net exvriend draagt groot geheim???

24-06-2011 14:46 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Ik weet niet of ik hier goed zit maar er is iets wat mij heel erg bezig houdt..

Even snel in het kort... Hele fijne goedkloppende intense relatie gehad met een lieve zachtaardige man, deze duurde slechts 6 maanden maar alles maar dan ook alles klopte van zijn en mijn kant. Nu heeft hij het bijna vijf weken geleden uitgemaakt onder het mom van dat het gevoel er niet meer was. Ik kon dit natuurlijk niet geloven want we hadden al toekomstplannen en hij had mij ten huwelijk gevraagd...Tuurlijk is het allemaal snel maar nogmaals alles klopte en zat goed. Nu heeft hij mij sind afgelopen zondag verteld dat hij een groot geheim met zich meedraagt en mij daarmee niet wilde belasten. We zijn veel in gesprek op msn, telefoon maar doordat ik steeds maar bleef vragen waarom heeft hij mij dit nu verteld. Alleen kan hij niet zeggen wat het is... Hij zit diep in de ellende zegt hij en dacht dat hij er uit kon komen maar lukte niet hoopt hij wel en draagt dit zijn hele leven met zich mee. Hij verteld het niet omdat hij zicht te diep schaamt. Ik ben de enige dit dit weet zelfs zijn zus en vader (waar hij een hele goede band mee heeft) weten dit dus niet. Nou weet ik niet wat ik moet doen.. Ik weet zeker dat wij verder kunnen als hij het maar verteld...Maar hij zwijgt. In die tussentijd komt er steeds meer afstand en dit is niet wat ik wil. Het maalt door mijn hooft, Als het vast iets ergs is...moet ik dan zijn familie inlichten??? Moet ik het nog aankijken dat hij mij het toch gaat vertellen. Loslaten kan ik het niet...ik wil dat het goed komt tussen ons het blijft mij maar bezig houden wat het is...etc etc. kan iemand hier mee leven???wat het ook mogen zijn..

Help
Binkie draait ook continue. Er is geen touw aan vast te knopen. Het zou beter zijn als je eerlijk weergeeft wat de feiten zijn Binkie. Misschien begin je het draaigedrag al over te nemen van je expartner...
Ik denk ... dat dit hele 'bekendmaking van geheim' verhaal verzonnen is... omdat T.O. niets met de reacties kon en nu een 'zie-je-wel-ik-heb-gelijk'-verhaal ophangt. Ik denk niet eens dat vriend bij haar terug is.

Ze hoopt nog steeds dat er iets in de weg staat waarom ze niet bij elkaar kunnen zijn allá bouquetreeks-stijl.
Here I am - now what are your other two wishes...
Dus toch een geldprobleem, mijn glazen bol had het goed gezien!

Die ziet ook dat jij straks een enorme schuld hebt doordat je alles voor hem betaald. Succes ermee!
quote:xalvadora schreef op 28 juni 2011 @ 13:37:

Binkie wie verzint er nu van alles, heb jij van alles maar verzonnen (groot geheim noemen e.d.) of doet je partner dat?nee zei ik toch op dat moment was er nog niks bekend het dat was de opening van mijn titel en verhaal....ik verzin niks hoor... het is zoals het is...
Jij draait of je partner draait en jij draait weer mee.

Ik geloof er allemaal geen snars meer van.
Maar goed..laat lekker... wat jullie willen... over een tijdje ben ik hier weer...met vette schulden en zie ik het niet meer zitten.. lieg en bedrieg ik de boel weer bij elkaar.. en voor een ieder met een glazen bol... dit was al voorzien he...

bij deze bedankt ... en succes verder.
Nou ik zou zeggen: Jij succes verder!
Binkie, volgens je profiel ben je een man. Een man met een vriend met kinderen waar jij voor gezorgd hebt? Een man met een vriend in financiële moeilijkheden die verstrekkend zijn.

Vriend van vader ( die belastingadviseur is) begeleidt dat in zijn vrije tijd, maar vader weet van niks.

Begrijp ik dat nu goed?

En wat is nu het probleem?
Ik reageer alleen kort, want het heeft geen zin, je draait toch alles zoals jij wil.

Nu was het opeens geen groot geheim, maar 'iets waar hij jou niet in wilde betrekken'.

Mag ik je eraan helpen herinneren dat je er al lang betrokken in was, want hij had je al gevraagd of je zijn financien wilde doen!!!!!!!

Jezus, de man liegt! Of jij liegt hier, kan ook.

Succes ermee hoor!
Binkie, binkie, binkie. De hele wereld (nouja, VF wereld) is gek, behalve jij en je vriend.

Oke.

Succes.
Applaus voor de dames die vandaag weer zo hun best hebben gedaan,en dat met deze hitte..

Ik ben weer helemaal bijgelezen... Dames, van mij ook een applaus!!!!

Hier een meelezerT die tot nu toe te lui was om te reageren.

Ik denk dat Binkie het maar gewoon moet laten gebeuren.

Alles wat wordt gezegd is misschien zo, maar ze is zoooo verliefd, dat ze daarvan niks wil horen.

Het is hier nu echt een welles/nietes verhaal aan het worden.

Ze merkt het vanzelf wel.

Vroeg....of laat.

En DAN pas heeft ze iets geleerd, (hoop ik).

Veel plezier dan maar voor nu,

en voor later eventueel sterkte Binkie.
quote:47084 schreef op 28 juni 2011 @ 13:55:

Binkie, volgens je profiel ben je een man. Een man met een vriend met kinderen waar jij voor gezorgd hebt? Een man met een vriend in financiële moeilijkheden die verstrekkend zijn.

Vriend van vader ( die belastingadviseur is) begeleidt dat in zijn vrije tijd, maar vader weet van niks.

Begrijp ik dat nu goed?

ff voor de duidelijkheid: heel veel forummers zijn volgens hun profiel een man. Dat is een bug en daar moet je dus niets uit afleiden. Trouwens, het is toch wel duidelijk dat binkie een vrouw is?
.
hm deze hele topic tot blz 8 gelezen.

Ik lees nergens iets over een moeder!! nog lees ik iets over een exvrouw, er is immers een kind van 12..

Is hij al een keer getrouwd geweest??? moest hij een eventueel koophuis verkopen? , alimentatie betalen?, Baan kwijt geraakt??

daardoor in een schuldsanering terecht gekomen????

Jij ziet alleen die financiele overzichten,die goed gekeurd zijn door...

Althans die heeft hij jou laten zien.

.

dat zijn dus de dingen die ik me afvraag,naast al de andere vragen van de reageerders./sters.

Toen ik het begin stuk las "zelfs zn zus en vader,weten niets",hij draagt het al heel zijn leven bij zich", dacht ik ook gelijk aan moord en doodslag, Incest met zn ma en nog meer hier boven genoemde zaken.

Dus to het is niet onlogisch dat vele reageerders , zo reageren.

Het komt ook door de opzet van je topic.
Ja wat weet ja van zijn verleden Binkie, vertel eens eerlijk als je wil. Dat geeft een beter beeld.
Eigenlijk heb ik hier niet zo heel veel zin in om weer te reageren... Kijk ik heb het al vaker gezegd ik heb dit topic geopend op het moment dat het zo diep zat voor mij en dat wat zich toen afspeelde proberen te verwoorden. Het Geheim lees ms raar maar had ik ook al uitgelegd... Ja ik ga ervanuit dat iemand eerlijk is wie het ook is.... is het niet zo dan kom je daar uiteindelijk vanzelf achter... Wij zijn deze week al drie keer weer bij elkaar geweest en hele gesprekken gehad... we hebben het ervaak over want nee kan dan wel verliefd zijn maar niet blindelings.... ja ik weet heel veel van zijn verleden...hoe alles is gegaan wat er is gebeurd... maar dat doet niet ten zaken... het gaat tussen ons twee en de exen staan hier buiten... nogmaals er zijn geen schulden...op wat voor manier dan ook... en dat van zijn vader... ja die weet het... maar hij vond het vind het moeilijk om dingen bespreekbaar te maken en soms verwoord hij dingen die hij dan niet zo bedoeld
Nou meid. Veel geluk gewenst.
Hallo,

Terug van vakantie en wilde jullie even laten weten dat het nog steeds goed gaat.
Rot hè, als iemand zoiets zegt, maar het niet vertelt? Erg lullig van hem.

Mijn vriend had dit ook in het begin, dat ie een geheim had, wat ie nog niet kon vertellen, aaarrrggh. Uiteindelijk vertelde hij het gelukkig wel.
Fijn voor je.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:VivaPepsi schreef op 13 juli 2011 @ 12:45:

Mijn vriend had dit ook in het begin, dat ie een geheim had, wat ie nog niet kon vertellen, aaarrrggh. Uiteindelijk vertelde hij het gelukkig wel.VivaPepsi het was geen geheim maar een smoes want binkie wist allang van zijn probleem.!
Ik snap heel goed, dat jij hem heel graag wilt helpen. Maar het beste is om deze keus aan je vriend over te laten. Jij hebt al aangegeven dat je graag wilt dat hij het aan zijn familie verteld , maar als hij dat niet wilt kun je hier eigelijk niets aan veranderen. Wie weet denkt hij er in de toekomst nog eens anders over.
quote:VivaPepsi schreef op 13 juli 2011 @ 12:45:

Mijn vriend had dit ook in het begin, dat ie een geheim had, wat ie nog niet kon vertellen, aaarrrggh. Uiteindelijk vertelde hij het gelukkig wel.Hoi het was al bekend hoor zijn geheim dus hij heeft alles al verteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven