Outfit
vrijdag 1 juli 2011 om 18:16
Hai,
even een hele stomme vraag, maar ik heb echt, echt, echt hulp nodig!
Ik heb morgen een soort van 'sportdate'.
Ik ga met een wat vrienden en vriendinnen een beetje de sportieve Jaap uithangen, maar 'potentieel' lover materiaal is dan ook aanwezig.
Ik weet dat hij op sportieve meisjes valt, nou ben ik dat ook wel (oke, 11 juli ben ik eindelijk van m'n sportabbonement verlost, THANK THE LORD! maar dan pak ik het hardlopen vast en zeker weer op, promise.), maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen.
Soms zie ik wel eens leuke dingen op tv, zoals een wat korter los Adidas broekje met zo'n hoodie, maar ik weet niet of dat wel iets is.
Het is heel wanhopig allemaal, maar ik wil na bijna een jaar stil smachten, nu eindelijk m'n kans pakken! Dit is dé gelegenheid!
Bedankt alvast als;
- je het helemaal gelezen hebt.
- en nu ook een serieuze reactie gaat geven.
even een hele stomme vraag, maar ik heb echt, echt, echt hulp nodig!
Ik heb morgen een soort van 'sportdate'.
Ik ga met een wat vrienden en vriendinnen een beetje de sportieve Jaap uithangen, maar 'potentieel' lover materiaal is dan ook aanwezig.
Ik weet dat hij op sportieve meisjes valt, nou ben ik dat ook wel (oke, 11 juli ben ik eindelijk van m'n sportabbonement verlost, THANK THE LORD! maar dan pak ik het hardlopen vast en zeker weer op, promise.), maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen.
Soms zie ik wel eens leuke dingen op tv, zoals een wat korter los Adidas broekje met zo'n hoodie, maar ik weet niet of dat wel iets is.
Het is heel wanhopig allemaal, maar ik wil na bijna een jaar stil smachten, nu eindelijk m'n kans pakken! Dit is dé gelegenheid!
Bedankt alvast als;
- je het helemaal gelezen hebt.
- en nu ook een serieuze reactie gaat geven.
vrijdag 1 juli 2011 om 18:56
Wat ik wel vies vond was vandaag een vent in de sportschool met een kniebroek die half op zijn bil hing (zonder boxer!) en een t-shirt zo kort dat ik 10cm van zijn buik zag en dus ook aan de voorkant het begin van zijn schaamhaarlijn. En nee, het was dus geen strakke jonge god, maar eerder een viezerik van achterin de 40! Ulgh! Na lang twijfelen of ik er iets van zou zeggen, ben ik me maar gaan omkleden..
Sorry, heel erg off-topic, maar moest het even kwijt
Sorry, heel erg off-topic, maar moest het even kwijt
vrijdag 1 juli 2011 om 18:56
vrijdag 1 juli 2011 om 18:59
quote:whaduuup schreef op 01 juli 2011 @ 18:26:
[...]
Hahaha, oke, guilty.
Ik heb het voetballen al een jaartje laten rusten, maar dat komt omdat ik van die lelijke sportbenen heb ):
Oh, het is morgen al, en hij is er ook.
M'n angstzweet komt te boven.
Ik heb geen hippe gympen ):
Oke doe eens even wat aan je onzekerheid. Niet sporten om je benen. Mijn benen zijn ook lelijk maar ook ik stap zo weer op de skeelers om even lekker te sporten in mijn nike zwarte korte broekje en hemd
Geen leuke allstars ofzo
?
[...]
Hahaha, oke, guilty.
Ik heb het voetballen al een jaartje laten rusten, maar dat komt omdat ik van die lelijke sportbenen heb ):
Oh, het is morgen al, en hij is er ook.
M'n angstzweet komt te boven.
Ik heb geen hippe gympen ):
Oke doe eens even wat aan je onzekerheid. Niet sporten om je benen. Mijn benen zijn ook lelijk maar ook ik stap zo weer op de skeelers om even lekker te sporten in mijn nike zwarte korte broekje en hemd
Geen leuke allstars ofzo
vrijdag 1 juli 2011 om 19:07
quote:whaduuup schreef op 01 juli 2011 @ 18:56:
Wat maakt een sportende vrouw sexy trouwens? :d
Een vrouw is sexy als ze zich lekker voelt en op haar gemak is.
Dus dame: relax.
Het zal hem werkelijk worst zijn hoe je haar zit. Als hij in je geïnteresseerd is, zal hij een biertje na de wedstrijd niet afslaan. En DAN kan het echte flirten beginnen
Wat maakt een sportende vrouw sexy trouwens? :d
Het zal hem werkelijk worst zijn hoe je haar zit. Als hij in je geïnteresseerd is, zal hij een biertje na de wedstrijd niet afslaan. En DAN kan het echte flirten beginnen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 1 juli 2011 om 19:09
quote:EvyBlissy schreef op 01 juli 2011 @ 19:07:
[...]
Klopt!
Maarja, beter het zekere voor het onzekere he! Hahaha
[...]
Klopt!
Maarja, beter het zekere voor het onzekere he! Hahaha
vrijdag 1 juli 2011 om 19:24
quote:whaduuup schreef op 01 juli 2011 @ 18:56:
Erg leuk plaatje!
Ik denk dat ik een mix van dat aandoe, met een hoodie als het koud wordt.
Nu alleen m'n haar nog. Het is halflang, nét tot op m'n schouders; een echte knot kan ik er niet van maken, of ik moet al heel erg m'n best gaan doen.
Wat maakt een sportende vrouw sexy trouwens? :dIk maak altijd een 'knotje' door mn haar in een staart te doen, maar bij de laatste keer door het elastiekje halen, niet helemaal door te halen. Dan heb je ook een soort knotje, vind ik zelf altijd wel leuk staan.
Erg leuk plaatje!
Ik denk dat ik een mix van dat aandoe, met een hoodie als het koud wordt.
Nu alleen m'n haar nog. Het is halflang, nét tot op m'n schouders; een echte knot kan ik er niet van maken, of ik moet al heel erg m'n best gaan doen.
Wat maakt een sportende vrouw sexy trouwens? :dIk maak altijd een 'knotje' door mn haar in een staart te doen, maar bij de laatste keer door het elastiekje halen, niet helemaal door te halen. Dan heb je ook een soort knotje, vind ik zelf altijd wel leuk staan.