Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Kruisbessen eet ze ookal
Mviool cito entree havo-vwo conform school mening. Hij zit er echt tussen maar geeft aan toch misschien naar het stedelijk te willen, dat id met latijn en grieks en dan zal hij volgend jasr hard moeten werken, dat heeft hij tot nu toe nog niet hoeven doen dus ben benieuwd. Maar goed hij zal het volgend jaar laten zien
Buik gaat wel, is gevoelig, trekt wat. Ik ben vooral ook zo moe! (zou het aan het weer liggen?) Ben vandaag wel weer thuis aan het werk, met de laptop op de bank, maar heb net ook twee uur liggen slapen. Vanavond maar op tijd naar bed dan.

Sardegna, dat is inderdaad niks. Ik weet nog wel dat we met oudste een periode gehad hebben dat hij zo wakker was 's nachts. Huilen in bed, en op de arm had hij de grootste lol. Fles hoefde hij dan niet. Uiteindelijk gaven we die dan een boekje, en dan was het goed, dan hoorden we hem niet meer.

Viool, volgens mij wordt het wel mooi zo bij jullie...glas in lood, ornamentenplafonds, eiken deuren Ben heel benieuwd naar de voor/na foto's

Hier heeft jongste volgens mij ook last van eenkennigheid. Afgelopen weekend heeft ze de boel bij elkaar gebruld toen man en ik de tent aan het opruimen waren, en zij bij mijn ouders was. Gisteren heeft ze de hele middag gehuild toen ze bij de buurvrouw was. Op de creche gaat het nog wel goed, maar niet geweldig.

Amalia, verhuiskriebels? Niet toch ook een late dertigersdip, met nieuwe projecten? Werken (hoe staat het daarmee?), verhuizen, fanatiek sporten...

Bengel, fijn dat je weer terug bent!

Rikst, ik hoop maar dat R een sprongetje heeft. En goede keuze gemaakt met B!

Nu nog even weer aan de slag!
Ah de stucers maken het morgen af en ze entertainen dviool die vrij heeft en zich wellicht verveeld het wordt gezellig!

Het jurkje ootje ga ik met de bolero combineren!

Prachtig jurkje vind ik het.

Wil er iemand nog met mn interieur meekijken?

Ik heb foto van een sfeer die ik opzoek maar met wat kanttekeningen ( wil niet alles zo) maar twijfel aan de kleur
Foto RW hyves gezien en foto Rikst, leuk hoor!!!

Ik wil Foto Mini Tieger, bengel en umini ! Lmeisje en Aatje !!! Zo jammerdat het plaatsen niet goed gaat steeds.
Zucht, zit er wat in de lucht of zo? Oudste luistert slecht, middelste huilt ontzettend snel. Alleen jongste is.gezellig.

En mn buik doet nog zeer, dat werkt ook niet mee. Nou ja, nu naar school.
Arme tieger! Sterkte. Hier vakantie nu.

Ootje is zo grappig, echt bij alles wat met muziek, muziekinstrumenten of melodie ( ringtones, fluitende vogels ) gaat ze zitten swingen.
Hier vandaag laatste schooldag. Maar ik weet niet, ik ben er in mijn hoofd nog niet aan toe of zo.

Hmm, gordijnen zijn nog niet binnen. Mevrouw hoopte op volgende week.

Nu eerst jongste omkleden, die heeft haar tuitbeker met water over zich heengegooid.
goedemorgen!

Nog wat dingen ingepakt, douchen en dan naar de begrafenis pfff

we weten nog steeds niet of we morgen of zondag weggaan. Relaxter is eigenlijk zondag maargoed we kijken even hoe we ons morgenochtend voelen, oudste moet s'ochtends nog naar school

Hij zei vanmorgen wanneer gaan we nou weg? En toen ik vertelde dat het waarschijnlijk toch zondag gaat worden zuchtte hij en zegt; waarom doen jullie nou zo moeilijk doe nou maar morgen halen jullie me met de caravan vanschool
Haha! Hup meteen door. Daar houd ik wel van
Bij ons kan je twee dagen bij de vetrekdatum optellen. Man krijgt extra klus, of er moet nog net wat aan de auto gebeuren
Ben er, later meer meisje wordt wakker.

Heel moe dus mss kom ik vanavond pas.
Meiden ik ben totally out !! Zou het liefst liggen en slapen. Hoe kan dit ????
Ben gaan wandelen met Ootje in slen en daarna fietsen. Was best goed plan, heb in elk geval wat energieks gedaan.
Nou, ik heb me aan de IKEA gewaagd. Koters zitten nu nog aan en ijsje, jongste is het er niet mee eens dat ze niet meer krijgt. Gauw naar huis dus.
Anekdote:Van de week ben ik om zes uur opgestaan om van zes uur tot half 7 rondjes te kunnen fietsen woehoehaha gewoon zomaar kunnen naar buiten stappen en in je eigen tempo rondjes fietsen, toen realiseerde ik me dat ik echt altijd overal middenin zit en weinig tot niet tot mezelf kom anders kom je niet zo dat je dat gaat doen en het ook nog super exiting uitje van de week vind

Man boterham smeren en daar ging ik op mn fiets. Vond het zalig hoor.

Hoe bevalt ikea Tiegertje ?? Wat wilde de jongste hebben ? Grappig he hoe ze alles observeren en opnemen. Van Ootje krijg ik niet altijd hoogte wat ze nou precies opslaat maar ze is ook best bij de pinken.
ola!

tieger in de ikea hoef je het niet rustig aan te doen na die ingreep? Nog leuke dingen gekocht?

Viool rondjes rijden om 6 uur pfff waar je zin in hebt! Wel stoer, je hebt wel een punt. Gewoon even iets voor jezelf heerlijk!

Heeft een mens soms echt nodig!

Begrafenis was zwaar en emotioneel ik ben helemaal leeg. Nu vakantie, ik heb nog niet echt het blijde vakantie gevoel, vroeg naar bed en hopelijk morgen energiek en vrolijk weer op.

Dan kijken we of we weg gaan

J had gisteren wat grappigs, als hij eet zegt hij nu heel vaak HAM en dan eet hij het op. Nu had hij gisteren geen zin in zijn aardappels, pakt hij steeds een stukje, zegt HAM en ipv in zijn mond stopt hij het in zijn slap (zo'n plastic bakje) doet hij net of hij aan het eten is nou ja, wist niet wat ik zag. Echt heel grappig. Na het eten zat heel zijn slap vol met stukjes aardappel
Ennnn...is het klaar, Viool?

Mmm, als je zó vroeg rondjes gaat fietsen en het nog fijn vindt ook, heb je idd te weinig tijd voor jezelf....

Kun je op hyves ofzo wat foto's plaatsen van de ideeen die je hebt voorje huis? Ben heel benieuwd!

Sardegna, hoe gaat het met je duim?? Au!

En jenachten zijn gewoon meer dan ruk...en daar mag je hier best over klagen, hoor!

Hihihi, ik ziehet al helemaal voor me, RS, met de caravan, hup, even langs school!

Tieger, jee, alweer naar Ikea! Was het een beetje te doen, qua pijn/vermoeidheid?

Bengel, heerlijk genoeten van je vakantie dus! Fijn!

Veel plezier dit weekend!

Uma, wat zal je trots zijn op Umaxi die het zo super doet op school! En fijn, dat het met Umidi nu momenteel ook lekker loopt. Hopelijk blijft het zo.

Moeilijk...van Umini.... Machteloos voel je je dan. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het kan zijn en watje zou kunnen doen...

Aatje heeft dus gewoon niet meer gelopen?? Aaaaah, het is echt een diva! Alsik dat zo lees, met beentjeoptrekken enzo. Hihihi, bijdehandje!

Morgen alweer het laatste dagje en dan ZOMERVAKANTIE!

Lekker hoor. Weer even in de relaxstand, 's ochtends rustig aan doen...

(herinneren jullie mij even aan deze uitspraak als ik volgende week alweer gillend gek word als de jongens elkaar steeds in de haren vliegen?? )
, RS,

(en J is grappig en schattig!)
Arme RW wat een emotionele tijd

Rikst hoe is het nu met de jongste en wat een lieve foto op hyves!

Van het fietsen en wandelen weer energiek geworden. Bij mij is stilzitten en moe zijn gewoon depri - motiverend :-) ik moet bewegen helaas kom ik daar dan na paar uur moe hangen achter.

Rikst ik zet de foto's van mn plannetje op hyves

Maar je moet maar kijken hoor of je zin hebt mee te kijken. Het is natuurlijk vooral interessant als je zelf ook net " erin" zit. Wel lief dat je mee wilt kijken.

Ik ben Zoooooo Blij met het affe stucwetk
Ben er weer.

RW wat kómisch van J! Geweldig gewoon!!

Tieger, jemig alweer naar Ikea! Wow, respect.

Sowieso dat je naar Ikea ging Maar nu helemaal.

Ik was gisteren ook in Ikea, wilde dat keukending hebben (zal zo plaatje zoeken). Is het op!! Tssssk. Natuurlijk wel nog wat andere dingetjes meegenomen hoor. maar ik zag dit staan en leek me totaly relaxt voor naast de bbq. Even beitsen en super.

Rikst, ik zie best op tegen de vakantie... zit de 1e 3 weken met 3 kinderen... kan nu ook nie tmeer even bij mijn ouders logeren aangezien ze nu mijn buren zijn. Erg he? Dus ik voel nu al met je mee voor volgende week

Viool, je lijkt mijn zus wel; die staat om 6 uur op om hard te gaan lopen O-o. Dan is het nog zo lekker rustig. Nou, als ik in mijn bed kan liggen lig ik er in ;s ochtends. Sta werkelijk geen minuut eerder op dat nodig

Lui.

Ai Aatje gisteren overstuur!!! Ze is van ellende snikkend bij ons in bed in slaap gevallen na 3 kwartier heen en weer lopen met haar en na heeeel veel moeite een zetpilletje.

Vanmorgen smerige luier en vandaag nog 3x diarree. Ik denk -weet zeker- dat het komt van de appelboom. De rotte appeltjes vallen eruit, die zijn lekker bruin en zacht en sompig aan 1 kant en daar gaat ze aan likken.

Onmogelijk om de appels op te ruimen want zodra ik klaar ben liggen er alweer 30 (echt!!!) en ook niet mogelijk haar uit de tuin te houden. Ik zag haar vanavond alweer aan de appels likken :puke:

Zo smerig.

Onderaan dus dat ikeakastje
Die heb ik ook, nog ruw hout, stom want aardig lelijk nu. Moet ik hem weer schuren en dan wil ik hem buiten / achter in de laatste te verbouwen ruimte als een soort plantentafel.

Ofzo.

Het is een soort bijzet- tafel.

Arme Aatje, ze is appeltjes ziek.
haha heel stoer de bbq kast!!!

zielig voor A dat ze diarree had, J ook begin van deze wk, zelfs in bad, hij stond tegen het bad aan en scheet zo de achterkant van het bad vol ik lag echt in een deuk hadden we ene bruin bad

Kunnen we niet een vakantie programma verzinnen? Hier de laatste 3 wk met 3 kids (gelukkig werk ik dan wel gewoon 2 dgn ) als het mooi weer is dan zie ik het nog wel zitten gewoon veeel naar de kinderboerderij is altijd een groot succes.

Ik ga douchen man is al de hele avond aan het bellen met collega's zucht
Oh ik schaamde me al dat ik had gesms't naar vriendin op te zien tegen de komende weken opgestapeld in 20m2 met twee "pubers" en baby. Soms denk ik aaaaaaaa. Net als vanmorgen: heb je die spullen beneden opgeruimd zoals afgesproken ??

Grove toon, harde stem: jaaahaaaa jiezzzsus denk je wat heb ik anders beneden zitten doen?? ( en dan dat gezicht erbij vol irritatie )Mn haaar kammen ofzo tsss wat denk je dan ??

Dan sta ik dus echt met een mond vol tanden en zeg dan; ik stel je anders een heel normale vraag ik kan niet zien wat jij doet vanaf hier.

Dan vraag ik me af of ik nou goed reageer door droog te blijven of dat ik boos moet reageren etc etc. En dat is dan om 9 uur smorgens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven