nergens interresse in

27-06-2011 13:38 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een vrouw 40 jaar ,superslank en goed gekleed.Die zegt geen interresses te hebben!? niet in sport, in niks,..........Is dit nou normaal?
Flamingo's? Roze vogels. Need I say more?

Doe mij maar een koekkoek. Wil jij vast ook wel over praten.
quote:Jaschenca schreef op 27 juni 2011 @ 14:05:

[...]

In de openingspost is ze nog 40 jaar, hoe oud is ze nu eigenlijk?40 + kan alles tussen 40 en 49 zijn -dus 48 jaar
Toch heb ik zat interesses, Harriet. Alleen bespreek ik die niet allemaal met zomaar iedereen. Wellicht houdt jouw kennis haar interesses ook gewoon liever voor zichzelf.
quote:Star schreef op 27 juni 2011 @ 14:04:

Hoe ken je haar eigenlijk? Ze praat ook nog eens amper. Ideetje; mss wil ze niet met jou praten?Jij wilt wel alles weten zeg. Ik ken haar ze is mijn nieuwe buurvrouw
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:05:

[...]

Ze is getrouwd, en ik wil niks meer over die kloyo horen.Daarom juist! Ben jij lekker van allebei af. Want wat heeft ze dan nog waar jij jalours jaloers op moet zijn?
Nope
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:09:

[...]

Jij wilt wel alles weten zeg. Ik ken haar ze is mijn nieuwe buurvrouwHelemaal mooi, hoef je alleen een ander huisnummer aan je vriend door te geven! De weg weet ie toch al.
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 juni 2011 @ 14:10:

[...]

Daarom juist! Ben jij lekker van allebei af. Want wat heeft ze dan nog waar jij jalours jaloers op moet zijn?Een slank figuurtje en leuke kleren, waar ze niks voor hoeft te doen. Duh!
quote:Jorina schreef op 27 juni 2011 @ 13:47:

[...]

Saaaaai!!

[afbeelding]
quote:Primabella schreef op 27 juni 2011 @ 13:46:

Ben je het zelf? He ik heb vele hobbies buiten dit knullige topics beantwoorden o.a.

Edit: crosspost
Ik en mijn buurvrouw hebben ook helemaal niks gemeen. Ik vind het geen naar mens, maar ik hoef haar verder ook niet te kennen. Geen behoefte aan. Ik hou het bij een goedemorgen en en goedenavond en meer niet. Ik wil ook niet dat ze interesse in me toont want het is om bepaalde redenen mijn type niet. Ik zou het gesprek dus ook enorm oppervlakkig houden waardoor het zou kunnen overkomen dat ik geen interesses heb. Die heb ik wel, alleen gaan die haar geen ene moer aan omdat ik niks met haar wil delen...

Misschien denkt je buurvrouw dat ook over jou zo?
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:09:

[...]

Jij wilt wel alles weten zeg. Ik ken haar ze is mijn nieuwe buurvrouw

Ho stop wacht eens even!

Ben je onlangs bij haar geweest om sigaretten te lenen toevallig??
quote:nummerzoveel schreef op 27 juni 2011 @ 14:07:

Toch heb ik zat interesses, Harriet. Alleen bespreek ik die niet allemaal met zomaar iedereen. Wellicht houdt jouw kennis haar interesses ook gewoon liever voor zichzelf.Dat denk ik ook.
"Heel frappant voor een vogel: Klapt ook met vleugels..Je ziet het ook wel eens bij nijlpaarden. De meeste vogels hebben al een straalmotor. Natuurlijk lul, anders stort je neer."
quote:mamalief schreef op 27 juni 2011 @ 14:16:

[...]

Ho stop wacht eens even!

Ben je onlangs bij haar geweest om sigaretten te lenen toevallig??Sigaretten..? een sportvrouw rookt niet.En ik vind het vies
quote:Oriane schreef op 27 juni 2011 @ 14:14:

Ik en mijn buurvrouw hebben ook helemaal niks gemeen. Ik vind het geen naar mens, maar ik hoef haar verder ook niet te kennen. Geen behoefte aan. Ik hou het bij een goedemorgen en en goedenavond en meer niet. Ik wil ook niet dat ze interesse in me toont want het is om bepaalde redenen mijn type niet. Ik zou het gesprek dus ook enorm oppervlakkig houden waardoor het zou kunnen overkomen dat ik geen interesses heb. Die heb ik wel, alleen gaan die haar geen ene moer aan omdat ik niks met haar wil delen...

Misschien denkt je buurvrouw dat ook over jou zo?Dit dus.
quote:mamalief schreef op 27 juni 2011 @ 14:16:

[...]

Ho stop wacht eens even!

Ben je onlangs bij haar geweest om sigaretten te lenen toevallig??Ha, scherp. Zo van: "Hé, wat vind je van roodborstjes? En mag ik dat pakje Malboro van je?"
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:17:

[...]

Sigaretten..? een sportvrouw rookt niet.En ik vind het viesNee oké, ik moest even aan een ander topic denken vandaar.
Misschien kun je voortaan al je vragen in één topic stellen.

Heb al eerder gevraagd of je een zusje bent van Bloem55 en Cynthiao.
Nou zo is het wel genoeg,Ze wil verder gewoon geen contact

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ik ben er uit.Wel bedankt voor jullie reacties,we houden wel weer contact in nieuwe topics......leuk toch.

Probleem nu al opgelost?
Nope
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:22:

we houden wel weer contact in nieuwe topics......leuk toch.Enig meid! Ik kijk er nu al naar uit!
quote:Moonlight82 schreef op 27 juni 2011 @ 14:19:

Misschien kun je voortaan al je vragen in één topic stellen.

Heb al eerder gevraagd of je een zusje bent van Bloem55 en Cynthiao.Waarom ? ik zie jullie ook in diverse topics.en het is toch niet verboden.om diverse topics te maken.
Leuk, Harriet. Tot gauw.

Tot besluit nog een mooi plaatje van de fitis:

quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:24:

[...]

Waarom ? ik zie jullie ook in diverse topics.en het is toch niet verboden.om diverse topics te maken.

Nee hoor.

Zeker met die grootse problemen van jou kan ik het me heel goed voorstellen dat je ze opent hoor.
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:22:

Nou zo is het wel genoeg,Ze wil verder gewoon geen contact

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ik ben er uit.Wel bedankt voor jullie reacties,we houden wel weer contact in nieuwe topics......leuk toch.Als het niet al te dringend is, wil je ze dan tot vrijdagmiddag bewaren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven