bericht van ex

25-06-2011 11:20 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:sirenita schreef op 25 juni 2011 @ 11:59:

Het enige wat ik nog wilde weten is wat ik voor hem heb betekend die 4 jaar samen. Dat is een vraag waar ik al tijden mee zit en daar hoopte ik antwoord op te krijgen. Simpelweg omdat ik heel veel dingen voor hem heb achtergelaten, een heel nieuw leven ben begonnen voor hem, dus het zou mij voldoening geven om te weten wat het was: liefde, gewenning, tijdverspiliing.. Ik heb aangegeven verder geen contact te willen. Als ik zo goed voor hem ben geweest en hij niet voor mij waarom gunt hij mij geen laatste antwoord, dat is alles wat ik vraag.

Het klinkt idd alsof je veel voor hem hebt opgegeven. En het klinkt ook alsof meneer dat allemaal maar voor lief nam.

Volgens mij zit er bij jou nog veel oud zeer omdat je het idee hebt dat jij meer voor hem gedaan hebt dan hij ooit voor jou.

Ik denk zelf niet dat je 4 jaar lang tijdverspilling bent geweest! En ik denk ook dat dit exact is wat hij met het smsje wil zeggen. Hij ziet zijn egoïstische gedrag blijkbaar in. Hoe jij het op schrijft, komt het over alsof de relatie bagger is geëindigd, maar zo issie toch niet begonnen?

Zoals ik al zei, uit zijn smsje blijkt dat het hem dwars zat dat hij het zo klote heeft afgesloten met jou. En dat hij je blijkbaar te waardevol vindt om je in de waan te laten dat het hem niets boeit. Blijkbaar ondergaat hij daar een mentale groeispurt ofzo. Hij wil je gewoon laten weten dat hij nu inziet wat hij fout deed. En dat jij dus niet bij een volgende relatie bang hoeft te zijn voor dit soort dingen, want het lag niet aan jou..

Ik heb een man wel eens horen zeggen dat hij "Destijds nog niet in staat was om van haar te houden zoals hij had moeten doen.". Simpelweg omdat hij te jong en naief was.. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Vertaling:

Nu ik alleen op wereldreis ben, en veel tijd heb om na te denken over het leven en mezelf, realiseer ik me dat ik jou wel heel hufterig heb behandeld. Ik ben een beetje in een weemoedige bui, en bedenk me dat het zomaar kan zijn dat ik ooit dood ga en dat ik jou dat nooit gezegd heb. Ik wil je niet terug of zo, maar ik wilde je dit wel graag even laten weten. Het ga je goed, ik wens je het allerbeste en ik hoop dat jij het ook achter je kan laten zonder negatieve gevoelens.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
@
.
Die kans heb je wel, alleen niet in een dialoog.
quote:sirenita schreef op 25 juni 2011 @ 12:13:

@ perseph0ne: jouw berichtjes doen me de situatie inzien vanaf zijn kant, bedankt. Het maakt een dubbel gevoel in me los, aan de ene kant waardeer ik het wel, en dat heb ik hem ook laten weten, aan de andere kant ben ik teleurgesteld in het feit dat hij het nu wel inziet en er niks aan doet.. dus misschien wel een beetje hoop. Maar het zal wel..

Alsnog vind ik het niet netjes van hem dat hij mij niet de kans geeft om zoals hij zichzelf te "reinigen".quote:sirenita schreef op 25 juni 2011 @ 12:15:

Er rolden een paar tranen over mijn wangen na je laatste berichtje perseph0ne..

Ik ben trouwens nu 22, destijds was ik 17 tot mijn 21e, en hij was 19-23. Hij is nu bijna 25.

!

Ik had wel verwacht dat hij zo "jong" was. Die man waar ik het net over had was ook een jaar of 20 toen hij met dat meisje ging die hij niet goed behandelde.

Ik denk niet dat je de kans om jezelf te reinigen bij hem moet zoeken. Jij hebt immers niets fout gedaan. Probeer het in jezelf te vinden. Pas als je rust in jezelf vindt, kun je die behouden. Ook als de rest van de wereld om je heen weg valt.
quote:BWitched schreef op 25 juni 2011 @ 12:08:

Vertaling:

Nu ik alleen op wereldreis ben, en veel tijd heb om na te denken over het leven en mezelf, realiseer ik me dat ik jou wel heel hufterig heb behandeld. Ik ben een beetje in een weemoedige bui, en bedenk me dat het zomaar kan zijn dat ik ooit dood ga en dat ik jou dat nooit gezegd heb. Ik wil je niet terug of zo, maar ik wilde je dit wel graag even laten weten. Het ga je goed, ik wens je het allerbeste en ik hoop dat jij het ook achter je kan laten zonder negatieve gevoelens.

Dat ja, dat kwam ook in mij op. Hoe laat stuurde hij het? (als je dat al kan achterhalen qua tijdsverschil). Kreeg laatst zulk soort sms-jes van een ex die hij ´s nachts verstuurde. Dan weet ik het al... borreltje op etc...

Wat krijg je hier een lieve reacties!!

Helemaal eens met Kikkerrrrr trouwens.
H
Ik ben idd heel blij met de lieve reacties!
quote:BWitched schreef op 25 juni 2011 @ 12:08:

Vertaling:

Nu ik alleen op wereldreis ben, en veel tijd heb om na te denken over het leven en mezelf, realiseer ik me dat ik jou wel heel hufterig heb behandeld. Ik ben een beetje in een weemoedige bui, en bedenk me dat het zomaar kan zijn dat ik ooit dood ga en dat ik jou dat nooit gezegd heb. Ik wil je niet terug of zo, maar ik wilde je dit wel graag even laten weten. Het ga je goed, ik wens je het allerbeste en ik hoop dat jij het ook achter je kan laten zonder negatieve gevoelens. Dat past allemaal inderdaad niet in 1 smsje. Dan heeft ie het aardig weten te verwoorden, vind ik
quote:sirenita schreef op 25 juni 2011 @ 11:40:

Ik stuurde trouwens terug dat ik ook geen contact wilde, dat ik alleen iets wilde bespreken met hem.

Uh, iets willen bespreken is hetzelfde als contact willen hoor...

Ik vind zijn berichtje trouwens erg duidelijk. Hij is op reis en reflecteert over de dingen in zijn leven en hoe die gelopen zijn. Hij wil je laten weten dat het vooral aan hem lag dat de relatie niet goed is verlopen. Hij vond waarschijnlijk dat het nooit goed is afgesloten en wilde het op deze manier doen. Heel mooi toch?

Hij wenst je verder een heel fijn leven en wil geen contact meer. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Met 'je weet nooit hoe het gaat lopen in het leven' bedoelt hij waarschijnlijk dat elke dag de laatste kan zijn of zoiets en daarom wil ie graag schoon schip maken.

Accepteer het, echt hij is duidelijk. Als jij nu tegen zijn zin contact blijft zoeken dan verpest je de 'goede bedoelingen' en de goede afsluiting van julle relatie, vandaar dat het heel logisch is dat hij daar niet meer op reageert.
quote:Marahbloem schreef op 25 juni 2011 @ 12:00:

Als die jongen geen contact had gewild, had hij toch lekker zijn gedachten over de relatie voor zichzelf moeten houden of in een of andere tempel met een of andere god kunnen delen?

Ik vind dit eerlijk gezegd vrij laf, zelf wel van alles kwijt kunnen raken op deze manier, maar niet openstaan voor de ander, van wie je weet dat een en ander opgerakeld wordt.

Rot voor je TO, maar je vergeet hem vast wel weer...Eens, ben je net bezig om iemand te vergeten en je dagelijkse ding weer op te pakken. Een smsje en je bent weer een flink aantal stappen terug.
.
quote:sirenita schreef op 25 juni 2011 @ 16:47:

Voor al die mensen die hem wel begrijpen.. Ik vind het niet netjes van hem.

We hadden allang geen contact meer, hij weet hoe moeilijk ik het heb gehad, hij vertelde mij dat ik door moest gaan met mijn leven en dan neemt ie opeens, zomaar, uit het niets, de vrijheid om mij een berichtje te sturen, terwijl hij weet of kan weten wat het met mij doet, waar ik niet eens op mag reageren en waarna hij me alweeeer totaal gaat negeren zoals eerst. Stuur dan niks. Hij doet het voor zichzelf, voor zijn eigen geweten, maar niet omdat hij helemaal geen negatieve gevoelens voelt voor mij, want anders had ie op zn minst de moeite genomen om te zeggen: nee, ik wil echt niks meer met je te maken hebben.

Wat voor zin heeft het om een berichtje te sturen dat alles goed is en dat hij het op deze manier goed wil afsluiten als hij mij niet erin betrekt/mij mijn verhaal laat doen? Ben ik echt zo onrealistisch? Zo werkt het toch niet..

Je kan ook denken "LUL!!" en verder gaan met je leven.

Ik vind je een beetje als een zwelgje overkomen eerlijk gezegd.
@batwom: nee zo ben ik niet en zo denk ik dus niet. Ik ga wel verder met mijn leven, had alleen wat objectieve meningen nodig en nieuwe inzichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven