Good Luck
donderdag 23 juni 2011 om 17:15
Op de markt hebben ze vaak van die chinese jurkjes voor weinig. En laat jij nou zo'n marktfan zijn
Albert Cuyp heeft ze. Kan je daar even overheen rennen en dan heerlijk lunchen om de hoek. Dat is dan wel weer een leuke combi toch?
http://www.aladdinenyasem ... k-wit-chinees-zomerjurkje
Albert Cuyp heeft ze. Kan je daar even overheen rennen en dan heerlijk lunchen om de hoek. Dat is dan wel weer een leuke combi toch?
http://www.aladdinenyasem ... k-wit-chinees-zomerjurkje
donderdag 23 juni 2011 om 18:26
donderdag 23 juni 2011 om 20:30
donderdag 23 juni 2011 om 21:38
Een babyverkleedfeestje? Mmm, apart. Hema heeft vgs mij leuke kleine verkleedpakjes. Poes (met zo'n diadeem met fluffy oortjes, heel cute), lieveheersbeestje, prinses, dat soort spul. Ben je voor een paar centen klaar (maar niet zo heel exclusief natuurlijk ).
Jin, als smurfin! Hadden ze het arme kind helemaal blauw geschminckt?
Ik heb ook flink moeten zoeken voor ik de podcasts van Evy had gevonden Amalia, veel sites staan ze nog wel op vermeld, maar als je dan gaat downloaden blijkt dat ze er niet meer op staan. Zal even kijken of ik de site nog kan vinden. Wat je ook kunt doen: de herdruk van het boek Start to Run van Evy Gruyaert schijnt uit te zijn, daar zitten de podcasts ook bij. Vanochtend zag ik 'm op bol dot com maar nu is ie vreemd genoeg niet meer te vinden (dus dara heb je ook niks aan, ahum).
Morgen moet ik 60 kleuters enterntainen in de duinen. Ik hoop ZO dat het een beetje droog blijft....
Jin, als smurfin! Hadden ze het arme kind helemaal blauw geschminckt?
Ik heb ook flink moeten zoeken voor ik de podcasts van Evy had gevonden Amalia, veel sites staan ze nog wel op vermeld, maar als je dan gaat downloaden blijkt dat ze er niet meer op staan. Zal even kijken of ik de site nog kan vinden. Wat je ook kunt doen: de herdruk van het boek Start to Run van Evy Gruyaert schijnt uit te zijn, daar zitten de podcasts ook bij. Vanochtend zag ik 'm op bol dot com maar nu is ie vreemd genoeg niet meer te vinden (dus dara heb je ook niks aan, ahum).
Morgen moet ik 60 kleuters enterntainen in de duinen. Ik hoop ZO dat het een beetje droog blijft....
donderdag 23 juni 2011 om 23:09
Compu, leuke foto's op de groep. En voor het gezeur van "de beste stuurlui"
Mal, jij ook een hoop dat je vannacht wat meer rust krijgt. Hoe gaat het tegenwoordig met de aanvallen van Mr J. Stabiel of...?
Star, wat leuk dat verkleedfeest! En Geisha vindt ik wel erg leuk/lief. Vooral die knot
T en L hebben as donderdag alle twee een zomerfeest. L cowboys en indianen thema en T Hawaii. Moet ik ook nog even voor aan de gang.
Mal, jij ook een hoop dat je vannacht wat meer rust krijgt. Hoe gaat het tegenwoordig met de aanvallen van Mr J. Stabiel of...?
Star, wat leuk dat verkleedfeest! En Geisha vindt ik wel erg leuk/lief. Vooral die knot
T en L hebben as donderdag alle twee een zomerfeest. L cowboys en indianen thema en T Hawaii. Moet ik ook nog even voor aan de gang.
vrijdag 24 juni 2011 om 08:28
Goedemorgen, het ging best goed vannacht. Mr J lekker geslapen met zetpil en die is veel minder warm nu, wel beetje hangerig en ligt nu met dekentje op de bank. Mr V wilde vannacht maar 1 voeding dus ik voel me weer lekker fit nu, Hoera!
Hel, ik duim met je mee dat het droog blijft (en dat er geen 1 van de 60 zoek raakt )
Hel, ik duim met je mee dat het droog blijft (en dat er geen 1 van de 60 zoek raakt )
Stressed is just desserts spelled backwards