Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Ik zit in dubio, moet dadelijk om 18.00 van Deventer naar Amsterdam rijden en laat weer terug.

Zal ik mijn afspraak afzeggen of toch gaan?

Anwb zegt: niet doen

Buienradar zegt met 3 uurs voorspelling: wel doen

Buienradar zegt met 24 uurs voorspelling: niet doen

NS: zit toch altijd fout dus luister ik niet naar...

Wat zegt het viva forum?
Doen, 2 handjes aan het stuur, niet te hard rijden en genoeg (2 liter oid) te drinken meenemen.
quote:pruttel schreef op 28 juni 2011 @ 15:26:

Ik zit in dubio, moet dadelijk om 18.00 van Deventer naar Amsterdam rijden en laat weer terug.

Zal ik mijn afspraak afzeggen of toch gaan?

Anwb zegt: niet doen

Buienradar zegt met 3 uurs voorspelling: wel doen

Buienradar zegt met 24 uurs voorspelling: niet doen

NS: zit toch altijd fout dus luister ik niet naar...

Wat zegt het viva forum?

Dat ligt er aan.

Leuke afspraak? --> Gaan.

Geen leuke afspraak? --> Perfecte smoes, niet gaan.
Hmmm.. ik vraag me af of het nog hard gaat onweren straks!

Om 1 uur een paar spatjes regen gehad maar toen hield het ook wel op....

Pfff.. zit op kantoor en tis hier 29.8 graden!! :(
Ghehe, het is een niet echt leuke afspraak, zakelijk.

Ik zal alle begrip krijgen als ik er niet ben.Echter ben ik wel zeer gewenst i.v.m. erg belangrijk zijn

Ben nachtblind wat erger word als alles nat is en sowieso geen goede autorijdster, vandaar dat ik twijfel...
hmmm dan zou ik niet gaan. We waren al tot de conclusie gekomen dat het geroosterde nootweer een complot van buienradar en de ns was. Maar je hebt nu een mooi excuus om niet te gaan.
Pruttie, hoe laat moet je weer terug?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:pruttel schreef op 28 juni 2011 @ 15:33:

Ghehe, het is een niet echt leuke afspraak, zakelijk.

Ik zal alle begrip krijgen als ik er niet ben.Echter ben ik wel zeer gewenst i.v.m. erg belangrijk zijn

Ben nachtblind wat erger word als alles nat is en sowieso geen goede autorijdster, vandaar dat ik twijfel...

Ik volg altijd het volgende principe:

Bij twijfel: Niet doen.

(Werkt als een tierelier behalve bij koekjes en een zak M&M's die me voorgehouden wordt )
quote:Dipper schreef op 28 juni 2011 @ 15:12:

Ik snap er niks meer van. NS in de war, ANWB waarschuwt en ik zweet de tent uit hier. En als ik op buienradar kijk zie ik tijdens de spits echt nog niks aankomen.

Ze dekken zich in. Er is een kans dat... En stel de buien zijn wel zwaar en ze hebben het niet gezegd dan krijgen ze zeurende mensen over zich heen. Dus ze roepen liever wel wat terwijl er uiteindelijk niks schokkends gebeurd dan andersom.

Gevolg van een maatschappij waarin alles onder controle moet zijn en men er niet tegen kan als er iets onverwachts gebeurt wat niemand voorspeld had.
Ah, anwb zegt op twitter dat de buien misschien toch pas na de spits komen. Blijf ik gewoon rustig in de tuin zitten.
Hier trouwens volop de zon op de ramen. Veel te warm om te studeren. Ga vanavond nog wel wat doen. Hopelijk is het dan wat koeler.
Hier (Zeeland, bovenste eiland) vanochtend vroeg zon, paar uur later regen, vanaf het middaguur volop zon, geen zuchtje wind, geen wolkeen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg warm.
Ik wil zwemmen. Ik héb een afspraak. Baal dus heel erg van dit complot want normaal zou je met dit weer zonder zorgen de afspraak cancelen (zo belangrijk is 'ie ook weer niet) en gáán.
Hmm ben toch maar weer uit de zon gegaan, te heet. Date moet het maar met dit kleurtje doen morgen haha.

Ik pak nog maar een waterijsje, de 4e van de dag haha.
Buienradar geeft tot een uur of 7 sowieso geen buien hoor Mamzelle, ik zou mooi gaan zwemmen als ik jou was.

Ik was aan het overwegen eerder uit de randstad te vertrekken richting Friesland, maar ga nu toch maar lekker thuis eten. Als er na zevenen nog buien komen ben ik de randstad wel uit en komt het ook goed. Kan nog leuk worden vanavond, ik ga naar een opera in een grote tent in the middle of nowhere, erg goeie plek om te zijn tijdens noodweer lijkt me
Ik heb gezwommen en er is een spatje regen gevallen hier. En het is zoooo warm.
Geen spatje. Viel er maar een.
ik stik van de hitte ondertussen...
Hier heeft het om 12 uur even 3 minuutjes geregend en ik ben zóó toe aan een lagere temperatuur! En anders ijsjes en een emmer water voor mijn voeten...
Maar, en niet lullig bedoeld, maar het is 2 dagen zo warm geweest. Als ik de reacties hier zo lees lijkt het net alsof het al 2 maanden zo warm is geweest. (was het maar zo)
Ze hebben gelijk: het is noodweer. 31 graden in de schaduw hier (071) dat is voor mij noodweer. Kan niet naar buiten want niet hittebestendig en ook nog überwit, voel me sloom en plakkerig. Verschrikkelijk. Ga van nood weer aan het koude bier!
Ik zit lekker in bikini in de tuin, kind in badje, héérlijk! Vooral met het idee dat het ws wel gaat afkoelen vanavond.

Thee, jij zit volgens mij dichtbij (0172), jullie nog steeds geen zon? Kan het me niet voorstellen! Geen enkel wolkje aan de lucht, wel af en toe een 'verfrissend' windvlaagje, maar ik zweet me kapot!
Hier geen wolkje aan de lucht, maar net slaat wel de televisie eruit. We kunnen op beide t.v.'s geen enkel kanaal meer ontvangen. Toch ergens onweer ingeslagen?
quote:Waldorf114 schreef op 28 juni 2011 @ 15:45:

Hier (Zeeland, bovenste eiland) vanochtend vroeg zon, paar uur later regen, vanaf het middaguur volop zon, geen zuchtje wind, geen wolkeen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg warm.

Dan zitten we vlak bij elkaar Waldorf als ik denk waar je woont.

Kunnen we net als de 040-ers een biertje doen in ZZ

Wat nog het ergste is, ik moet zo nog naar zwemles met zoonlief, daar is het pas heet !
Ik wist gister al dat dat noodweer 'smiddags gelul zou zijn.

Da's altijd zo. Er is om 2 uur regen voorspeld, en dan mag je blij zijn als het voor middernacht een keer losbarst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven