Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 12:40
dinsdag 28 juni 2011 om 12:47
dinsdag 28 juni 2011 om 12:55
Ik heb het topic nog niet gelezen, ga ik zo doen.
Maar hier in Zeeland, hebben we blijkbaar noodweer gehad.
Idd vanmorgen rond 8.00 uur hoorde ik het hard regenen en een klein beetje onweer. Blijkbaar hebben we er gewoon doorheen geslapen, dus het valt denk ik wel mee.
Nu schijnt het zonnetje alweer sinds anderhalf uur heerlijk en is het snikheet. Ik zou bijwijze van naar het strand kunnen gaan.
Maar hier in Zeeland, hebben we blijkbaar noodweer gehad.
Idd vanmorgen rond 8.00 uur hoorde ik het hard regenen en een klein beetje onweer. Blijkbaar hebben we er gewoon doorheen geslapen, dus het valt denk ik wel mee.
Nu schijnt het zonnetje alweer sinds anderhalf uur heerlijk en is het snikheet. Ik zou bijwijze van naar het strand kunnen gaan.
dinsdag 28 juni 2011 om 12:57
quote:duveltje82 schreef op 28 juni 2011 @ 12:40:
http://www.nu.nl/binnenland/2550827/bui ... orden.html
Ziet er lekker uit..
[afbeelding]
Die foto is hartstikke fake!
Ik zit op een terrein ernaast, maar hier zijn er alleen wat grijze wolken te zien, er is zeker géén onweer geweest .
http://www.nu.nl/binnenland/2550827/bui ... orden.html
Ziet er lekker uit..
[afbeelding]
Die foto is hartstikke fake!
Ik zit op een terrein ernaast, maar hier zijn er alleen wat grijze wolken te zien, er is zeker géén onweer geweest .