Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
Heeeeeeeeeeeeeeey....ik zie de vertrouwde boze Gordy bij MC
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:30
quote:Summerdance schreef op 29 juni 2011 @ 21:28:
Heeeeeeeeeeeeeeey....ik zie de vertrouwde boze Gordy bij MC ik ook maar ik zie geen topic
Anoniem_126187
woensdag 29 juni 2011 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
Jeey Gordon is weer pissig. Jammer voor Slim maar wel voorspelbaar als je gerecht de vullisbak in gaat.
Nu hopen dat Sabrina eens opzout.
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:31
Alle reacties
Link kopieren
Iebeltje, we blijven gewoon hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:33
quote:rosanna08 schreef op 29 juni 2011 @ 21:31:
Iebeltje, we blijven gewoon hier zoiets begon ik al te vermoeden toen ik na 4 pagina's nog geen hells kitchen topic tegen kwam ff omschakelen he
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:35
wat een eigenwijs mens is die sabrina toch
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 21:37
Alle reacties
Link kopieren
Ik dacht dat Sabrina van plan was haar houding te verbeteren?
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
ik vind worteltjes juist wel lekker als ze nog niet gaar zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
huh? Wat wilde hij dan voor dat andere gerecht betalen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:41
dat hoorde ik ook niet roos.
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
Zullen het de oude winnaars zijn?
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 29 juni 2011 om 21:49
Alle reacties
Link kopieren
Dat moet haast wel Kalli, lijkt me leuk.
Sabrina ziet er zo menselijk uit me dat bloemetje in haar losse haar. Maar zodra ze weer in de keuken is, vind k haar weer zo irritant.
Ziet iemand trouwens mijn avatar? Ik namelijk niet
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:53
nee rogue zie hem ook niet je bent een saai grijsvlak persoon helaas.
Neem idd. aan dat het de vorige winnaars zijn leuk!
*heeft inmiddels berehonger (nog niet gegeten) en zit te twijfelen om zo heel culinair nog ff naar de mac te fietsen haha*
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:53
Alle reacties
Link kopieren
alleen als ik je profiel aanklik Rook, het is toch die oosterse uit Grey"s?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:55
gaan jullie dat kinder kook programma ook kijken? Is geen handige tijd ivm. masterchef austalie. Lastig
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 21:57
Alle reacties
Link kopieren
Inderdaad, dat zag ik vorige week ook al. Sabrina is een kutwijf, maar met haar haar los en wat make-up ziet ze er leuk uit.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:58
zo aardig wat stress in de keukens
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 21:59
Alle reacties
Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 juni 2011 @ 21:53:
*heeft inmiddels berehonger (nog niet gegeten) en zit te twijfelen om zo heel culinair nog ff naar de mac te fietsen haha*
Persoonlijk vind ik de Mac altijd HEEL culinair verantwoord hoor
Ik heb verdorie steeds telefoon!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
Jeejh, mijn essay is af!
Nou ja, moet zo nog naar de bieb om wat kleine foutjes eruit te halen, maar ik hoef niks meer te schrijven.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 22:03
Trevor is niet op zijn best idd.
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 22:04
quote:Kalliope schreef op 29 juni 2011 @ 22:03:
Jeejh, mijn essay is af!
Nou ja, moet zo nog naar de bieb om wat kleine foutjes eruit te halen, maar ik hoef niks meer te schrijven. mooi zo!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 22:04
gewoon uit zetten die telefoon summer zijn ze nou gek geworden jou storen en je weg houden van het forum! Schande
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 22:05
Alle reacties
Link kopieren
vrees dat Trev naar huis kan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 22:08
verstandige zet hem ff buiten te gooien hij overzag het gewoon allemaal niet meer.
Anoniem_126187
woensdag 29 juni 2011 om 22:11
Alle reacties
Link kopieren
Ja idd Roos die oosterse uit greys.
Wat irritant zeg. Maar niemand kan toch avatars plaatsen of wel? dacht dat het wel op te lossen viel door paar keer in en uit te loggen maar nee.
Arme Rob die word genaaid door Russel. Wat een enge vent zeg, zo eentje die je ook bij in de cel tegen kan komen.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.