Ben ik zwanger?

25-06-2011 20:44 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 18 en best wel sletterig bezig,

dus dat hoef ik niet meer te horen.

Maar ik heb 2 dagen achter elkaar onveilige seks gehad met een soort van vriendje, 2 dagen erna heb ik seks gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.

Maar toen de 2e jongen een opmerking maakte over met zijn 3en een kind opvoeden schrok ik.

ik heb dus 1 dag na de seks een morningafterpil gehaald maar het is nu al 2 dagen na de pil ben ik nog steeds misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, ook werd ik onwel van rooklucht terwijl ik zelf al vrij lang rook.

Kan iemand mij vertellen of dit van die pil kan komen? dat stond namelijk niet in de bijsluiter.

oh ja, ben wel aan de pil maar er ging iets mis met slikken
En ben je zwanger??
Oh mijn god, ik ben vast enorm mosterd, maar wie heeft er weer niet op staan letten bij het hek?

quote:meesje2010 schreef op 27 juni 2011 @ 20:04:

En ben je zwanger??Ben ook wel benieuwd
Van de MAP word je sowieso dood ziek maar weet niet hoe lang dat blijft.

En heb je al nieuws?
Nou Crystal, ik ben toch wel benieuwd naar je reactie op wat ik je schreef. Dat is echt oprecht bedoeld hoor.

Geloof me: toen ik jou leeftijd had, gebeurde dit soort dingen aan de lopende band. Inmiddels ben ik ouder en wijzer en dit is echt goed bedoeld advies.

Doe een zwangerschapstest en een SOA test en wees voorzichtig met wie je naar bed gaat. Mannen praten graag over veroveringen en vertellen jou elke leugen om met je naar bed te mogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven