Ervaring met een solar oplader?
vrijdag 24 juni 2011 om 22:07
Dit jaar gaan we kamperen met de tent. Zo min mogelijk meenemen, dat wordt de sport. Liefst ook geen telefoon, maar vanwege omstandigheden willen we wel bereikbaar zijn. Vanwege geen stroom dus ook geen mogelijkheid om hem op te laden. Iemand ervaring met een zonne- of solarlader? Of misschien andere tips?
vrijdag 24 juni 2011 om 23:05
Neem er in elk geval eentje met een eigen accu zoals de power monkey (http://www.bever.nl/index ... ts.detail/code/2B31C00005). Dan laad je met de zon de eigen accu van het apparaat op en kan je het op elk moment naar je telefoon sturen. Zo ben je niet zo afhankelijk van zonnige momenten waarom je per se je telefoon moet aanleggen. Let ook bij aanschaf op de juiste verbindingsstukken.
Verder is ook nog een optie om gebruik te maken van een klein dingetje waarmee je met een batterij je telefoon kan opladen. Dat is echter niet geschikt voor heel veel gebruik, maar zolang je je telefoon normaal alleen aan hebt staan is het lichter dan een oplader.
Verder is ook nog een optie om gebruik te maken van een klein dingetje waarmee je met een batterij je telefoon kan opladen. Dat is echter niet geschikt voor heel veel gebruik, maar zolang je je telefoon normaal alleen aan hebt staan is het lichter dan een oplader.
zaterdag 25 juni 2011 om 08:45
En neem je telefoon en gewone oplader mee als je ergens heen gaat (restaurant oid) en ga daar bij een stopcontact zitten en vraag of je die mag gebruiken voor de tijd dat jullie er zitten. Heb ik tijdens mijn reizen ook regelmatig gedaan, werd nooit een probleem van gemaakt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 25 juni 2011 om 22:49