Wat is dat toch?

24-06-2011 16:44 44 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
quote:Substanza_ schreef op 24 juni 2011 @ 19:14:

Ik wil alleen leuke dingen doen met een man ( etentjes, uitjes, etc).

Je komt bij mij zo onvolwassen over.

Hoe kun je nou leuke dingen doen met elkaar doen als je geen relatie samen hebt?

Meestal is de wens om zwanger worden een drijfveer om een vaste relatie met een man aan te gaan. Hoe zit dat bij jou?
quote:Henkjan41 schreef op 24 juni 2011 @ 23:36:

[...]

Hoe kun je nou leuke dingen doen met elkaar doen als je geen relatie samen hebt?

Hoezo, kun je alleen met een man leuke dingen doen als je een relatie met elkaar hebt? Ik heb er op die manier een aantal, gewoon leuk en gezellig, meer niet, en kinderwens al helemaal niet aan de orde.

Ik begrijp je zin dan ook totaal niet .

Hoe kun je nou leuke dingen doen met elkaar doen als je geen relatie samen hebt?Waar heb jij in het godsnaam over....???

[...]

Meestal is de wens om zwanger worden een drijfveer om een vaste relatie met een man aan te gaan. Hoe zit dat bij jou?

Het is juist onvolwassen, als je niet alleen kunt zijn en afhankelijk bent van een vaste relatie. Of een relatie " neemt', omdat je niet alleen wilt zijn.

De grootste valkuil voor een vrouw is het moederschap, dus, nee, ik wil pertinent geen kinderen.

En hoezo kun je geen leuke dingen doen zonder relatie? :verbaasdsmiley: Momenteel heb ik zo'n contact ( met een heel leuke man overigens) we doen alleen leuke gezellige dingen incl. in bed.

[...]

Hoezo?

Nou gewoon door samen te genieten

Hoeft niet per se een verkering/relatie/huwelijk en uiteindelijk scheiding uit voort te komen hoor

Meestal is de wens om zwanger worden een drijfveer om een vaste relatie met een man aan te gaan. Hoe zit dat bij jou?HJ voor de zoveelste keer, niet elke vrouw wil een relatie EN een kind
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 juni 2011 @ 10:04:

[...]

HJ voor de zoveelste keer, niet elke vrouw wil een relatie EN een kind

Vandaar dat ik het even vraag.

Andere vraag aan TO: Aangezien je geen relatie wil, wat is dan jouw definitie van het begrip 'relatie'?

En ook: hoeveel leuker dan je huidige scharrel moet een man zijn voordat je WEL een relatie met hem wilt?
..
.
quote:spectral schreef op 24 juni 2011 @ 18:14:

Daar geloof ik dus niets van... altijd gedoe en twijfels en die zijn dan ineens bij de ware als sneeuw voor de zon verdwenen...hmhm.

Nou, denk dat Summer daar wel gelijk in heeft..... net zoals jij voelt dat je geen relatie met deze man zou willen, zo duidelijk als dat voor jou voelt.... zo duidelijk kan het ook voelen wanneer je iemand tegenkomt waarbij je dat wel zou willen.

Heb je twijfels... dan is het hem gewoon niet.
.
Okee duidelijk. Maar in elk geval is er tenminste één man die dit niet begrijpt, en dat ben ik.

Vrijblijvend sex hebben en plezier maken, nee dank je. Dat is gewoon te mager voor me.
meer meningen?
Je moet eerst jezelf eens goed leren kennen en dat kan zonder relatie! Daarna pas weer af gaan spreken. Succes.
voer eendjes geen oorlog!
.
quote:Mj1984 schreef op 25 juni 2011 @ 20:58:

maar kan je gewoon iemand willen als scharrel en je hebr al gezegd dat niet op zoek bent nr een relatie?

Vaste relaties en huwelijken zijn bedacht door het christendom, om de mens in te tomen.

Als jij zegt tegen een man dat je geen verwachtingen wilt scheppen, maar met elkaar om wilt gaan for the time it's being, en hij denkt er het zelfde over, is er geen probleem.
.
herkend iemand dat?
Het lijkt me dat je moeite hebt met het heersende plaatje van relaties. Laat dat nou eens los, en denk eens goed na bij wat jij zelf voor ogen hebt.

Wat kan jou het schelen wat een ander er van vindt. Het enige wat telt is jouw gevoel en dat van je date.

Als hij er net zo over denkt als jij, is het toch okay? Dan schaad je er niemand mee.

Daarom wel duidelijk zijn naar hem toe.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven