Outfit

01-07-2011 18:16 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

even een hele stomme vraag, maar ik heb echt, echt, echt hulp nodig!

Ik heb morgen een soort van 'sportdate'.

Ik ga met een wat vrienden en vriendinnen een beetje de sportieve Jaap uithangen, maar 'potentieel' lover materiaal is dan ook aanwezig.

Ik weet dat hij op sportieve meisjes valt, nou ben ik dat ook wel (oke, 11 juli ben ik eindelijk van m'n sportabbonement verlost, THANK THE LORD! maar dan pak ik het hardlopen vast en zeker weer op, promise.), maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen.

Soms zie ik wel eens leuke dingen op tv, zoals een wat korter los Adidas broekje met zo'n hoodie, maar ik weet niet of dat wel iets is.

Het is heel wanhopig allemaal, maar ik wil na bijna een jaar stil smachten, nu eindelijk m'n kans pakken! Dit is dé gelegenheid!

Bedankt alvast als;

- je het helemaal gelezen hebt.

- en nu ook een serieuze reactie gaat geven.

:-)
Zo'n glanzende legging spandex gebeuren, en zo'n glimmende bodystocking erover en een setje roze zweetbandjes
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Wat je aan moet naar de sportschool? Wellicht een leuk cocktailjurkje.
Oh sorry het moest serieus! Wat je zelf zei klonk toch al goed? Broekje, hoody! Kekke gympen en de mooiste glimlach ever!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik weet dat hij op sportieve meisjes valt, nou ben ik dat ook wel (oke, 11 juli ben ik eindelijk van m'n sportabbonement verlost, THANK THE LORD! maar dan pak ik het hardlopen vast en zeker weer op, promise.), maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja!
quote:baby_ernie80 schreef op 01 juli 2011 @ 18:23:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja!

Hahaha, oke, guilty.

Ik heb het voetballen al een jaartje laten rusten, maar dat komt omdat ik van die lelijke sportbenen heb ):

Oh, het is morgen al, en hij is er ook.

M'n angstzweet komt te boven.

Ik heb geen hippe gympen ):
Klinkt toch leuk wat je zelf voorstelt?

Draag alleen geen sportbh of zoiets lelijks.

Make-up op. Haren mooi. En ruik lekker.
Hoe oud ben en welke maat draag je?

Bij jonge leeftijd en slanke bouw zou ik gaan voor een kort strak sportbroekje en een tanktop.

Zo iets, maar dan evt in wat betere kleuren en zonder logo's.
make-up? in de sportschool?

Tsjaa....als je dat doet, hou het dan aub wel naturel en waterproof, anders zie je eruit als een pandabeer die de koffer van een visagist geplunderd heeft.
quote:zusenzoo schreef op 01 juli 2011 @ 18:29:

Bij jonge leeftijd en slanke bouw zou ik gaan voor een kort strak sportbroekje en een tanktop.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo iets, maar dan evt in wat betere kleuren en zonder logo's.

19, en een maatje B, voldoende-ish.

Ohja, en ik heb haar tot op m'n schouders, wat kan ik daar mee doen?
Haar nonchalant in een knot, subtiele make up, dus mascara en een lipgloss, goede BH. en mooi geschoren en lekker in gesmeerd en geen parfum ofzo, maar wel lekker ruiken.
Met make-up bedoel ik geen dikke lagen plamuur. Ik doel op mascara. Niet dat je met een blotebillengezicht en vieze vette haren naar de sportschool gaat.
quote:zusenzoo schreef op 01 juli 2011 @ 18:29:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo iets, maar dan evt in wat betere kleuren en zonder logo's.In mijn sportschool moeten je schouders bedekt zijn, en je knieën ook..
Serieus! Wat een betutteling zeg...

quote:kriebelbeest schreef op 01 juli 2011 @ 18:37:

[...]

In mijn sportschool moeten je schouders bedekt zijn, en je knieën ook..
quote:zusenzoo schreef op 01 juli 2011 @ 18:39:

Serieus! Wat een betutteling zeg...

Ik heb begrepen dat dat in de huisregels van de meeste serieuze sportscholen staat.

Ik vind het eigenlijk wel een prettige regel.
Ooh spannend! Klinkt echt als iets waar ik me ook druk om kan maken, dus ik denk graag met je mee! Ik forum nu op de ipad, dus kan volgens mij geen plaatjes plakken, maar ik vind het plaatje van de link heel leuk. Het is niet té sexy of te hard geprobeerd, maar gewoon nonchalang sexy ;)

http://www.hm.com/nl/product/77927?article=77927-C
quote:kriebelbeest schreef op 01 juli 2011 @ 18:37:

[...]

In mijn sportschool moeten je schouders bedekt zijn, en je knieën ook..Waar sport jij dan? Amsterdam - Bos en Lommer?
Ik begrijp waar de regel vandaan komt, maar ik sport toch echt het fijnst in een tanktop en een korte broek.

Zolang je borsten en je billen goed bedekt zijn.

Ik kan ook een laag uitgesneden t-shirt aandoen dus ..

Ik vind het echt betutteling.
quote:devilsangel75 schreef op 01 juli 2011 @ 18:41:

[afbeelding]

Hopen dat ik het morgen nog in huis heb!

:')

Ik ga even wat plaatjes opzoeken, even kijken of het hetzelfde is
quote:Pink_lips schreef op 01 juli 2011 @ 18:51:

[...]

Waar sport jij dan? Amsterdam - Bos en Lommer?Nee
quote:kriebelbeest schreef op 01 juli 2011 @ 18:48:

[...]

Ik heb begrepen dat dat in de huisregels van de meeste serieuze sportscholen staat.

Ik vind het eigenlijk wel een prettige regel.Nou ik niet! Als ik iets irritant vind, is het mouwtjes tijdens het sporten. Ik transpireer best wel als ik cardio, en om daarna tijdens het fitnessen nog een uur lang met natte oksels te lopen voelt zo vies! En het stinkt ook nog eens meer dan in een hempje. Werking met de stof enzo..
quote:kriebelbeest schreef op 01 juli 2011 @ 18:52:

[...]

Nee Sorry hoor, kon het niet laten

Oh wel gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven