leuke kleding
vrijdag 24 juni 2011 om 21:42
Hey Anouscka (bijzondere spelling trouwens), je bent sinds vandaag lid van het forum, volgens je profiel ben je man en dan bestel je daar kleding (hoog Oh, oh Cherso gehalte) en noemt vooral nog even de naam...........omg........denk je nou echt dat we hier van gisteren zijn?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 24 juni 2011 om 21:49
vrijdag 24 juni 2011 om 21:50
quote:SeptemberGirl schreef op 24 juni 2011 @ 21:48:
Als ik nog ordinaire hoerenkleding nodig heb voor een Pimp 'n Ho party, ben jij de eerste die ik bel Anouschka!
[afbeelding]
:puke: water tegen beeldscherm.
Als ik nog ordinaire hoerenkleding nodig heb voor een Pimp 'n Ho party, ben jij de eerste die ik bel Anouschka!
[afbeelding]
:puke: water tegen beeldscherm.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 24 juni 2011 om 21:58
vrijdag 24 juni 2011 om 22:04
Quote: "Over ons
Hallo fashion victims, onze namen zijn Vanitey en Anouscka en we zijn gek op mode en alles wat er mee te maken heeft.
De reden dat wij een webwinkel openen is omdat wij jullie willen laten kennismaken met onze smaak en kijk op fashion "As we know it".
Hallo fashion victims, onze namen zijn Vanitey en Anouscka en we zijn gek op mode en alles wat er mee te maken heeft.
De reden dat wij een webwinkel openen is omdat wij jullie willen laten kennismaken met onze smaak en kijk op fashion "As we know it".
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2011 om 22:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2011 @ 22:04:
De reden dat wij een webwinkel openen is omdat wij jullie willen laten kennismaken met onze smaak en kijk op fashion "As we know it".Vanitey die naam alleen al. Wat aardig van de dames dat zij ons kennis willen laten maken met hun wansmaak.
De reden dat wij een webwinkel openen is omdat wij jullie willen laten kennismaken met onze smaak en kijk op fashion "As we know it".Vanitey die naam alleen al. Wat aardig van de dames dat zij ons kennis willen laten maken met hun wansmaak.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.