Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
quote:Xam schreef op 25 juni 2011 @ 21:08:

(Sorry hoor maar wie is er hier nu 'kinderachtig'. Een meisje van 18 zit mogelijk in de problemen en het enige wat jullie kunnen doen is haar belachelijk maken. Dat is gewoon zielig. Getuigd niet bepaald van je eigen volwassenheid )

Nou ik denk dat dit meisje van 18 stiekem geen meisje van 18 is maar een dikke vette trolllll (toch leuk om dit te zeggen zonder dat het meteen zo'n scheldwoord is!)

Kijk maar eens goed naar haar antwoorden ze doet het er gewoon om. Maar lief van je dat je haar wil helpen.
quote:Star schreef op 25 juni 2011 @ 21:12:

Taaaatuuuutaaaaatuuuutaaatuuu. HRS has arrived.Hèhè! Waar zat je?????????????????
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:10:

[...]

Ik zat ook al te kijken vanaf hoeveel weken nadat je ongesteldheid is uitgebleven kan testen, maar ik word er niet echt wijs uit, enig idee vanaf hoeveel weken de uitslag betrouwbaar is?

Nou oke hier een zinnig antwoord, je kan al testen met bepaalde testen vanaf 4 dagen voor je volgende te verwachte menstruatie ..

Google is your best friend !

Andere en BELANGRIJKSTE tip: GET A LIFE !!!
quote:Star schreef op 25 juni 2011 @ 21:12:

Taaaatuuuutaaaaatuuuutaaatuuu. HRS has arrived.
Nee mutsch, ikke niet, AlfredJodocus
Heb je ook al slijmdraden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat ging er mis met slikken? En als je dat wist, waarom dan toch onveilige sex, en zelfs 2 keer?

Wij kunnen niet zien of je zwanger bent natuurlijk. Als je geen anticonceptie hebt gebruikt, bestaat er een kans. Meer weten we niet. Jij wel. Jij weet wanneer je de pil vergat. Week 1: wel kans, week 3 stuk minder of geen kans.

De MAP heb je geslikt na die 2e keer onveilige sex? Ik weet niet precies hoe dat zit en of die MAP sterk genoeg is een eventuele bevruchting van 2 dagen eerder te niet te doen.
quote:Star schreef op 25 juni 2011 @ 21:15:

Nee mutsch, ikke niet, AlfredJodocus Ha! `Was ik net blij te weten wat HRS betekent, weet ik het nog niet goed te interpreteren. I'm so sorry.....
Heh meiske wat naar!! Haal er maar een wijze les uit en niet meer doen! Die jongens gebruiken je gewoon.

En je kan testen op de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden..
quote:himalaya schreef op 25 juni 2011 @ 21:16:

nee dat nog niet, de buikpijn die ik heb is ook heel vaagjes net als wanneer je ongesteld bent maar het niet komt o.i.d.

ik had ook gelezen dat door stress je menstruatie ook uit kan blijven dus ik kijk het nog aan en dan ga ik naar de dokter mocht het echt te lang duren.
Ik lees steeds bij die Neon Glas vibrator nr 4 dattie ook verwijderbare slijmline huppeldepup heeft. Iets voor jou?
quote:himalaya schreef op 25 juni 2011 @ 21:16:

"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:19:

[...]

nee dat nog niet, de buikpijn die ik heb is ook heel vaagjes net als wanneer je ongesteld bent maar het niet komt o.i.d.

ik had ook gelezen dat door stress je menstruatie ook uit kan blijven dus ik kijk het nog aan en dan ga ik naar de dokter mocht het echt te lang duren.Geen maanden wachtuh hoor.
Ja je bent in verwachting!!

Van minstens 3 SOA's!
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:19:

[...]

ik had ook gelezen dat door stress je menstruatie ook uit kan blijven dus ik kijk het nog aan en dan ga ik naar de dokter mocht het echt te lang duren.Wacht anders ff een maand of 9 dan weet je zeker of je zwanger bent of niet
quote:mjdh schreef op 25 juni 2011 @ 21:20:

[...]

Geen maanden wachtuh hoor.als je na de 1e dag dat je menstruatie had moeten komen kan ik sinds gisteren dus een test doen?
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:22:

[...]

als je na de 1e dag dat je menstruatie had moeten komen kan ik sinds gisteren dus een test doen?Zoals ik al eerder zei ( maar jij leest niet ) kan je al 4 dagen voor je volgende verwachte menstruatie testen....
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 21:22:

[...]

Zoals ik al eerder zei ( maar jij leest niet ) kan je al 4 dagen voor je volgende verwachte menstruatie testen....hmm oke bedankt, ik ga maandag meteen een test halen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, moet het wel deze week worden dus ik hoop het
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:22:

[...]

als je na de 1e dag dat je menstruatie had moeten komen kan ik sinds gisteren dus een test doen?Ja hoor, jij wel. Mag ik er dan 50 euro op inzetten dat je niet zwanger bent?
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:24:

[...]

hmm oke bedankt, ik ga maandag meteen een test halen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, moet het wel deze week worden dus ik hoop hetDoe je het samen met de aanstaande vaders ?
quote:Chantalo1984 schreef op 25 juni 2011 @ 21:25:

[...]

Doe je het samen met de aanstaande vaders ?ja natuurlijk, zij zitten er ook niet op te wachten
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:26:

[...]

ja natuurlijk, zij zitten er ook niet op te wachtenDan hadden ze een condoom moeten gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:xcrystalx schreef op 25 juni 2011 @ 21:26:

[...]

ja natuurlijk, zij zitten er ook niet op te wachtengezellig met een koekje en glaasje melk erbij, nou succes dan maar. let je wel op dat jullie op tijd naar bed gaan ? appart dan he, of slik je dat niet ?
Ik zouden gelijk ook even een DNA test kopen... Als je dan zwanger bent, kun je gelijk checken van wie.
quote:himalaya schreef op 25 juni 2011 @ 21:27:

[...]

Dan hadden ze een condoom moeten gebruiken.Je hebt gelijk, maarja door schade en schande wordt men wijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven