Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Ik wil een man die mij accepteert hoe ik ben en dat die zich niet moet bemoeien met wat ik in mijn vrije tijd doe, zou ik ook nooit doen bij mijn vriend, Ik vind niet dat ik verwend doe door mijn jeugd.
Dan zal je wel niet verwend zijn bloem, ik weet het ook niet, ik ken je natuurlijk niet.

Maar wat je wil lijkt me goed, een man moet je accepteren voor wie je bent. Maar je vriend mag zich dus niet met je leven buiten jullie relatie bemoeien?
Dat mag die wel, maar hij moet er geen commentaar op hebben vind ik. Ik moet zijn dingen accepteren en hij de mijne, hij mag er over oordellen maar niet afkeuren!
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 18:10:

Ik wil een man die mij accepteert hoe ik ben en dat die zich niet moet bemoeien met wat ik in mijn vrije tijd doe, zou ik ook nooit doen bij mijn vriend, Ik vind niet dat ik verwend doe door mijn jeugd.

Oh ik bemoei wel er wel mee hoor, met zijn hobby's en met zijn vrije tijd

Ik zit hem er heel hartelijk om uit te lachen als hij weer eens naar een hardrock feestje gaat in een een of andere bizarre outfit...

Vervolgens lacht hij mij weer uit als ik helemaal opgedoft richting het strand vertrek om te flaneren

Hoezo je haar doen schat?

Het waait zo toch weer in de war..

Verschil is EN blijft dat wij elkaars hobby accepteren (al vinden we het beide echt heel stom wat de ander doet)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oe bedenk me ineens een heel mooi voorbeeld

Vriend en ik zien elkaar alleen in het weekend, we wonen een dikke 60km uit elkaar en hebben beide een drukke baan.

Nou was hij hier zaterdag met echt een kater tot Alaska

Feestje gehad vrijdag.

Nou niet echt het toppunt van gezelligheid

Nou daar zeg ik dus wat van en we spreken af dat hij in het vervolg dus afbelt want katerkoppen zijn, tenzij we samen zitten, niet welkom op de bank, vind ik zonde van mijn weekend

Nou spraken we elkaar net om af te spreken voor komend weekend

Blijkt dat hij vrijdag en zaterdag een feest heeft

(lees veel alcohol)

Dus hij zegt...zullen we dan voor zondag afspreken

Ik ben echt keihard gaan lachen....wat denk je zelf schatje?

Ga jij lekker feesten en beesten met je vrienden, ik zie je ergens volgende week wel, als je weer ontnuchterd bent.

(we hebben vakantie alletwee)

Voor de zekerheid vroeg hij of ik niet boos was

Hoezo boos?

Ga jij lekker hardrocken....
Fijn dat jullie daar goed mee kunnen omgaan allebei! Zoiets zouden wij ook wel kunnen doen. Maar hij ergerde zich gewoon eraan dat ik door de week niks doe behalve studeren (lees niks doen echt als helemaal niks doen) in het weekend ben ik altijd wel drukker, werken, vriendinnen, uitgaan, winkelen. Maar 1 ding valt nog wel te accepteren, meer eigenschappen die erbij kwamen werd hem teveel. Oke ik accepteer dat! Ook geen andere keus, maar ben er ook niet tegenin gaan zeuren.
Nee Bloem dat zouden jullie NIET kunnen doen

Want als dat wel zo was geweest dan waren jullie nog samen

Ik werd ooit eens na 3 jaar weer vrijgezel omdat ex bedacht had dat we niet goed bij elkaar pasten

Kan ik lang over piepen, kort over piepen maar als dat zijn gevoel is dan moet hij daar naar luisteren

Net als jouw ex ook naar zijn gevoel luisterd
Helemaal eens met Sumi, zoals gewoonlijk.
Sorry ik heb het er een beetje verkeerd neergezet, ik bedoel dat hadden wij kunnen doen. Komt iemand daar na 3 jaar pas achter? Vind ik erg laat..
Ik ben nu zo aan het denken en soms had ik rare gedachtes, zoals; ik kocht een blouse voor hem, toen ik die betaalde dacht ik; straks gaat het uit en heb ik dit gekocht. Ik leerde zijn hele familie kennen en dacht weer zoiets. Bij veel dingen had ik gedachtes van; wat als het uit gaat. Die gedachtes had ik misschien wel omdat het daarvoor al mis was gegaan een keer, of omdat ik toch ergens voelde dat er nog iets ontbrak. Ik weet nog heel goed dat ik een keer schoenen kocht en vroeg om zijn mening en dacht; het maakt mij eigenlijk niet uit wat je vind, ik heb je niet nodig. Ik doe alsof ik blij met je ben maar eigenlijk ben ik dat nog niet. Ik dacht dat toen we net 2 weken weer hadden, ik voelde mij zo schuldig om die gedachtes. Gelukkig zijn die daarna snel weggegaan en kon ik genieten van ons en wist ik toen zeker dat ik echt blij met hem ben nu we weer bij elkaar zijn.
quote:bloem55 schreef op 28 juni 2011 @ 19:00:

Sorry ik heb het er een beetje verkeerd neergezet, ik bedoel dat hadden wij kunnen doen. Komt iemand daar na 3 jaar pas achter? Vind ik erg laat..

Ja maar kan gebeuren toch?

Je veranderd in de loop der jaren en eigenschappen die je misschien eerst heel leuk vond vindt je later niet meer zo leuk

Ik ben ten minste echt niet meer dezelfde als 10 jaar geleden hoor

Ik schaaf steeds bij

In mijn eigen voordeel, maar dat hoeft niet per definitie te betekenen dat het ook in het voordeel van de ander werkt...
Ik zit hier te denken aan hoe we na de breuk weer bij elkaar kwamen en de tranen staan in mijn ogen, moet mijn verhaal ervan even hier kwijt zodat ik mijn hart kan luchten. We smsden elke dag met elkaar na het besluit dat we niet bij elkaar passen. Waarom spraken we elkaar nog? Waarom sprak hij mij nog? Hij was zooo zeker dat die mij niet wou. In dezelfde week zei die nog: Dit is mijn keuze, die verander ik niet. Ik wou het accepteren en vroeg of die langs wou komen, gewoon om gezellig te praten en iets te drinken. Dat wou hij, met een grote verbazing en grote nadruk van hem: WEL als vrienden en zonder iets anders. Oke dat wou ik, hij kwam, voor mij al genoeg. Hoe meer de dag dichter bij kwam, hoe liever hij opeens werd. Hij had er zin in om langs te komen, het word gezellig meid! Ik had ergens hoop als die zou komen dat het goed zou komen tussen ons, maar als het niet zo was, tja pech. Daar ging de bel, terwijl die 2 weken eerder voor de zelfde deur stond en zei; Ik wil je nooit meer, weet het zeker. We hebben uren lang gepraat, iets gedronken. En later lagen we opeens te zoenen op bed, nog weer andere dingen gedaan. Ik weet nog precies dat ik dacht; het komt nu goed, jij wil het ook stiekem. Het was laat en automatisch vroeg ik of hij over paar dagen weer wou komen, ja dat wou hij zeker. Hij had een leuke avond gehad en nu pas voelde hij wat die heeft gemist/verloren zei die. Toen die weg ging was ik weer helemaal in de wolken, en hij ook. We hebben nog even gesmst die avond hoe fijn en goed het was. Daarna is die nog 3 x een dagje geweest, super leuk! Na lang praten besloten we toch eindelijk een relatie te beginnen, want we horen toch bij elkaar. Sorry voor het lange verhaal, moest het even kwijt hier. Wat was het dan steeds, een verbeelding van het perfecte plaatje? De aantrekkingskracht die won? Eigenlijk 1 grote verbeelding van iets denk ik, alhoewel het daarna toch 2,5 maand perfect voelde voor ons. Hij was in de wolken. Maar zijn verliefdheid ging weer snel over en toen kwam het echte boven; hier zit geen toekomst in voor hem. Sorry dat ik je de dingen niet heb gegeven die je wil zei ik nog in ons laatste gesprek. Maakt niet uit meid zei die. Nu denk ik waarom zei ik sorry? Ik was mezelf. Jij ziet een relatie anders als mij, we horen niet bij elkaar, hoe hard het ook is en jammer. Ik gun jou het allerbeste! En je red het wel, en ik ook, zeker!
Lieve schat! Het maakt helemaal niet uit dat je even je ei kwijt moet! Het is vanavond een rainy eve en dan ga je vast toch weer denken aan de 'warme' momenten. Hij lijkt in je verhaal wel ontzettend gek op je als jullie samen zijn...

Wel hard hoe hij afscheid nam met ik wil je nooit meer?! Klinkt niet echt respectvol. Natuurlijk wilt hij je niet meer als vriendin bijv. maar misschien komt het op mij weer anders over?!

Ja, dat soort dingen gebeuren als je bijv weer gaat afspreken en het allemaal toelaat. Op dat moment voelde je er goed bij en hij vast ook en dan die spanning trekt het tot jullie aan!

Ik weet niet of het een verbeelding is. Dat weet niemand alleen hij zelf. Je moet je dat niet meer gaan afvragen ; je word er doodongelukkig van door te gaan gissen. Je vond het toch een mooie relatie? Sluit het dan af met dat je het fijn heb gehad en dat het zijn probleem is dat hij je nu kwijt is!

Hij komt in mijn opzich niet echt over dat hij je niet leuk vind of niet aangetrokken tot je is ??!
Maar iemand leuk vinden en je aangetrokken voelen tot iemand betekent nog niet dat je ook een relatie met diegene wil. Ik had vroger een sv. Ik vond hem erg leuk en voelde me zeer zeker tot hem aangetrokken ( anders was hij ook geen sv) maar ik zou nooit een relatie met hem willen. Toen niet en nu niet.
Hij is ook gek op mij geweest, maar door steeds vaker bij elkaar te zijn leerde hij mij steeds beter kennen. Ik herdenk het ook als een fijne relatie en ik hoop dat hij gelukkig is nu. Het word steeds donkerder en ik kijk uit het raam en er komt een heel naar gevoel naar boven, gemis.
Bloem, echt je laat je veel te veel leiden door je emoties!

Je schiet van hot naar her, van kijken naar andere jongens tot je ex vreselijk missen, van de relatie naar beneden halen (alles was een leugen) tot hem ophemelen...

Bekijk de boel nou eens iets rationeler,het wordt er voor jezelf zo veel makkelijker op
Dat zal nog wel een tijdje zo zijn dat je hem mist! Heb ik ook hoor..

Ik denk ook wel dat hij gek op je is geweest anders zijn jullie niet een relatie begonnen. Daar stap je samen in om te kijken hoe het zal zijn en of je werkelijk bij elkaar past en hij is er ook ingestapt dus hij was heus wel gek/verliefd op je. En hij geeft nu vast nog om je maar het is te weinig voor een relatie.

Waarom zei hij zoiets bots om ; Ik wil je nooit meer?! Ik zou dan echt klaar met zo iemand zijn en omdat jullie nog vriendschappelijk met elkaar om gaan zei je toch?

Gooi het eruit het gemis !
Ja, ik ben wel met Sum eens!

Hoe voel je nou precies, hoe denk je terug, wat vind je van je ex etc?

Het is namelijk ofdat je op een schip zit die hoge golven ontwijkt of er midden doorheen gaat. Heel verschillend dus!
Ik vind dat hij een hele lieve man is met echt een goed hart. Alleen hij denkt heel rationeel en weet dat hij niet gelukkig met mij kan zijn later en dat hier geen toekomst in zit. Hij vind dat zelf ook heel erg jammer omdat hij echt heel verliefd op mij is geweest, en ik was zo speciaal voor hem, meer dan anderen. Dat heeft die allemaal vertelt. Soms heb ik de kracht om door te gaan met alles en zin om nieuwe jongens te leren kennen en opnieuw te flirten. Maar als ik dan even alleen ben en even aan hem denk en als dan duidelijk word dat het echt over is, dan mis ik hem zo erg en valt de kracht weg om ooit nog een ander liefde in mijn leven te krijgen. De gevoelens gaan altijd heen en weer. Fashiongirl heb je de sms nog gelezen??
En dus moet je boven je gevoelens gaan staan....
Dat is soms moeilijk maar ik doe mijn best
Ja, dat zou je kunnen proberen wat Sum zegt. Alleen je gevoelens zijn er nog. Misschien zeg je wel dat je minder aan hem denkt maar ik weet zeker dat als je hem ziet je hart in je keel zit en als hij nu weer hotel de botel terug komt, je het toch niet los kan laten.

Sommige dingen heb ik ook en weet ik ook van mezelf. Ik werk daar aan!

Het is denk dat we bij deze jongens de 'echte' verliefdheid hebben gevoeld en dat denken niet meer bij iemand anders te krijgen. Maar op elk potje past toch een dekseltje ha-ha heel cliche!

Zaterdag ga ik lekker stappen met mijn vriendinnen! Ik heb er super veel zin in! Wat jij zegt bloem heb ik ook hoor, ik ben ook vaak mannen met elkaar aan het vergelijken maar we moeten het loslaten.

Nee ik heb het niet geopend.. Ik bewaar het gewoon nog even!
Serieus? 3 maanden verkering en dan dit?
Dickens je weet misschien het hele verhaal niet dus oordeel niet meteen. Ja het smsje kun je wel bewaren en een andere keer lezen als je er klaar voor bent! Wij vinden onze liefde wel weer en worden ooit weer verliefd, misschien nog meer
Dat is soms moeilijk maar ik doe mijn best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven