Stinkende buggy
maandag 27 juni 2011 om 14:53
Ik heb via Marktplaats een tweede buggy erbij gekocht. We hadden de buggy buiten bekeken bij de mensen en de buggy zag er heel netjes uit, dus we hebben hem meegenomen.
De volgende dag de buggy uitgeprobeerd, ik liep erachter...BAH, hij ruikt alsof hij 2 jaar onderin een niet gebruikte muffe caravan heeft gelegen. Bij mijn eigen maclaren kan ik de bekleding er helemaal afhalen, aangezien dit een oudere is dus niet. Ik heb hem al schrobt, dagelijks ingesprayt met Febreze, ik heb hem net helemaal afgespoten met de tuinslang en wasmiddel erbij. Nu staat de wind er weer op, ruik ik het weer.
Heeft iemand een truc om muffe ouwe lucht uit stof te krijgen?
De volgende dag de buggy uitgeprobeerd, ik liep erachter...BAH, hij ruikt alsof hij 2 jaar onderin een niet gebruikte muffe caravan heeft gelegen. Bij mijn eigen maclaren kan ik de bekleding er helemaal afhalen, aangezien dit een oudere is dus niet. Ik heb hem al schrobt, dagelijks ingesprayt met Febreze, ik heb hem net helemaal afgespoten met de tuinslang en wasmiddel erbij. Nu staat de wind er weer op, ruik ik het weer.
Heeft iemand een truc om muffe ouwe lucht uit stof te krijgen?
maandag 27 juni 2011 om 20:55
Ohhh heb ik ook gehad, volgens mij had er een kat van hun in geplast, zooo vies. Als mn zoontje erin had gezeten, stonken zn kleertjes gewoon, brrr... Ik heb toen tapijtspray met oxi gebruikt zodat het ook nog wat extra ging bruisen zeg maar, goed inschrobben, nachtje weken en volgende dag tuinslang erop. en dat hielp! Succes ermee!