Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
quote:idalee schreef op 28 juni 2011 @ 10:42:

Hier in het zuiden ligt inmiddels een dik pak sneew!

SG, met wie wilde je nou bier drinken?
quote:Mara1081 schreef op 28 juni 2011 @ 10:38:

Beetje jammer.. Vanmorgen zouden er nog grote rode gebieden op ons afkomen, nu helaas niet meer :( (030)Ja, had me ook al verheugd. En bedacht dat ik na de bui wel zou gaan studeren. Nu de bui niet komt moet ik dan toch maar nu gaan studeren...
quote:Iris26 schreef op 28 juni 2011 @ 10:42:

Zo jammer dit, ik zou vanmiddag met de kinderen naar het strand gaan want toch pas vanavond regen en onweer. Nu gaan we maar niet, zwaar teleurgestelde kids hier dus.... :(Gewoon alsnog naar het strand gaan met ze. Wedden dat ze binnen twee minuten smeken of ze naar huis mogen?
quote:lechatnoir schreef op 28 juni 2011 @ 10:44:

[...]

Ja, had me ook al verheugd. En bedacht dat ik na de bui wel zou gaan studeren. Nu de bui niet komt moet ik dan toch maar nu gaan studeren...

Ja, ik had ook zo'n plan... na de Grote Bui zou ik diverse boodschapjes gaan doen / belletjes plegen / stomme dingen moeten doen. Hoe moet dat nou?

@ TTTtt, weet ik niet, iemand stelde het voor hier (die noemde het een Pilske)...
010 Het lijkt hier een beetje op te klaren en het is droog maar volgens de Buienradar zou ik hier onweer moeten hebben.
quote:idalee schreef op 28 juni 2011 @ 10:44:

[...]

Gewoon alsnog naar het strand gaan met ze. Wedden dat ze binnen twee minuten smeken of ze naar huis mogen? ''Mama, Frederik was toch ook meegegaan naar het strand?''
hier in regio utrecht is het aan het regenen....
050 hier.

Nu nog een stralend zonnetje en een blauwe lucht.

Heb net mijn fris gewassen dekbedje buiten gehangen dus hoop niet dat het zo gaat regenen.
quote:SeptemberGirl schreef op 28 juni 2011 @ 10:45:

[...]

Ja, ik had ook zo'n plan... na de Grote Bui zou ik diverse boodschapjes gaan doen / belletjes plegen / stomme dingen moeten doen. Hoe moet dat nou?

@ TTTtt, weet ik niet, iemand stelde het voor hier (die noemde het een Pilske)...Dat was ikke! Pilske vatten met alle 040-ers ergens op onze o zo gezellige markt!
Huts!
024-nog niets aan de hand,benauwd warm dat wel
quote:eefjewentelteefje schreef op 28 juni 2011 @ 10:09:

Ik schijt bagger1

Ben zo bang voor onweer.

Niet voor de knallen maar voor de bliksem.

Ik wilde zo gaan werken achter de compu maar ik durf niet.

al is hier omgeving 020 nog niet aan de hand..

(ik forum vanaf Ipad)

Kinderen vrolijk in korte broekjes en t-shirtjes naar school want ik dacht dat het vanavond pas zou gaan regenen.

Je voelt en ruikt dat het niet lang meer duurt.Waarom kan je niet werken achter je computer ? Wanneer t echt gaat knallen en t slaat ergens bj de buren of bij jou in dan knalt eerst de aardlekschakelaar wel om. DAn gebeurd er met jou zeer weinig.
Dat blijken er elke keer meer te zijn dan ik denk, Bella! Maar ik ben er altijd voor in, mits een wijntje ook is toegestaan

Hier betrekt het weer.
Hier in Drenthe.. (0528) is het droog , geen zon , wel onwies warm
haha geweldig dit! Ik woon bij de oosterburen en hier is het warm!
quote:Zespri79 schreef op 28 juni 2011 @ 10:53:

[...]

Waarom kan je niet werken achter je computer ? Wanneer t echt gaat knallen en t slaat ergens bj de buren of bij jou in dan knalt eerst de aardlekschakelaar wel om. DAn gebeurd er met jou zeer weinig.

Bij mij is een keer de bliksem in de buurt ingeslagen, en toen deed alleen de ventilator van de computer het nog. Rest helemaal doorgebrand of zoiets. Wel vergoed gekregen van de verzekering.

Hier aan de kust (net onder Den Haag) heeft het gestortregend met onweer. Het is nu droog, maar nog wel zwaarbewolkt.
Hier in Zeeland is het droog maar wel bewolkt, denk dat het nog niet voorbij is.

Vond het vanmorgen eigenlijk best wel meevallen met het onweer, geen hagel of ernstige hoosbuien.
Melpone jij leeft nog dus met jou is t goed gekomen. Dat er idd dingen zijn doorgebrand dat kan heel goed kloppen , maar dan moet alles uitstaan..

Ga echt mijn vriezer en koelkast niet uit t contact halen bv,
wat veel mensen uit 040, hier nog één!

Ik begin hier zowaar weer blauwe lucht te zien, welgeteld 1 drup gevoeld. Maar ow wat is het benauwd hier op kantoor.

Ben benieuwd wat er nog gaat komen...
In het zuiden: warm warm warm warm en zonnig.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
050=> zon!

Ik hoop dat het onweer nog even wegblijft, want ik zou met vriend vanmiddag naar de plaatselijke plas!
Hier in Gelderland warm,warm,warm

Volgens de buienradar houden we het hier tamelijk droog:-))
In het zuidoosten: héél warm, drukkend benauwd, strak blauwe lucht, het betrekt nog niet
Twente: Warm maar te doen.

Lekker de hoes van de bank gewassen en opgehangen. Het mag dus nog lang niet gaan regenen.

Onze hond ligt uitgeteld op de keukenvloer in de deuropening. Arme bulldog...
010 Het begint hier weer te regenen.
Ik vertrek toch maar over 3 kwartieren vanuit 040 naar 073 en dan nog stukkie verder naar 0412. Op radio blijven ze maar miepen over 2e vlaag die zeker gaat komen, ik zie niets , maar dan ook niets op buienradar, maar als mensen van weerinstituten dat toch maar blijven roepen dan moet ik het maar geloven.

Ben gewoon met onweer een zenuwinzinking nabij (ooit inslag meegemaakt, groot gat in muur, tv ontploft), dus wil thuis bibberend onder dekbed zitten, wachtend op ergste....

Voordeel is wel hiervan dat ik lekker doorkan in laatste boek van stam van de Holenbeer

Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven