Het is over
donderdag 16 juni 2011 om 11:07
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.
Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.
We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.
Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.
Dat wou ik even zeggen hier.
maandag 27 juni 2011 om 20:04
Ik zou hetzelfde van die brief vinden als summer. Maar ik zou nooit zo'n brief krijgen. Mannen doen dat soort dingen niet over het algemeen en mijn ex al helemaal niet.
Is ook niet nodig, ik weet wat we hadden samen.
Jij bent daar blijkbaar nog steeds onzeker over vandaar dat je weer begint over die brief.
Is ook niet nodig, ik weet wat we hadden samen.
Jij bent daar blijkbaar nog steeds onzeker over vandaar dat je weer begint over die brief.
maandag 27 juni 2011 om 20:38
Bloem, ik heb zo'n soort brief van mijn ex gehad vlak nadat het uit was. Ik kan je vertellen dat ik het heel erg vervelend vond, ondanks dat ik wist dat hij het als een lief gebaar zag.Want daar zat ik dan, eindelijk de kracht gevonden om het uit te maken, brengt hij me met zijn brief toch weer even aan het twijfelen en bovendien kwam het schuldgevoel weer opspelen (ook al weet ik best dat ik me niet schuldig hoef te voelen). Het was een hele lieve jongen, en door zijn brief vond ik mezelf toch weer even een bitch. Nee, ik had de brief uiteindelijk liever niet gekregen. Het voegde namelijk niks toe. En daarbij, ik weet dat wij veel van elkaar hielden, alleen waren er te grote verschillen. En dat verdwijnt niet omdat je een brief schrijft.
maandag 27 juni 2011 om 20:48
Oke dan doe ik het niet.
Wat er was blijft altijd wel in gedachten.
En misschien ben ik inderdaad nog onzeker.
Ik wil hem zeker geen schuldgevoel geven, ik weet ook heus wel ondanks dat hij het heeft uitgemaakt, dat die het heel erg moeilijk vond!
Bedankt voor jullie reactie's, anders had ik de brief allang gestuurd en dan had ik nu misschien wel spijt gehad.
Wat er was blijft altijd wel in gedachten.
En misschien ben ik inderdaad nog onzeker.
Ik wil hem zeker geen schuldgevoel geven, ik weet ook heus wel ondanks dat hij het heeft uitgemaakt, dat die het heel erg moeilijk vond!
Bedankt voor jullie reactie's, anders had ik de brief allang gestuurd en dan had ik nu misschien wel spijt gehad.
maandag 27 juni 2011 om 21:04
maandag 27 juni 2011 om 21:29
Bloem, je bent te romantisch ingesteld. Zoals al eerder gezegd, iemand verbreekt niet zomaar een relatie. Nee, je gaat eerst kijken, binnen je relatie, of je de kleinigheidjes kan oplossen. Gaat dat niet, dan verbreek je de relatie. En als iemand de relatie verbreekt zonder eerst te praten over wat diegene dwars zit in die relatie, dan is diegene kennelijk nog niet volwassen genoeg voor een relatie. Maar dat is mijn mening.
maandag 27 juni 2011 om 21:32
Dat ben ik ook. Ik zou zolang doorgaan tot het goed gaat, niet goed, weet ik, maar als ik zo gek op iemand ben wil ik alleen maar bij die gene zijn en geloof ik dat we alles samen kunnen oplossen! Nu dus niet meer haha maar ik geloofde het altijd wel.
Ik heb ook altijd gezegt tegen mijn ex; al moet het 20x fout gaan en 10x goed dan vind ik het niet erg. Je kunt altijd denken, het gaat niet zomaar uit. Maar mensen komen ook niet zomaar weer bij elkaar terug
Ik heb ook altijd gezegt tegen mijn ex; al moet het 20x fout gaan en 10x goed dan vind ik het niet erg. Je kunt altijd denken, het gaat niet zomaar uit. Maar mensen komen ook niet zomaar weer bij elkaar terug
maandag 27 juni 2011 om 21:36
quote:bloem55 schreef op 27 juni 2011 @ 21:20:
Rally wil jij het nog wel goed hebben eigenlijk dan? Misschien is het wel iets kleins en kun je het samen oplossen! zou mooi zijn toch?
Ben je nou echt zo naief? Is een oprechte vraag hoor.
Rally en haar ex zijn niet voor niks uit elkaar. snap ook nie waarom ex wil afspreken met haar, misschien wil hij nog een keertje afscheids sex.
Dingen komen niet zomaar weer goed meid. Zo werkt het niet in het leven.
Misschien in jou leventje wel, maar bij de meeste mensen niet.
Rally wil jij het nog wel goed hebben eigenlijk dan? Misschien is het wel iets kleins en kun je het samen oplossen! zou mooi zijn toch?
Rally en haar ex zijn niet voor niks uit elkaar. snap ook nie waarom ex wil afspreken met haar, misschien wil hij nog een keertje afscheids sex.
Misschien in jou leventje wel, maar bij de meeste mensen niet.
maandag 27 juni 2011 om 21:40
Ik denk ook heel anders, ik geef nooit op! Dit is de eerste keer dat ik het echt heb opgegeven, omdat ik wil dat hij gelukkig word. Maar anders ga ik altijd door, om te krijgen wat ik wil. Soms met resultaat, soms niet.
En misschien wil die afspreken om nog over een paar dingen te praten? En misschien voor afscheids sex ja, bleh.
En misschien wil die afspreken om nog over een paar dingen te praten? En misschien voor afscheids sex ja, bleh.
maandag 27 juni 2011 om 21:44
quote:rogue_25 schreef op 27 juni 2011 @ 21:36:
[...]
Misschien in jou leventje wel, maar bij de meeste mensen niet.Nou dat is wel heel negatief. haha.
[...]
Misschien in jou leventje wel, maar bij de meeste mensen niet.Nou dat is wel heel negatief. haha.
maandag 27 juni 2011 om 21:47
Wat denk jij dan dat er achter zit Rally? Waarom denk je dat je ex met je wil afspreken?
Ik geef ook niet snel op bloem maar ik herken een verloren strijd als ik hem zie. Jij bent nogal een verwend persoon als ik het zo hoor, blijven pushen om je eigen zin door te drijven. Jij moet hebben wat je wilt. Doet met denken aan mijn ex.
Werd daar gillend gek van.
Dat is geen mooie eigenschap, om zo te pushen om je zin te krijgen, het is irritant. En het werkt mensen op hun zenuwen.
Ik geef ook niet snel op bloem maar ik herken een verloren strijd als ik hem zie. Jij bent nogal een verwend persoon als ik het zo hoor, blijven pushen om je eigen zin door te drijven. Jij moet hebben wat je wilt. Doet met denken aan mijn ex.
Werd daar gillend gek van.
Dat is geen mooie eigenschap, om zo te pushen om je zin te krijgen, het is irritant. En het werkt mensen op hun zenuwen.
maandag 27 juni 2011 om 21:56
heb je 2 nicks Rally?
Snap dat je geen zin hebt om hem zo snel al te zien, vooral als je in een stressvolle periode zit.
Je kan beter nog een keer afspreken als je er een beetje over heen bent.
Mijn ex moet ik ook nog een keer zien, er staan nog een hoop dvd's van mij bij hem thuis dus die komt hij nog eens brengen maar hij is er voorlopig nog niet klaar voor om me te zien.
Wat ik volkomen begrijp.
Snap dat je geen zin hebt om hem zo snel al te zien, vooral als je in een stressvolle periode zit.
Je kan beter nog een keer afspreken als je er een beetje over heen bent.
Mijn ex moet ik ook nog een keer zien, er staan nog een hoop dvd's van mij bij hem thuis dus die komt hij nog eens brengen maar hij is er voorlopig nog niet klaar voor om me te zien.
Wat ik volkomen begrijp.
maandag 27 juni 2011 om 22:26
Gelukkig begrijpt mijn ex ook dat ik hem voorlopig niet wil zien. Elke dag kom ik een stukje verder, en ik weet ook wel dat ik over 20 jaar niet meer precies weet wat er op speciale momenten is gebeurt tussen ons, maar als ik elke dag aan alles blijf denken onthoud ik het wel, maar zo kan ik nooit in een nieuwe relatie stappen. Wat er moet gebeuren, gebeurt toch in je leven. Alleen god weet wat er gaat gebeuren. (Ja ik ben gelovig)