NS kaartje

28-06-2011 18:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Weet iemand of ik uit de kaartjes automaat in mijn woonplaats een kaartje kan kopen voor het opstappen op een ander perron?

Ik kan vanuit mijn woonplaats met iemand mee rijden(auto) tot een ander station en nu wil ik graag alvast een kaartje halen zodat ik meteen de trein in kan.
ja dat kan. je vult eert in waar je heen wilt en daarna druk je op je vertrek plaats deze kan je dan wijzigen
Je kan via de site van de NS een kaartje kopen. Dat is in jouw geval denk ik een stuk handiger. Je moet hem dan alleen even zelf uitprinten.
Dankje voor je snelle reactie!
quote:liselore schreef op 28 juni 2011 @ 18:30:

ja dat kan. je vult eert in waar je heen wilt en daarna druk je op je vertrek plaats deze kan je dan wijzigenZo doe ik het ook wel eens. Is wat omslachtig maar het kan. Als je nog een loket hebt, daar gaat het makkelijker.
@plops, helaas heb ik geen printer , dus ik moet het even via de automaat doen
@thee, betaal je dan geen extra kosten aan een loket?
quote:Ladyanne80 schreef op 28 juni 2011 @ 18:34:

@thee, betaal je dan geen extra kosten aan een loket?sowieso niet als je een ing pas hebt, die doet het namelijk vaak niet in de automaten, probleem is bekent. ander kost het officieel meer
Ik doe het regelmatig. Dan reis ik deels mét en deels zonder korting en koop ik dus 2 kaartjes. De 2e is dan vanaf een ander station dan waar ik het kaartje koop. Gewoon de vertrekplaats aantypen en je kunt ´m veranderen bij de automaat.

Loket is 50ct duurder, beter om gewoon de automaat te gebruiken.
quote:Ladyanne80 schreef op 28 juni 2011 @ 18:34:

@thee, betaal je dan geen extra kosten aan een loket?Ja, volgens mij is dat 50ct extra. Maar had laatst pinpas vergeten dus kon OVchip/kortingskaart ook niet bijladen.
quote:liselore schreef op 28 juni 2011 @ 18:36:

[...]

sowieso niet als je een ing pas hebt, die doet het namelijk vaak niet in de automaten, probleem is bekent. ander kost het officieel meerOhh... mijn ING-pas deed het laatst ook niet, maar mooi dat ik wel 50 cent moest betalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven