Schandalig!!
donderdag 30 juni 2011 om 17:07
Ik ben een beetje stom. Ik heb een hele leuke buurvrouw. Ik woon hier nu twee jaar en we hebben een paar keer koffie bij elkaar gedronken. Kom haar geregeld tegen en dan zeggen we hoi, hebben het over het weer e.d. Maar we lopen niet de deur bij elkaar plat ofzo.
Zij weet ik hoe ik heet, ze noemde me laatst bij mijn naam. Maarrrr... ik weet gewoon niet hoe ze heet. Wat erg! Ik kan het me gewoonweg niet herinneren nadat ze zich 2 jr geleden heeft voorgesteld. Ik zeg altijd hoi, of dag buurvrouw, sowieso. Maar laatst bedacht ik me dat ik gewoon niet weet hoe ze heet. Zo stom!
Hoe kan ik hier nu achterkomen zonder het te vragen, dat zou ik wel echt genant vinden!
Ze heeft een brievenbus in de deur, dus ik kan geen post onderscheppen haha!
Zij weet ik hoe ik heet, ze noemde me laatst bij mijn naam. Maarrrr... ik weet gewoon niet hoe ze heet. Wat erg! Ik kan het me gewoonweg niet herinneren nadat ze zich 2 jr geleden heeft voorgesteld. Ik zeg altijd hoi, of dag buurvrouw, sowieso. Maar laatst bedacht ik me dat ik gewoon niet weet hoe ze heet. Zo stom!
Hoe kan ik hier nu achterkomen zonder het te vragen, dat zou ik wel echt genant vinden!
Ze heeft een brievenbus in de deur, dus ik kan geen post onderscheppen haha!
donderdag 30 juni 2011 om 17:12
Ghehe, herkenbaar. Heb dat eens met een scharrel gehad. Hevig zoenen maar ik kon dr maar niet opkomen. Ik heb het hem uiteindelijk maar gevraagd. Zijn nog twee jaar bij elkaar gebleven
Maar hoe je er nu achter kunt komen? Ik denk toch maar gewoon vragen.
Of zeggen, hoi eh eh, nou wat stóm. Nou ben ik toch je naam helemaal kwijt. (dit alles op onschuldige toon)
Maar hoe je er nu achter kunt komen? Ik denk toch maar gewoon vragen.
Of zeggen, hoi eh eh, nou wat stóm. Nou ben ik toch je naam helemaal kwijt. (dit alles op onschuldige toon)
donderdag 30 juni 2011 om 17:16
donderdag 30 juni 2011 om 17:18
donderdag 30 juni 2011 om 17:19
Heel herkenbaar, dat heb ik ook wel eens gehad bij een scharrel. Uiteindelijk heb ik stiekem in zijn rijbewijs gekeken toen hij naar het toilet was.
En van mijn oude buurtjes wist ik de namen nog steeds niet na 8 jaar (en we kregen wel kerstkaarten e.d. maar die waren ondertekend met 'de buurtjes').
Ik zou idd nonchalant om d'r hyves/facebook account vragen of d'r email ofzo.
En van mijn oude buurtjes wist ik de namen nog steeds niet na 8 jaar (en we kregen wel kerstkaarten e.d. maar die waren ondertekend met 'de buurtjes').
Ik zou idd nonchalant om d'r hyves/facebook account vragen of d'r email ofzo.
donderdag 30 juni 2011 om 17:24
haha! Ik heb ooit eens een nacht doorgebracht bij een jongen. 's morgens werd ik om negen uur wakker in een onbekend bed, alleen. Er lag een briefje met 'Goedemorgen lieve Mlle, ben naar voetbal en wilde je niet wakker maken. 12 uur terug!'.
Ik besloot daar niet op te wachten maar thuis mijn kater te verwerken. Om elf uur, was weer een beetje mens, werd ik gebeld.
Stem: 'Met Gijs'.
Ik: 'ik ken geen Gijs'.
Stem: ík ben het joh, Gíjs'.
Ik weer: weet je zeker dat je mij moet hebben? Ken ik je van kantoor? Anders ga ik ophangen hoor'
Stem (streng): 'als het goed is lig je in mijn bed'
...
zoo genant!
Ik besloot daar niet op te wachten maar thuis mijn kater te verwerken. Om elf uur, was weer een beetje mens, werd ik gebeld.
Ik weer: weet je zeker dat je mij moet hebben? Ken ik je van kantoor? Anders ga ik ophangen hoor'
...
zoo genant!
donderdag 30 juni 2011 om 17:24
donderdag 30 juni 2011 om 17:25
Ik weet ook de naam van een collega niet. Komt al een jaar op de kamer om met mijn kamergenote te praten. Ze is altijd heel lief en belangstellend naar mij toe (ik ook naar haar hoor) maar ik kan haar naam maar niet onthouden. Ik heb het al 2 keer gevraagd en ik weet het gewoon niet. Kan het niet onthouden.
Vandaag zei ze zelf haar eigen naam... verstond ik het niet goed
Vandaag zei ze zelf haar eigen naam... verstond ik het niet goed
donderdag 30 juni 2011 om 17:36
quote:Mlle_j schreef op 30 juni 2011 @ 17:24:
haha! Ik heb ooit eens een nacht doorgebracht bij een jongen. 's morgens werd ik om negen uur wakker in een onbekend bed, alleen. Er lag een briefje met 'Goedemorgen lieve Mlle, ben naar voetbal en wilde je niet wakker maken. 12 uur terug!'.
...
zoo genant!Wat een geniale actie, ik zit me te bescheuren hier!!! Hahaha
...
zoo genant!Wat een geniale actie, ik zit me te bescheuren hier!!! Hahaha
donderdag 30 juni 2011 om 17:45