Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 13:08
quote:Melpomene schreef op 28 juni 2011 @ 10:59:
Hier aan de kust (net onder Den Haag) heeft het gestortregend met onweer. Het is nu droog, maar nog wel zwaarbewolkt.
Echt???
Hier midden in Haagse binnenstad heb ik precies 4 druppels gezien
Nog wel steeds loei heet buiten
Hier aan de kust (net onder Den Haag) heeft het gestortregend met onweer. Het is nu droog, maar nog wel zwaarbewolkt.
Echt???
Hier midden in Haagse binnenstad heb ik precies 4 druppels gezien
Nog wel steeds loei heet buiten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 28 juni 2011 om 13:18
dinsdag 28 juni 2011 om 13:19
Daar waar het al geregend of geonweerd heeft; is het daar ook voelbaar koeler geworden?
Hier in 030 oostkant zijn er 5 druppels gevallen. Op de radar te zien lost het ook aardig op die buien. Jammer, zoontje heeft gisteravond een volle beker smoothie buiten op terrasklinkers laten vallen en die heb ik met een gieter geprobeerd te reinigen maar dat lukte niet zo. Ik dacht; ach morgen een stortbui eroverheen en het is weer schoon. Ben bang dat ik nu toch moet gaan schrobben
Hier in 030 oostkant zijn er 5 druppels gevallen. Op de radar te zien lost het ook aardig op die buien. Jammer, zoontje heeft gisteravond een volle beker smoothie buiten op terrasklinkers laten vallen en die heb ik met een gieter geprobeerd te reinigen maar dat lukte niet zo. Ik dacht; ach morgen een stortbui eroverheen en het is weer schoon. Ben bang dat ik nu toch moet gaan schrobben
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 28 juni 2011 om 13:24
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 juni 2011 @ 13:21:
Midden Limburg, wat sluier bewolking en een graad of 36.
(48 toen ik in mijn auto stapte!!!)
Ik heb te doen met de mensen die op de A2 in een enorme file staan. Rode Kruis deelt zelfs water uit.
De A2 is afgesloten. Zal even voor je gaan zoeken wat de laatste verwachting is.
Midden Limburg, wat sluier bewolking en een graad of 36.
(48 toen ik in mijn auto stapte!!!)
Ik heb te doen met de mensen die op de A2 in een enorme file staan. Rode Kruis deelt zelfs water uit.
De A2 is afgesloten. Zal even voor je gaan zoeken wat de laatste verwachting is.
dinsdag 28 juni 2011 om 13:26
dinsdag 28 juni 2011 om 13:30
DIe NS grijpt alles aan om de dienstregeling aan te passen. Gisterochtend al problemen rondom Duivendrecht en schiphol, gisteravond nog steeds/opnieuw met bijv Schiphol-Utrecht.
Sta je in de avond bij een briefje: geen treinverkeer mogelijk in de richting Utrecht. Maar daar moest ik niet heen. Welke treinen dan wel rijden kom je niet achter, ook niet op ns.nl. Weer zoooo'n slechte info. Nu dan gisteravond bij voorbaat al de dienstregeling aanpassen ipv waarschuwen dat als dat noodweer in de middag iid valt de dienstregeling direct aangepast zal worden..
Hoezo bij voorbaat al doen? Paniekzaaierij en indekken, meer is het niet. Netjes als ze zeggen:houd er rekening mee dat dit bij noodweer ingezet zal worden..
De gok maar genomen, metro enzo, en gewoon thuisgekomen. Heb overigens genoten van de zwoele avond, mijn humeur leed er niet onder
Hier (omg 030) nu zwaarbewolkt en broeierig, maar windstil, paar druppels gevallen.
Sta je in de avond bij een briefje: geen treinverkeer mogelijk in de richting Utrecht. Maar daar moest ik niet heen. Welke treinen dan wel rijden kom je niet achter, ook niet op ns.nl. Weer zoooo'n slechte info. Nu dan gisteravond bij voorbaat al de dienstregeling aanpassen ipv waarschuwen dat als dat noodweer in de middag iid valt de dienstregeling direct aangepast zal worden..
Hoezo bij voorbaat al doen? Paniekzaaierij en indekken, meer is het niet. Netjes als ze zeggen:houd er rekening mee dat dit bij noodweer ingezet zal worden..
De gok maar genomen, metro enzo, en gewoon thuisgekomen. Heb overigens genoten van de zwoele avond, mijn humeur leed er niet onder
Hier (omg 030) nu zwaarbewolkt en broeierig, maar windstil, paar druppels gevallen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..