relatie met dokter
dinsdag 28 juni 2011 om 12:40
dinsdag 28 juni 2011 om 12:43
dinsdag 28 juni 2011 om 12:44
onregelmatig werken is niet leuk voor een relatie, maar artsen, koks, piloten, taxi chauffeurs, mensen in de horeca, buschauffeurs, acteurs etc etc etc werken allemaal onregelmatig, hee, wie werkt er eigenlijk niet onregelmatig, en dat is even puzzelen, moeite doen voor elkaar en accepteren en dan gaat het prima hoor.
dinsdag 28 juni 2011 om 12:46
quote:vivaagirl schreef op 28 juni 2011 @ 12:40:
[...]
hey,
ja onder andere...
nou dan moet je even met mijn man praten. Hij is nl getrouwd met iemand met onregelmatige diensten (ik dus)
Tja, wat zal ik zeggen. Je moet er op voorbereid zijn dat je regelmatig op een feestje oid alleen zit omdat je partner moet werken of een vroege dienst heeft de volgende dag.
Ik werk ook in het weekend en op feestdagen. Momenteel heb ik geen nachtdiensten, maar over een paar jaar misschien wel weer.
[...]
hey,
ja onder andere...
nou dan moet je even met mijn man praten. Hij is nl getrouwd met iemand met onregelmatige diensten (ik dus)
Tja, wat zal ik zeggen. Je moet er op voorbereid zijn dat je regelmatig op een feestje oid alleen zit omdat je partner moet werken of een vroege dienst heeft de volgende dag.
Ik werk ook in het weekend en op feestdagen. Momenteel heb ik geen nachtdiensten, maar over een paar jaar misschien wel weer.
dinsdag 28 juni 2011 om 12:47
quote:arrwen schreef op 28 juni 2011 @ 12:44:
onregelmatig werken is niet leuk voor een relatie, maar artsen, koks, piloten, taxi chauffeurs, mensen in de horeca, buschauffeurs, acteurs etc etc etc werken allemaal onregelmatig, hee, wie werkt er eigenlijk niet onregelmatig, en dat is even puzzelen, moeite doen voor elkaar en accepteren en dan gaat het prima hoor.klinkt eigenlijk heel logisch he...
onregelmatig werken is niet leuk voor een relatie, maar artsen, koks, piloten, taxi chauffeurs, mensen in de horeca, buschauffeurs, acteurs etc etc etc werken allemaal onregelmatig, hee, wie werkt er eigenlijk niet onregelmatig, en dat is even puzzelen, moeite doen voor elkaar en accepteren en dan gaat het prima hoor.klinkt eigenlijk heel logisch he...
dinsdag 28 juni 2011 om 12:49
Tuurlijk gaat dat.
Artsen werken vaak veel en erg onregelmatig.
Maar ja... ik ken ook een bedrijfskundige, die zit om de haverklap in het buitenland --> niet gezellig voor zijn vriendin. Ik ken ook een jurist die dag en nacht werkt --> niet gezellig voor zijn vriendin.
Maar dat betekent niet dat een relatie niet kan werken!
Artsen werken vaak veel en erg onregelmatig.
Maar ja... ik ken ook een bedrijfskundige, die zit om de haverklap in het buitenland --> niet gezellig voor zijn vriendin. Ik ken ook een jurist die dag en nacht werkt --> niet gezellig voor zijn vriendin.
Maar dat betekent niet dat een relatie niet kan werken!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 28 juni 2011 om 12:55
dinsdag 28 juni 2011 om 12:57
Mijn vriend werkt in de fitnesswereld, en heeft vaker diensten en klanten in de avond dan in de morgen. Kom ik net van kantoor, moet hij werken. Ook vaak invallen en door de klanten vaak wisselende uren. Ik vind het niet erg, ik kom vaker op zijn werk en we zien elkaar wel eens erg laat in de avond. Maar we hebben het leuk samen, we houden erg veel van elkaar en ik vind het ook eens fijn om een avond voor mezelf te hebben. Ook als we zouden gaan samenwonen zie ik dat niet als een probleem.
Het is maar of je de behoefte hebt om heul veel samen te zijn of het ook eens lekker vind alleen te zijn.
Het is maar of je de behoefte hebt om heul veel samen te zijn of het ook eens lekker vind alleen te zijn.
dinsdag 28 juni 2011 om 13:00
quote:blokjekaas schreef op 28 juni 2011 @ 12:55:
Met de andere topics van TO in m'n achterhoofd moet ik nog zien of de persoon in kwestie echt dokter is, maar wellicht ben ik dan iets te para
Erg pril = "ik heb hem een berichtje gestuurd"?
Nergens voor nodig om para over te zijn..
Nee pril is meer erg dicht aan een relatie, terwijl ik de boot afhou.
Met de andere topics van TO in m'n achterhoofd moet ik nog zien of de persoon in kwestie echt dokter is, maar wellicht ben ik dan iets te para
Erg pril = "ik heb hem een berichtje gestuurd"?
Nergens voor nodig om para over te zijn..
Nee pril is meer erg dicht aan een relatie, terwijl ik de boot afhou.
dinsdag 28 juni 2011 om 13:02
quote:BarbaraAnn schreef op 28 juni 2011 @ 12:57:
Mijn vriend werkt in de fitnesswereld, en heeft vaker diensten en klanten in de avond dan in de morgen. Kom ik net van kantoor, moet hij werken. Ook vaak invallen en door de klanten vaak wisselende uren. Ik vind het niet erg, ik kom vaker op zijn werk en we zien elkaar wel eens erg laat in de avond. Maar we hebben het leuk samen, we houden erg veel van elkaar en ik vind het ook eens fijn om een avond voor mezelf te hebben. Ook als we zouden gaan samenwonen zie ik dat niet als een probleem.
Klopt helemaal.. alleen zijn heb ik geen moeite mee.
Wel het feit of er echt toekomst inzit, maar zekerheid is er nooit
Klopt helemaal.. alleen zijn heb ik geen moeite mee.
Wel het feit of er echt toekomst inzit, maar zekerheid is er nooit
dinsdag 28 juni 2011 om 13:02