relatie met dokter

28-06-2011 12:36 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve meiden,

Het is allemaal nog erg pril, maar ik wilde graag jullie ervaringen aanhoren.

Wat zijn jullie ervaringen t.a.v een relatie/dates hebben met een dokter?

Kan het bv. werken als je een beide een drukke baan hebt?

hoor het graag:)
Bedoel je hoe het is om een relatie te hebben met iemand die onregelmatig werkt?
Of doe je je huisarts?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
tuurlijk kan het werken, wat denk je, dat alle artsen vrijgezel zijn of een relatie hebben met iemand die niet werkt?

Beide onregelmatig en hard werken maakt het wat lastiger, maar zeker niet onmogelijk. Het is maar net hoe gek je op elkaar bent.
quote:ramiaatje schreef op 28 juni 2011 @ 12:38:

Bedoel je hoe het is om een relatie te hebben met iemand die onregelmatig werkt?

hey,

ja onder andere...
Hebben weinig tijd en zijn bezeten van het vak. Maar kan heel leuk zijn hoor gewoon voor gaan en kijken wat ervan komt. Niet e eigen dokter hè dat mag hij natuurlijk niet, maar dat wist je vast al.
quote:mali30 schreef op 28 juni 2011 @ 12:39:

Of doe je je huisarts? haha zeker niet, heb hem niet op zijn werkplek leren kennen
Natuurlijk kan dat werken. Er zijn legio mensen met een drukke baan en een goede relatie.
quote:SexNJaZz schreef op 28 juni 2011 @ 12:41:

Hebben weinig tijd en zijn bezeten van het vak. Maar kan heel leuk zijn hoor gewoon voor gaan en kijken wat ervan komt. Niet e eigen dokter hè dat mag hij natuurlijk niet, maar dat wist je vast al.ja ik weet dat toch bedankt!
onregelmatig werken is niet leuk voor een relatie, maar artsen, koks, piloten, taxi chauffeurs, mensen in de horeca, buschauffeurs, acteurs etc etc etc werken allemaal onregelmatig, hee, wie werkt er eigenlijk niet onregelmatig, en dat is even puzzelen, moeite doen voor elkaar en accepteren en dan gaat het prima hoor.
quote:vivaagirl schreef op 28 juni 2011 @ 12:40:

[...]

hey,

ja onder andere...

nou dan moet je even met mijn man praten. Hij is nl getrouwd met iemand met onregelmatige diensten (ik dus)

Tja, wat zal ik zeggen. Je moet er op voorbereid zijn dat je regelmatig op een feestje oid alleen zit omdat je partner moet werken of een vroege dienst heeft de volgende dag.

Ik werk ook in het weekend en op feestdagen. Momenteel heb ik geen nachtdiensten, maar over een paar jaar misschien wel weer.
Het is een erg drukke baan als ie fulltime werkt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:arrwen schreef op 28 juni 2011 @ 12:44:

onregelmatig werken is niet leuk voor een relatie, maar artsen, koks, piloten, taxi chauffeurs, mensen in de horeca, buschauffeurs, acteurs etc etc etc werken allemaal onregelmatig, hee, wie werkt er eigenlijk niet onregelmatig, en dat is even puzzelen, moeite doen voor elkaar en accepteren en dan gaat het prima hoor.klinkt eigenlijk heel logisch he...
Als je maar goed verliefd bent neem je de ongemakken wel voor lief en als de verliefdheid over is ben je aan de ongemakken gewend
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Tuurlijk gaat dat.

Artsen werken vaak veel en erg onregelmatig.

Maar ja... ik ken ook een bedrijfskundige, die zit om de haverklap in het buitenland --> niet gezellig voor zijn vriendin. Ik ken ook een jurist die dag en nacht werkt --> niet gezellig voor zijn vriendin.

Maar dat betekent niet dat een relatie niet kan werken!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik had me zo verheugd op dit topic. Ik dacht dat iemand met haar huisarts een relatie had. Jammer. Niemand in de zaal die het met haar ha doet? Of met haar psychiater, dat zou nog leuker zijn.
quote:mali30 schreef op 28 juni 2011 @ 12:39:

Of doe je je huisarts?
Dat ligt er helemaal wat voor arts hij is. Een arts-assistent chirurgie heeft het bv drukker en meer diensten dan iemand die bedrijfsarts is/ aan het worden is.

En nog belangrijker is wat voor persoon iemand is: georganiseerd, chaotisch, aanhankelijk en weet ik veel.
Met de andere topics van TO in m'n achterhoofd moet ik nog zien of de persoon in kwestie echt dokter is, maar wellicht ben ik dan iets te para ;)

Erg pril = "ik heb hem een berichtje gestuurd"?
Mijn vriend werkt in de fitnesswereld, en heeft vaker diensten en klanten in de avond dan in de morgen. Kom ik net van kantoor, moet hij werken. Ook vaak invallen en door de klanten vaak wisselende uren. Ik vind het niet erg, ik kom vaker op zijn werk en we zien elkaar wel eens erg laat in de avond. Maar we hebben het leuk samen, we houden erg veel van elkaar en ik vind het ook eens fijn om een avond voor mezelf te hebben. Ook als we zouden gaan samenwonen zie ik dat niet als een probleem.

Het is maar of je de behoefte hebt om heul veel samen te zijn of het ook eens lekker vind alleen te zijn.
quote:blokjekaas schreef op 28 juni 2011 @ 12:55:

Met de andere topics van TO in m'n achterhoofd moet ik nog zien of de persoon in kwestie echt dokter is, maar wellicht ben ik dan iets te para ;)

Erg pril = "ik heb hem een berichtje gestuurd"?

Nergens voor nodig om para over te zijn..

Nee pril is meer erg dicht aan een relatie, terwijl ik de boot afhou.
En waarom zou dat niet kunnen?
quote:BarbaraAnn schreef op 28 juni 2011 @ 12:57:

Mijn vriend werkt in de fitnesswereld, en heeft vaker diensten en klanten in de avond dan in de morgen. Kom ik net van kantoor, moet hij werken. Ook vaak invallen en door de klanten vaak wisselende uren. Ik vind het niet erg, ik kom vaker op zijn werk en we zien elkaar wel eens erg laat in de avond. Maar we hebben het leuk samen, we houden erg veel van elkaar en ik vind het ook eens fijn om een avond voor mezelf te hebben. Ook als we zouden gaan samenwonen zie ik dat niet als een probleem.

Klopt helemaal.. alleen zijn heb ik geen moeite mee.

Wel het feit of er echt toekomst inzit, maar zekerheid is er nooit

Het is maar of je de behoefte hebt om heul veel samen te zijn of het ook eens lekker vind alleen te zijn.
quote:MEFS schreef op 28 juni 2011 @ 12:51:

Ik had me zo verheugd op dit topic. Ik dacht dat iemand met haar huisarts een relatie had. Jammer. Niemand in de zaal die het met haar ha doet? Of met haar psychiater, dat zou nog leuker zijn.haha! Ja ik had ook gehoopt op een relatie met de huisarts...
Ga er voor. Wat is er nou egostrelender om te zeggen dat je man arts is. Neem alle ongemakken voor lief TO. Wow een arts als man. Kicken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven