Advies nodig!
donderdag 23 juni 2011 om 19:50
Hallo iedereen,
Ik heb echt even jullie advies nodig.
Sinds een paar weken woon ik samen, maar mijn vriend is bijna nooit thuis. Ik heb het idee dat hij liever bij zijn vrienden zit, dan dat hij een avondje thuis bij mij is.
Ik voel me er klote onder, het is net of ben ik alleen goed voor de huishoudelijke taken en de sex..
Wat denken jullie? Heb ik een fout gemaakt door te gaan samenwonen? Ik weet het gewoon niet meer..
Ik heb echt even jullie advies nodig.
Sinds een paar weken woon ik samen, maar mijn vriend is bijna nooit thuis. Ik heb het idee dat hij liever bij zijn vrienden zit, dan dat hij een avondje thuis bij mij is.
Ik voel me er klote onder, het is net of ben ik alleen goed voor de huishoudelijke taken en de sex..
Wat denken jullie? Heb ik een fout gemaakt door te gaan samenwonen? Ik weet het gewoon niet meer..
donderdag 23 juni 2011 om 20:01
donderdag 23 juni 2011 om 20:10
quote:janneke0111 schreef op 23 juni 2011 @ 19:58:
Als hij er weinig is, blijft er weinig tijd over voor een echt goed gesprek. Maar jullie hebben gelijk, ik moet gewoon tegen hem zeggen wat me dwars zit.
Want dat had je serieus nog nooit gedaan?
Wat is dat toch met relaties van tegenwoordig?
Als hij er weinig is, blijft er weinig tijd over voor een echt goed gesprek. Maar jullie hebben gelijk, ik moet gewoon tegen hem zeggen wat me dwars zit.
Want dat had je serieus nog nooit gedaan?
Wat is dat toch met relaties van tegenwoordig?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 23 juni 2011 om 20:16
nee, dat is flauw. je vent heeft waarschijnlijk niet in de gaten dat je er mee zit janneke. mannen voelen dat soort dingen niet automatisch aan! bespreek het, maak hem geen verwijten en dan komen jullie er samen wel uit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 23 juni 2011 om 20:25
En je doet ook in je eentje het huishouden omdat je het eerlijk verdelen van die taken niet bespreekt?
Je kunt alleen maar winst boeken door met hem te praten. Wie weet levert een goed gesprek een fijnere relatie op. En zo niet, dan is het een goede leerschool waar je in een volgende relatie je voordeel mee kunt doen.
Je kunt alleen maar winst boeken door met hem te praten. Wie weet levert een goed gesprek een fijnere relatie op. En zo niet, dan is het een goede leerschool waar je in een volgende relatie je voordeel mee kunt doen.
donderdag 23 juni 2011 om 21:13
quote:janneke0111 schreef op 23 juni 2011 @ 20:44:
Ik doe niet de hele huishouding alleen hoor, maar wel het meeste. Maar goed, dat is in overleg gegaan.
Hij is 27, ik 25.
Praat gewoon met hem over jullie verwachtingen van het samenwonen.
Toen ik voor het eerst ging samenwonen moest ik er ook enorm aan wennen.
Ik doe niet de hele huishouding alleen hoor, maar wel het meeste. Maar goed, dat is in overleg gegaan.
Hij is 27, ik 25.
Praat gewoon met hem over jullie verwachtingen van het samenwonen.
Toen ik voor het eerst ging samenwonen moest ik er ook enorm aan wennen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”