Citytrips

24-06-2011 07:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn vriend en ik maar 4 dagen gezamenlijk vrij zijn ben ik op zoek naar een leuke citytrip.

Het zou voor in augustus zijn..en ik zou graag ergens aan de kust zitten dat ik toch eens naar een strandje kan ofso.

Dus als iemand tips of ervaringen heeft deel ze gerust.
Oh.. Aan het strand.. Dat is geen citytrip.. Wij vinden Ameland altijd herl leuk..

Wij hebben dan ern huisje gehuurd van Brouwer.. Dan zit je net nog in Nes, en dan kun je lopen nasr de restaurants, C1000, en niey te ver fietsen naar het strand...

En als echte city trip is Praag echt een aanrader!!!

Veel plezier!!!
Waar hou je nog meer van dan het strand?

Vind je het niet zonde om op citytrip te gaan om naar het strand te kunnen?

En moet het in NL zijn of in het buitenland?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh oh... Te dikke vingers.. Er staan te verl letters tussen de andere letters... Sorry
Voor wat betreft strand kan ik niet veel aanraden maar een citytrip is altijd leuk ben er fan van.

Als je dan toch lekker naar zee wilt kunnen gaan denk ik dat Barcelona misschien wel een goede optie is. Is zowel strand als stad en hartstikke leuk voor 4 dagen. Ryanair vliegt er voor paar tientjes heen.

Verder citytrip zonder strand: Rome, praag, Istanbul (zie corendon), Madrid, Sevilla. Alvast veel plezier
Brugge is leuk, en vlakbij Knokke of Barcelona, is ook aan het strand of Stockholm, dat is niet echt een strand maar er zijn allerlei eilandjes met parkjes aan het water. Veel plezier!
Malaga heeft een stadsstrand, Barcelona ook. In Parijs leggen ze in de zomer een strand aan langs de Seine.

Of kijk eens naar een stad bij een meer (Montreux bijvoorbeeld).
Sevilla zou ik in augustus niet doen. Dan is het er overwegend bloedheet. Madrid dito.
Barcelona, Rome, Sevilla, Madrid.

Allemaal niet doen in augustus! Verschrikkelijk warm en iedere inwoner is de stad dan uitgevlucht.
Barcelona ben ik wel al 2 keer geweest maar zou ik niet erg vinden om nog eens te doen.

Ja, de bedoeling was eerst om 10 dagen ergens zonnig te gaan en als het kan dan af en toe eens de zee in ken je het

Maar aangezien we maar 4 dagen hebben.

Praag heeft me ook altijd heel leuk geleken!
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 juni 2011 @ 08:59:

Malaga heeft een stadsstrand, Barcelona ook. In Parijs leggen ze in de zomer een strand aan langs de Seine.

Of kijk eens naar een stad bij een meer (Montreux bijvoorbeeld).Montreux, pfoe, 850 kilometer rijden is nogal ver voor 4 dagen citytrip....... (wel prachtig).
Kopenhagen? Berlijn (Wannsee), kan trouwens in de zomer ook heel heet zijn in Praag en Berlijn, Helsinki, Riga (strand van Jurmala), Stockholm, Liverpool (Formby beach)
Vriend en ik zijn net terug van 4 dagen Nice. Was echt fantastisch! Er is zoveel te zien en te doen. Wij hadden een Vespa gehuurd en hebben daarmee de omgeving verkend, super leuk! En t is ook niet zo lang vliegen.
Gothenborg of Stockholm?
Hierboven wordt Nice genoemd, is idd geweldig voor een paar dagen en lekker overzichtelijk.. hotels genoeg aan de boulevard en dus het strand

Ook heel leuk en overzichtelijk is Porto voor 4 dagen, mooie stad, gezellig uitgaan en met het trammetje kan je naar het strand wat echt geweldig is, je hebt daar ook strandtenten om te zitten of eten en de zee is supermooi
Malaga!

(@ikbenanoniem dat is toch gewoon een echt strand en geen stadsstrand?)
quote:lareveuse schreef op 24 juni 2011 @ 11:51:

Malaga!

(@ikbenanoniem dat is toch gewoon een echt strand en geen stadsstrand?)Ze noemen het daar zelf een stadstrand, maar het ligt gewoon "echt" aan zee inderdaad.
Porto had me ook al aangesproken maar gaat het daar ook niet heel warm zijn ofja misschien niet veel warmer als barcelona
Porto?
oh, sorry, mosterd.
ik ben laatst gaan zeilen in Friesland. Heel iets anders, maar ook water....

En in de zomer ook erg gezellig in kroegjes e.d..

Maar het moet je liggen natuurlijk. mooi weer niet gegarandeerd.
quote:anilenga schreef op 24 juni 2011 @ 12:19:

Porto had me ook al aangesproken maar gaat het daar ook niet heel warm zijn ofja misschien niet veel warmer als barcelona ik was er eind mei 38 graden
Valencia is erg leuk voor een citytrip, vooral door de combinatie van historische en moderne architectuur. Er is ook een stuk strand.
Pffoe het gaat nog moeilijk kiezen worden
Stockholm is heel erg leuk in zowel zomer als winter.

In de zomer zit iedereen aan het water.

Niet echt strand, maar wel een heerlijke sfeer!

Bovendien heb je in de omgeving veel eilandjes waar je met een bootje heen kunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven