Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Hij was trouwens eerst van plan niet te gaan, en gaat nu wel omdat hij weer wil uitgaan na een lange tijd. Dat vertelde hij gisteren tegen mij. Maar denk ook wel dat hij er moeite mee heeft dat ik daar nog ergens rond sta te dansen.
Leuk jullie spelen dus een spel met gevoelens.....

Ik zeg doen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat bedoel je daarmee precies?

Ik vind niet dat je gelijk hebt.

Je kunt toch niet blijven rouwen, je moet toch door in je leven en kunt je niet in huis blijven verstoppen.
Als je niet weet wat ik er mee bedoel hoef ik het ook niet uit te leggen

Nogmaals,als je denkt dat je een top feest gaat hebben 2 weken nadat het uit is en je eigenlijk alleen maar terug wil naar heb....doen...

Dan is mijn werk hier klaar!

Veel plezier!
Ik bedoelde ermee dat ik wel graag uitleg ervoor zou hebben waarom je zo denkt want ik vind gewoon niet dat wij met onze gevoelens spelen.

Ik kom daar nog wel 3 van mijn soort exen tegen, heb ik ook geen problemen mee.

Dit is tuurlijk heel anders, het is net uit en doet nog pijn.

Maar nogmaals; ik meld zondag hoe het was.
quote:bloem55 schreef op 22 juni 2011 @ 21:33:

Hij was trouwens eerst van plan niet te gaan, en gaat nu wel omdat hij weer wil uitgaan na een lange tijd. Dat vertelde hij gisteren tegen mij. Maar denk ook wel dat hij er moeite mee heeft dat ik daar nog ergens rond sta te dansen.

Huh? Hij was toch laatst uit geweest? Of ben ik met een ander topic in de war?

Meid, je kan wel heel wijs hier gaan zeggen dat je net met hem bezig zal zijn op dat feest, maar dat is echt onmogelijk. Je weet dat hij er is dus waarschijnlijk zal je constant op je hoede zijn. Je gaat constant met je ogen door de zaal/tent/whatever om hem te spotten. En dat is ook heel logisch want je wil hem eigenlijk natuurlijk gewoon wel zien.

Ik hoop voor je dat het geen teleurstelling wordt. En kijk uit met teveel alcohol, daar kan je wel eens vervelend of extra emotioneel van worden.
quote:superstar_2 schreef op 22 juni 2011 @ 07:44:

[...]

Wat klinkt dit romantisch Ja hè? Net the bold!
Only dead fish go with the flow
Niets meer toe te voegen aan de woorden van Char en Summer.

Ik hoop echt dat je het naar je zin gaat hebben.

We horen het zondag!

En inderdaad: pas op met te veel alcohol. Vergeet niet dat het nog maar 2 weken geleden uit gegaan is, dus best nog erg pril. Leuk waarheidsserum die alcohol... Volgende dag alleen niet zo leuk meer....

* wat ben ik toch moederig vanavond!!*
DG, ik krijg bijna zin om bij je op schoot te kruipen en te vragen

Mam, vertel nog eens over vroeger
quote:Summerdance schreef op 22 juni 2011 @ 23:26:

DG, ik krijg bijna zin om bij je op schoot te kruipen en te vragen

Mam, vertel nog eens over vroeger

kom maar hoor mn kind...

nou vroeger...moet je weten.... hadden we geen kermis, maar gingen we naar de soos...

en we hadden ook nog geen brommers (om te kiek'n) maar wel hooibergen... heel hoog....

en exen bestonden gewoon niet.... je trouwde gewoon met de jongen waarmee voor het eerst zoende....

en toen kwam er een grote olifant met een snuit en die blies het uit (want meer was er gewoon niet zeg maar)...echt heerlijk. Toen was geluk nog heeeeeel gewoon zeg maar...

ga mn hooiberg maar es opzoeken!
Je moet gewoon gaan als jij denkt dat je er klaar voor bent. Als je denkt dat je 'normaal' met hem om kan gaan en als je dan niet het hart in je keel bonkt en weer terug slaat naar je tenen gevoel hebt.

Meisje, ik heb zaterdag ook zo'n feest. Allerlei bandjes en feestjes op straat in het dorp waar we altijd naar toe gingen samen met een grote groep. Gelukkig heb ik zaterdag een diner van m'n ouders (zoveel jaar getrouwd, ha-ha komt ooit nog wel goed met ons) En dan is ver weg dus hoef ik niet aan het feest te denken. Ik hou van uitgaan maar ik ga die pijnlijke gevoelens niet opzoeken.

Fijn dat het contact weer normaal is. Dan zou ipv een brief ook een smsje kunnen sturen met wat je erin wilt zetten?!

Vandaag heb ik geen afleiding, kijken hoeveel mijn gedachtes weg worden gewaast...
Ik stuur wel een brief, volgende week. Ik weet ongeveer wat ik erin wil zetten, ik denk dat hij daarna wel een smsje stuurt over de brief en ik weet zijn reactie ook al als die ziet dat hij een brief van mij heeft Ik rij elke dag langs het feest want het is nu al begonnen, en als ik dat zie allemaal krijg ik helemaal geen zin maar ik probeer er iets leuks van te maken. Ik heb vanacht een stomme droom gehad, dat we weer samen waren en dat we in bed lagen. Dan word ik wakker en heb ik het gevoel alsof we nog samen zijn, ik voel nu ook nog steeds liefde voor hem. Succes met je dag fashiongirl19
Het is logisch. Jij hebt het niet uitgemaakt dus dan voel je nog steeds veel liefde voor deze persoon.

Maar aub kijk je uit zaterdag! Hij kan je dus nog kwetsen terwijl je dat misschien eerst niet door hebt.

Mijn dag vandaag is erg moeilijk, ik denk vaak aan hem. Ik voel mij erg moe en heb niet zoveel zin in dingen. Ik heb nu al meer dan 2,5 geen contact. Pff ik weet het even niet meer!
Meiden, geef jullie zelf even een schop onder de kont. Natuurlijk mag je verdrietig zijn, het is ook verdrietig, maar maak het niet dramatischer dan het is. Jullie zijn volgens mij nog hartstikke jong. Waarschijnlijk zal je hart nog wel vaker gebroken worden en zullen jullie zelf een aantal harten breken. En weten jullie, ieder volgend vriendje is weer veel leuker dan degene daarvoor. Geloof dat nou maar van tante Chardonnay.
En tante Sumi

Als er twee met het liefdesverdrietbijltje hebben gehakt, dan zijn wij het wel

En mijn hemel, wat kan het dan ineens nog goed komen...
Nou he Sum, wij hebben toch ook menig traantje weg gepinkt.
Balen dat je het vandaag moeilijk hebt fashiongirl! Ik heb het vandaag ook wel even moeilijk gehad, momenten dat ik mij heel leeg voel en hem echt mis. Ik ben 19 dat is zeker jong, maar wat zou ik graag voor 1 man in mijn leven willen gaan en die gene voor mij zonder problemen en veel liefde. Maar zo zit het leven niet in elkaar helaas. Heb jij de brief al geschreven fashiongirl?
Bloem zal ik eens wat zeggen..

Als je zo oud bent als ik (38...kuch) dan ben je blij dat je het niet bij 1 man hebt gehouden hoor...

Ik had mijn "wilde" jaren echt niet willen missen

Zullen we afspreken dat je hier nog een keer komt posten als je 35 bent?

Char, gebruld hebben we!

Ik had aandelen kleenex!!!
Ik mijn omgeving summerdance, zijn heel erg veel ouders bij elkaar vanaf hun 17e enzo. En heel veel mensen die vroeg met elkaar heb gekregen hebben nu nog een goede relatie. Zo zou ik het ook willen hebben. Moet er niet aandenken om op mijn 50e te kunnen zeggen dat ik het met ongeveer 10 mannen heb gedaan, dat vind ik best sletterig en dat is echt alleen mijn mening! Niks mis mee als iemand zo wil leven, alleen zelf zou ik dat totaal niet kunnen!
Dat mag je vinden hoor Bloem, ieder zijn eigen ding

Maar je kan nu blijven hangen in een "ik wil het, ik wil het, ik wil het" gevoel maar dat gaat je niets brengen

Je ex WIL namelijk niet meer

Dus wat jij wil, samen blijven met je eerste liefde...gaat niet gebeuren
Nee summerdance ik bedoel niet dat ik mijn ex terug wil! Totaal niet, gebeurt ook niet. Ik bedoel; als ik weer een nieuwe vriend krijg zou ik daar voor altijd bij willen blijven als alles goed gaat en waar ik dan ook alles voor ga doen. Ik zou nooit in een relatie stappen met het idee; ik zie wel wat eruit komt. Nee ik ga ervoor knokken! En als het dan steeds vanuit de kant van de mannen fout gaat, dan heb ik gewoon pech in de liefde
Ben je bij 10 mannen al een slet? Djeez... Ach ik wist al dat ik een uberslet was natuurlijk!
quote:Chardonnay schreef op 23 juni 2011 @ 18:47:

Ben je bij 10 mannen al een slet? Djeez... Ach ik wist al dat ik een uberslet was natuurlijk!

Ik heb er ook wel meer dan 10 versleten....

Maar ik ben echt een keurige vrouw hoor
Nee dat vind ik niet. Maar voor mijzelf zou ik het niet prettig vinden en zou ik mij zo voelen. Als iemand zich er wel prettig bij voelt is het prima!
Wij voelen ons ook wel prettig bij onze slettenjaren hoor Bloem!

Anders hadden we het niet gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven