Liegen over leeftijd
woensdag 22 juni 2011 om 23:59
Een kort vraagje: ik vermoed dat degene die ik sinds een maand of 3 date heeft gelogen over zijn leeftijd, en niet 3 maar 4 jaar jonger is dan ik. Hij zegt dat ie me iets moet vertellen, dat hij denkt dat het niet zo belangrijk is, en ik heb zo het idee dat dit het is.
Moet ik nu boos zijn?
Ik snap het niet zo goed, als je liegt waarom dan met een jaar, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen niet eerlijk zijn.
Moet ik nu boos zijn?
Ik snap het niet zo goed, als je liegt waarom dan met een jaar, maar ik heb er een schijthekel aan als mensen niet eerlijk zijn.
donderdag 23 juni 2011 om 00:16
Waarom snap ik (hoewel ik me dan afvraag waarom in godsnaam een jaar - ws dacht hij, ik word over een half jaar zo oud), dat ga ik ook zeker vragen, maar ik weet eerlijk gezegd gewoon niet wat ik er van moet vinden. Dat jaar maakt me dus niet uit, maar juist omdat hij er over liegt wordt het ineens wel belangrijk, en dan, waar kiest hij nog meer voor een leugentje om bestwil?
donderdag 23 juni 2011 om 00:28
donderdag 23 juni 2011 om 00:32
Hij zegt dat hij je wat moet vertellen? Waarom vertelt hij het dan niet gewoon? Wat een gedoe om een jaartje. Weet je zeker dat het hierom gaat? Misschien wil hij je wel heel iets anders vertellen en is zijn leeftijd een misverstand.
Maar als het echt om een jaartje gaat, tsja... misschien begon het als een klein leugentje uit jullie beginperiode, toen het allemaal nog niet zo serieus was. Dan is het bijna aandoenlijk dat hij nu in het rijne wil komen bij jou.
Maar als het echt om een jaartje gaat, tsja... misschien begon het als een klein leugentje uit jullie beginperiode, toen het allemaal nog niet zo serieus was. Dan is het bijna aandoenlijk dat hij nu in het rijne wil komen bij jou.
donderdag 23 juni 2011 om 00:40
quote:Jida schreef op 23 juni 2011 @ 00:30:
[...]
@bgb heerlijk zulke nuchtere antwoorden die lees ik wel vaker van je ik vind je op zijn rotterdams gezegd een tof wijf.
Da's gewoon de herkenning dan; ik kom ook uit Rotterdam.
Maar dank je voor je compliment.
[...]
@bgb heerlijk zulke nuchtere antwoorden die lees ik wel vaker van je ik vind je op zijn rotterdams gezegd een tof wijf.
Da's gewoon de herkenning dan; ik kom ook uit Rotterdam.
Maar dank je voor je compliment.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 23 juni 2011 om 00:46
Misschien was hij bang dat jij 4 jaar leeftijdsverschil teveel zou vinden en daarom niet verder zou willen daten. En daarom maar een jaartje gelogen heeft. Gewoon leugentje om bestwil in dit geval. Niet moeilijk over doen, kun je hem nog jaren mee plagen, dat hij groter wilde zijn dan hij was ofzo, maak er maar wat van
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert