irritant ;)

27-06-2011 22:08 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, het is kinderachtig van mij , maar ik kan soms zo balen als er over sommige mensen niks te googlen valt . Ik ben best een speurneusje en nieuwsgierig om verschillende redenen , maar sommige mensen zijn bijna niet te vinden op het web. Ik kan mezelf overigens wel vinden .
Goed gedaan van die mensen juist

Ik google mijn eigen naam regelmatig, maar gelukkig komt ie nog steeds niet voor op het www.
Oh herkenbaar! Ik ben ook heel mensen-googelig.

ook irritant als het zo'n dertien in een dozijn naam is, dat je alleen op linkedin al 80+ hits hebt. Had ik vanochtend. Zucht.
Oeh ja, erg is dat hè?! Ik zocht laatst ook iemand en er was helemaal niks te vinden! Dan baal ik echt gruwelijk.
Als ik mezelf Google krijg ik trouwens een enorme lijst van iemand die met naam en toenaam (mijn naam dus) een blog en twitteraccount heeft - die overigens totaal niet interessant zijn. Dus als ik al ergens aan de oppervlakte kom, kan zij het ook nog net zo goed wezen.
Ik ben ook zo'n wiens-naam-zal-ik-nu-eens-intypen-op-google-fan..

Zo ben ik achter het mobiele nummer gekomen van een oude liefde van mij.. en heb ook nog gebeld,ja!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ben op google een coach van een buitenlands basketbal team en sjorsman is een duitse loodgieter blijft leuk!
Common sense is not so common.
Voltaire
Net even mezelf gegoogeld. (check check dubbelcheck)

Alleen in zakelijke context ben ik terug te vinden, wat opzich niet zo onlogisch is aangezien wij een snoetenboek hebben.
Ik vind het juist wel prettig dat er van mij niet zo veel terug te vinden is op internet. Je ziet enkele werkgerelateerde zaken (wat prima is, niets bijzonders te vinden) en mijn afgeschermde FB account.

Ik wil het graag zo houden.
Ik google ook graag mensen. Moet zeggen dat als ik een sollicitatiebrief voor mijn neus krijg en de kandidaat is niet te vinden... Hij/zij op 1-0 achter staat
quote:lilalinda schreef op 27 juni 2011 @ 22:51:

Ik google ook graag mensen. Moet zeggen dat als ik een sollicitatiebrief voor mijn neus krijg en de kandidaat is niet te vinden... Hij/zij op 1-0 achter staatEn waarom dat dan? Ik vind het wel voor mensen spreken om hun gegevens lekker prive te houden. Ik ben zelf ook niet googlebaar en dat houd ik zo. Ik heb ook geen accounts op facebook of hyves of iets dergelijks.

Ik google ook graag mensen. Moet zeggen dat als ik een sollicitatiebrief voor mijn neus krijg en de kandidaat is niet te vinden... Hij/zij op 1-0 achter staatBelachelijk. Als je mijn naam googled, krijg je iemand anders met precies dezelfde naam. Blijk ik opeens in een koor te zingen.
quote:lichtbron schreef op 27 juni 2011 @ 22:22:

Ik ben ook zo'n wiens-naam-zal-ik-nu-eens-intypen-op-google-fan..

Zo ben ik achter het mobiele nummer gekomen van een oude liefde van mij.. en heb ook nog gebeld,ja!! En heb je meteen weer opgehangen en heel hard gegiecheld?

Ik google ook graag mensen. Moet zeggen dat als ik een sollicitatiebrief voor mijn neus krijg en de kandidaat is niet te vinden... Hij/zij op 1-0 achter staatWaarom is het in godsnaam negatief als iemand niet te vinden is via Google???

Ik google ook graag mensen. Moet zeggen dat als ik een sollicitatiebrief voor mijn neus krijg en de kandidaat is niet te vinden... Hij/zij op 1-0 achter staatWat een ongelovelijke nonsens. Slaat werkelijk nergens op. Iemand op achterstand zetten omdat je eigen niewsgierigheid niet bevredigd wordt.....
Ik werk in een juwelierszaak op Barbados
quote:Cici25 schreef op 27 juni 2011 @ 23:07:

[...]

En heb je meteen weer opgehangen en heel hard gegiecheld?

Nee,we hebben een heel leuk gesprek gehad.. en wat dingetjes uit gesproken..

Dus heel volwassen..
Ha,ha als ik mijn naam met mijn achternaam(meisjesnaam) invul op google speel ik saxofoon en blijk ik in allerlei verenigingen en sporten te zitten..
Mijn volledige naam geeft bijna 400.000 resultaten bij Google.

Op Google resultatenpagina 19 slaan 2 van de 10 resultaten nog steeds echt op mij.
quote:batwom schreef op 27 juni 2011 @ 22:57:

[...]

Belachelijk. Als je mijn naam googled, krijg je iemand anders met precies dezelfde naam. Blijk ik opeens in een koor te zingen. Dat had je ons toch gewoon kunnen vertellen batwom, kwist niet dat je zo mooi kon zingen.
Op pagina 9 slaan 6 van de 10 echt op mij.

Op pagina 1 slaan 3 van de 10 echt op mij.
Als je mijn naam googled, blijk ik een manege te zijn
www.wieowie.nl

kennen jullie die al?
Hihi, eigenlijk is dat nog een leuker onderwerp:

ik schijn 75 te zijn, in the USA te wonen en samen met mijn husband van 82 gebruik ik de maaltijd bij een 1 of ander centrum voor senioren.

en

ik ben ook secretaresse bij een hondenclub,

ik doe iets met hockey op de universiteit,

o en ik zie dat ik binnenkort voor 3 maanden naar Panama vertrek, jeetje, ik heb toch best een interessant leven.

Ik google ook graag mensen. Moet zeggen dat als ik een sollicitatiebrief voor mijn neus krijg en de kandidaat is niet te vinden... Hij/zij op 1-0 achter staat

En als je alleen maar info kunt vinden dat kandidaat ooit een prijs heeft gewonnen?

dat staat er van mij toevallig op, Maar bij de laatste sollicitatie training(hebe r al heel wat gehad, maar zonder resultaat dus) werd dus ook gezegd dat potentiele werkgevers gaan googlen. Bedenkt ineens dat die werkgevers misschien denken dat ik door die prijs (reisje) geen baan meer hoef?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven