Mode & Beauty alle pijlers

leuke kleding

24-06-2011 21:30 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
L
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Spammert!
ja heb daar wel eens besteld , onwijs trage levering , en als je niet tevreden bent moeilijk bereikbaar ...

slechte service!!!
Ordinaire troep
Frankly my dear, I don"t give a damn
Overall Redial Extrawagance grey ???

ExtraVagance met een V! Anouscka van Os !
Hey Anouscka (bijzondere spelling trouwens), je bent sinds vandaag lid van het forum, volgens je profiel ben je man en dan bestel je daar kleding (hoog Oh, oh Cherso gehalte) en noemt vooral nog even de naam...........omg........denk je nou echt dat we hier van gisteren zijn?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
gestaft
leuke jurkjes, ken de shop niet en zie geen thuiswinkelwaarborg kenmerk.... kan dus niet beoordelen of het een goeie shop is.
Als ik nog ordinaire hoerenkleding nodig heb voor een Pimp 'n Ho party, ben jij de eerste die ik bel Anouschka!

:puke:
Dames dames niet zo onaardig hoor het is toch reuze aardig dat TO zich speciaal heeft aangemeld om te spammen dit met ons te delen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
leuk

not
quote:SeptemberGirl schreef op 24 juni 2011 @ 21:48:

Als ik nog ordinaire hoerenkleding nodig heb voor een Pimp 'n Ho party, ben jij de eerste die ik bel Anouschka!

[afbeelding]

:puke: water tegen beeldscherm.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Als er prijzen zouden worden gegeven voor de webshop met de meest ordinaire, goedkope meuk, dan had jij de eerste prijs gekregen.
He Anouschka, ben jij die blonde dellie op de foto?
Smaakvol, hoor.

Echt kwaliteitsspul, dat zie je er meteen aan af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2011 @ 21:57:

Smaakvol, hoor.

Echt kwaliteitsspul, dat zie je er meteen aan af.
Neeeeee... Ik had nog niet op de link geklikt, maar die kleding is ECHT van de website...

Wat een wansmaak!
Komt je vriendin en mede- eigenaresse straks ook nog posten, Anous?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2011 @ 21:57:

Smaakvol, hoor.

Echt kwaliteitsspul, dat zie je er meteen aan af.Kan Gaastra nog een puntje aan zuigen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Quote: "Over ons

Hallo fashion victims, onze namen zijn Vanitey en Anouscka en we zijn gek op mode en alles wat er mee te maken heeft.

De reden dat wij een webwinkel openen is omdat wij jullie willen laten kennismaken met onze smaak en kijk op fashion "As we know it".
quote:calvijn1 schreef op 24 juni 2011 @ 22:03:

[...]

Kan Gaastra nog een puntje aan zuigen Tommy Hilfiger eat your heart out!
Dan heb je ook meteen het andere uiterste te pakken.

Nee, doe mij maar iets er tussen in.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2011 @ 22:04:

Quote: "Over ons

Hallo fashion victims, onze namen zijn Vanitey en Anouscka en we zijn gek op mode en alles wat er mee te maken heeft.

De reden dat wij een webwinkel openen is omdat wij jullie willen laten kennismaken met onze smaak en kijk op fashion "As we know it".Vanitey die naam alleen al. Wat aardig van de dames dat zij ons kennis willen laten maken met hun wansmaak.
Whahaha ook gewoon doen van "owww ik heb het net besteld hier" terwijl het je eigen webwinkel is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven