Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Ik geloof niet in god dus als je die erbij wil halen dan houdt het voor mij verder op. Maar het is jouw topic, dus als jij hem erbij wil halen, dan moet je dat vooral doen.
Nee ik noemde alleen de zin; alleen god weet wat er gebeurt. Maar daar wil ik het verder ook niet over hebben, ik geloof daar in maar in dit topic wil ik het niet over god hebben inderdaad. Nu ga ik maar is slapen, welterusten.
Bloem ik denk dat morgen die ideale dag is om te stoppen met brieven schrijven, smsjes te sturen, te whatsappen, te pingen, te hyven, te facebooken, te postduiven en te bedenken of je iets van dit bovenstaande misschien toch zal gaan doen

Het antwoord zal namelijk elke dag hetzelfde zijn

NEE, niet doen, Nee is niet verstandig, NEE je schiet er niets mee op.

Weltrusten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Im still alive maar nu eerst slapen! Reageer morgen, nighty
quote:rally schreef op 27 juni 2011 @ 21:36:

[...]

Oh dat was zeker niet de bedoeling...Ik neem het je niet kwalijk hoor, rally. Jij bepaalt zelf hoe je hem nu ziet. Als je je respect voor iemand verliest, heeft dat vaak oorzaken.
Only dead fish go with the flow
Ik sms,ping,whatsapp ook helemaal niet. Ga geen brief sturen. Helemaal niks
Goed zo bloem, ben trots op je.

Je zal zien dat het goed voor je is. Over een tijdje gaat de zon vanzelf weer schijnen voor je meid.
Ik geloof niet dat ik mijn respect voor hem ben verloren of iets dergelijks. Ik stuurde hem ook weleens "hey meneertje".

En Rogue, ik wilde dat 'GHB'(?) verhaal graag gescheiden houden van andere dingen (daarom even andere nick),maar wie weet hangt het juist samen met wat nu speelt. Dat was namelijk een week hiervoor en hij was hier erg van geschrokken.

En tja ik weet niet waarom hij wil afspreken. Ik weet niet of het goed is uiteindelijk. Misschien doet ie het alleen om mij beter te laten voelen. Ik geloof niet dat het alleen voor de seks zou zijn, maar tja wie zal het zeggen.. Ik heb wel gehoord van 'm dat ie dus op het moment dat ie ging twijfelen heeft gehoord dat zn scriptie niet goedgekeurd was. Ik vind dat wel heel toevallig....

Is het stom dat ik er waarde aanhecht dat hij zijn Facebook-status en foto's enzo niet veranderd?

Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik wil op dit moment hoor, want als je door je scriptie zoveel gaat piekeren is ook niet goed, maar ik heb wel zin om 'm even te zien.. Of dat nou goed is of fout...
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 07:15:

Ik sms,ping,whatsapp ook helemaal niet. Ga geen brief sturen. Helemaal niksGoed bezig! Gelukkig heeft die van mij geen ping of what's app ofzo... haha Fijne dag.
Tja rally, dat kan een definitie-verschil dan zijn tussen ons. Maar ik vind het helemaal niet positief klinken als je de zin begint met "Meneer heeft gebeld/ wil contact/ etc."

Het klinkt alsof jij het hem heel erg kwalijk neemt dat hij is gaan twijfelen aan jullie relatie. En zo raar is dat ook niet vind ik... naar verloop van tijd gaat dat wel weg dat gevoel, maar het klinkt of dat bij jou nog niet zo is.

Je zegt dat je geen hoop hebt, maar als je gaat schrijven dat je er waarde aan hecht dat hij zijn facebook-status nog niet veranderd heeft naar single....

Natuurlijk kun je hem gewoon ontmoeten. Dat moet je helemaal zelf weten. Maar ik kan je aanraden om wel eerlijk tegen jezelf te zijn over je gevoelens t.o.v. hem.
Only dead fish go with the flow
Bloem, ik hoorde vanmorgen bij Edwin Evers een interview met Roos Vonk. Zij heeft een boek geschreven over menselijke gebreken. Ik ga het boek kopen, misschien is het ook iets voor jou. Of misschien kun je later vandaag het interview terug luisteren. Ik moest iig meteen aan je denken.

In het boek legt ze uit dat veel koude grond psychologie niet klopt. Zoals naar je gevoel MOETEN luisteren. Dat is dus onzin (weet niet meer precies waarom, ik stak een gevaarlijk kruispunt over, dus was even afgeleid) Maar ze beschrijft ook waarom je niet tot actie moet overgaan als je nog erg emotioneel bent.

Volgens mij is het wel een aardig boek waar je wat van kan opsteken.
Char, bedankt voor de tip.

Dat boek g aik dus ook even haleb vanmiddag

Ik ben ook nooit zo van het naar je gevoel blijven luisteren (althans niet meer)

Als je hoofd en je gevoel het niet eens zijn, kan je in de meeste gevallen toch echt het beste je ratio volgen

Simpelweg omdat ratio gebaseerd is op ervaringen, en je gevoel op emotie

En emotie kan dusdanig met je aan de haal gaan dat je het niet helder meer ziet....
Loslaten, afscheid nemen, weg uit je vertrouwde gang van zaken, terug opnieuw je leven oppakken... geen gemakkelijke dingen! Kop op!
Toen het net uit was, 3 weken terug heb ik de boeken ; De wijsheid van een gebroken hart en De ideale vrouw is een bitch besteld! Helaas is die laatste niet meer leverbaar!

In het eerste boek vind je veel oefeningen om even alleen maar aan jezelf te denken (klinkt beetje gek) En hoe je er weer boven opkomt en wat je van de dingen leert tijdens de stroming van het leven.

Bloem, ik vind het al knap dat je geen contact zoekt! We gaan bijhouden hoelang je het volhoudt en dan mag je jezelf best eens belonen.. want ik weet dat je het moeilijk vind!

Rally, weet je al wanneer jullie gaan praten? Of moet je nog weken wachten totdat hij uit de 'stress' mode is? Ik zal zeggen wacht het af!

En over die brieven.. Mijn ex heeft het mij wel gestuurd.. Het was een mooie brief en als ik het soms nog moeilijk heb pak ik die erbij. (In het begin ga je steeds denken ofdat het door jezelf komt etc, maar dat was helemaal niet zo) Door die brief werd ik weer even wakker!
Rally iets voor jullie ;

http://www.radio538.nl/web/show/id=8758 ... tid=123854
Ik ga helemaal geen contact zoeken. Voordat ik 5 weken weg ga stuur ik hem een smsje om hem veel plezier te wensen in de vakantie. Dat vind ik netjes van mijn kant omdat hij nu al 3 keer heeft gesmst hoe het gaat enzo.
Dat vind ik echt knap van je! Super!

En blijf vooral schrijven als je het ergens moeilijk mee hebt. Wanneer ga je weg? Lukt het met de tentamens? Wat voor studie doe je eigenlijk?
Ik mis hem steeds minder. Ik mis alleen de aandacht en lieve woordjes en dat iemand echt trots op me is. Hoe gaat het nu met jou fashiongirl? Ja het lukt met de tentamens, ik doe een studie die te maken heeft met mode.
Oh super leuke studie! Lijkt mij ook erg interessant en leuk!

Hoe het met mij gaat.. Het gaat, ik vind het nog steeds niet makkelijk maar ik blijf er niet meer in hangen! Ik ga door maar ben bang dat ik binnenkort instort als straks de vakantie begin. Ik bijt mij namelijk overal in vast en denk weinig aan mezelf! Maarja er zijn nog veel dingen die ik moet doen!
En oja, ik kan wel zeggen dat ik hem echt mis en niet de aandacht etc wat hij mij gaf! Maargoed life goes on!
Nee dit meen je gewoon niet! Ik heb een smsje van mijn ex zijn moeder ontvangen en ik durf het GEWOON NIET te openen!
Dan open je hem toch niet. Gewoon direct verwijderen. Maar dat is zeker geen optie?
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 12:13:

Ik mis hem steeds minder.

In minder dan 12 uur??

Wat wonderlijk.

Gisteren wilde je hem nog smste dat je hem zo miste.

Dat geeft niet, maar blijf op zijn minst eerlijk aan jezelf!
quote:Chardonnay schreef op 28 juni 2011 @ 13:09:

Dan open je hem toch niet. Gewoon direct verwijderen. Maar dat is zeker geen optie?

Char, als ik eerlijk ben....dat zou ik ook niet kunnen hoor

Nieuwsgierigheid zou hier winnen...
Bij mij ook Sum. Maar ik zou dan ook niet bang zijn om de sms te openen. En er zeker niet van in paniek raken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven