en nu...

15-04-2011 12:40 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik het gewoon ff niet meer. Ik ben helemaal op.

Deze week bij de ha geweest en hij was er bijna zeker van dat ik een burnout heb. Ik ben zo boos nu, opmezelf en ik weet gewoon niet meer hoe ik nu verder moet.

Wie kan me hierbij helpen?

Volgende week heb ik weer een gesprek, dan samen met mijn man.
Hoe ist vandaag Zjeen? Ga je nog wat leuks doen?

Ik weet ff niet meer wat ik moet doen, zit te janken achter de computer, heb zo'n pijn in mijn buik en been, pff. Heb ook niet geslapen daardoor. Komt vast door de mirena, maar leuk is het niet. Ik kan wel aandelen nemen bij ibuprofen
grrrr, moet weer terug naar de huisarts.. ben wel een beetje bang, stom eigenlijk. Je zou zeggen als je 4 kinderen hebt gekregen stelt dit niet zo vell voor. Nee, ben niet blij nu
Heee Miezemuis,

Ik was vandaag de hele dag weg.

Ik hoop dat je de dag beetje bent doorgekomen.

Al bij huisarts geweest?

Baaldag dus vandaag,

Morgen hopen op iets beter.

Sterkte en ik hoop dat je slaapt nu.

Ik ga nu proberen te slapen.

Zjeen
ja ben geweest. Brrr, echt niet mijn hobby, telkens met je benen wijd...

Nou ja, hij zit nog goed, 4 kinderen is gewoon echt genoeg, dus ik wil wel echt zeker weten dat die mirena goed zit. Nog steeds erge buikpijn, ben aan de antibiotica en moet maandag bellen of weer langskomen bij koorts. Dinsdag dan weer voor een gesprek, hij zal wel denken!

Vandaag weer een nieuwe dag, kijken hoe ik hem een beetje doorkom. Morgen mijn eerste gesprek met de psychiatrisch verpleegkundige. Ik zie er tegenop.

Zaterdag eigenlijk verjaardag van mijn schoonzus en nichtje maar die ga ik afbellen. Ik kan het gewoon niet.

Hoe is het met jou? Sorry voor mijn ego gezeur. Heb je nog wat leuks gedaan gisteren? Beetje geslapen vannacht?

Liefs, Muisje
Ha Muis,

was weer weg vandaag, en nu dus echt op.

raar dat je meteen aan de Antibiotica moet? heeft hij wel gekeken of er een bacteriele infectie is??

Heb je al koorts?

Zo niet dan antibiotica echt raar. Sorry hoor.

Ja, dat zijn wel rot onderzoeken. Hoop dat je niet meer hoeft.

En NEE, gekkie, natuurlijk zal HIj WEL NIET DENKEN!

Hee, moregen, vandaag waarschijnlijk voor jou, gesprek.

Joh, je hebt tegen elk gesprek opgzien en wat bleek?

Meevaller!

Als deze je bevalt, zit je toch goed?

Moeilijk he, om je niet druk te maken, ik snap het wel.

Weeeer je verhaal doen en dan maar kijken hoe er gereageerd wordt.

Ze vragen echt wel goed door.

Wat goed van je dat je de vrejaardag afbelt.

Hoop dat je het echt doet hoor!

Hier gaat het van de ene minuut anders dan de andere, maar vanavond was ik zeer goed met mijn jeweetwel theaer enzo dingen.

Voor de rest ben ik zo moe, dat mijn lichaam niet harder kan dan

- 10km per uur. eeen rollator haalt me nog in.

Wil slapen!!!

Toch lijkt ht wel beter te gaan hoor.

Zomaar.

Zo gaat dat met mij nou eenmaal.

Behalve dan dat slapen.

nou ja, daar kon ik meer dan 18 jaar mee leven, dus nu ook.

Ik ga nu warm onder de dekens, want ik lig in bed en vriend kan niet zo goed slapen met dit licht en geluis enzo.

vertel hoe het was bij de psychiatrisch bverpleegkundige!

Liefs Zjeen.

Nog staads niks van Viva gehoord.

raar.

Ik vraag moren anders wel op het hoe heet het topic hoe het moet.

Doeg, sterkte moreg/vnadndaag!
Oh muis,

Heb toch een bericht van viva. (ik keek op een verkeerd mailadres)

Er is op dit moment een stooring in de vriendendienst enzo en zu kunnen niet zomaar onze emails ofzo geven.

Of we nog even geduld hebben,

het lag dus niet aan ons.

We zijn niet blond :-)
Heey,

Hoe is het vandaag? Fijn dat het beter gaat! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, ik was/ben zo moe.

Ja, de huisarts heeft zeker wel gekeken of ik een bacteriele infectie heb. Hij vertrouwde het niet helemaal omdat ik zoveel pijn linksonder in mijn buik had en heb. Pfff, vloog bijna van die tafel af.Ik heb geen koorts, maar dat heb ik ook gewoon nooit. Het is echt al wel een jaar of 20 geleden dat ik voor het laatst koorts heb gehad.

Het gesprek van vrijdag, sja ik weet niet echt wat ik daar mee moet. Het ging erover dat als ik een toverstafje zou hebben en daarmee dingen mocht toveren, wat ik dan zou doen. Ik ben daar echt veeeeel te nuchter voor, al begrijpik wel waar ze heen wil. Ik moet nu aan 5 mensen/vrienden vragen of ze positieve eigenschappen van mij op willen schrijven.

We wachten nog maar even af dan, met het vrienden worden bij het viva forum. Ik ben benieuwd!

Ik ga nog maar even gezellig doen met mijn muizenkindertjes en man...

muisje
EEN TOVERSTAFJE?????

jeemig, hebben ze je bij de kleuters ingedeeld ofzo?

Sorry hoor, van mijn reactei, maar ik vind het echt te gek.

Je bent een volwassen vrouw!

En moest je van je zelf eigenlijk niet ook 5 positieve en 5 negatieve dingen neerzetten? (misscchien heb je dat vergeten neer te zetten, maar dat is wel heel logisch)

Ok, ik zal es kijken.

is moeilijk hoor, zo van als ik je niet echt ken.

Positief :

- lief

- interesse in anderen, en als het je even niet lukt om dat te hebben, meld je dat. Soort excuus eigenlijk, wat niet echt nodig is.

- wilt heel graag dat anderen het goed hebben

-je pakt je probleem serieus aan.

- je lijkt me eerlijk.

Oh, zie nu dat je niks negatiefs hoeft te zeggen...pffffff, gelukkig.

Nou, ik heb wel een "werk"puntje : Ik denk dat je wat mondiger mag worden. meer opkomen voor jezelf. Ook zakelijk.

En je bent onzeker.

Terwijl je zo hard werkt.

Muisje, hier ook gewoon helemaal eerlijk blijven he?

Ik lees dat je gezellig gaat doen (ging) doen, met Muizeman en kinderen. Hoe was dat voor jou. Was het echt fijn, of was het een hele opgave?

Misschien is het leuk, voor als je een beetje energie hebt, iets liefs te doen of kopen voor Muizeman. Dat zal jou goed doen en hij zal het leuk vinden.

Kzal niet weten wat, maar gewoon een klein lief gebaar.

Misschien hebben jullie een gezamelijk "nummer" .

Zet het eens op en omhels hem dan flink.

Oh jee...ik merk het aan mezelf. ik projecteer beetje mijn gevoel op jou, maar wie weeet heb je er wat aan.

hier gaat alles met ups en dowwns.

Ik durf bijna niet te zeggen dat het VANDAAG goed gaat, want anders denkt iedereen dat het dus sowieso goed gaat, maar dat is niet zo.

Soms heb ik een dag die ik niet doorkom.

Dan he ik denk ik liever een dal. Dus liever dan geen gevoel.

Maar, het kan in een minut veranderen.

Sorry dat ik soms zo laat reageer, maar ik ben soms heel weinig op het forum.

Hoop dat je buik wat beter gaat, na een paar dagen antibiotica?

Zjeen
Hee Muis,

Hoe gaat het nu met je?

Ha Zjeen,

Gaat lekker vandaag. Heb gisteren met de 2 oudste muizenkindjes wat leuks gedaan en ik kon er weer van genieten!

Hoe ist met jou?

Lief dat je ook een lijstje voor me hebt gemaakt.. Ik heb zeker wat aan jouw tips/meedenken met mij. Je lijkt me ect een lief mens, zou willen dat je tot mijn vriendenkring zou horen.

Ik ga tafel dekken, muizeman komt zo, dan ff eten.

ooh, dinsdag is mijn fiets gestolen, ik was maar een half uur weg, en fiets weg. Kompleet met fietsstoeltjes, fietstassen en de hele mikmak. GGGGGGGGGGGGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, was zo boos en verdrietig. Ik heb van mijn allerliefste paps een andere fiets gekregen, maar die is echt lang zo fijn niet als mijn gazelle. Nou ja, ga het hier nog ff 2 jaar op uit zien te houden.

muisje
Heey,

Hoe ist met jou Zjeen?

liefs, muis
Ha miezemuis,

Wat lekker dat je weer eens even hebt genoten!

Hoe gaat het nou verder?

Moet je in therapie, moet je bij de bedrijfsarts blijven komen?

Geen paniek aanvallen gehad?

Hier ging het een paar dagen goed, dan weer wat minder en nu weer goed.

geen peil op te trekken.

Ik eet wel erg weinig. Maar ik snoep wel veel...:-)

Liefs van Zjeen
heeym zjeeen,

Hoe ist?

Was 'ons' hele topic kwijt.

Ik heb niets meer gehoord van de bedrijfsarts of mijn werk, erg vreemd eigenlijk. Verder gaat het met ups en downs.

De kinderen hebben nu vakantie, aan de ene kant lekker, aan de andere kant zie k er ook wel een beetje tegenop.

He, ik hoop dat je nog reageert,

groetjes, muis
Ha Muis!

Fijn om wat van je te horen.

Ja, de begin-bladzijde met alle topics is denk ik kleiner geworden. Je moet na 1 dag al een bladzijde vedre kijken.

Vakantie.....tsja, maar dat betekent dus juist geen vakantie voor jou. Beetje dubbel gevoel lijkt me inderdaad.

En je man? Heeft hij in de zomer ook een paar weken vrij?

Niks gehoord van de bedrijfsarts dus. Maar goed, die had toch ook gezegd dat je pas op de plaats moest doen? Wel fjn, dat je niet steeds gebeld wordt, of dat je je muizesnoet moet laten zien. Even geen druk op je. Laat die artsen maar. Je hoort het vanzelf wel.

Hier ook wat nieuws, maar ik weet niet of ik er al over geschreven heb. deze week hoorde ik dat ik officieel AD(H)D heb.

Dat verklaart voor mij een hele boel.

De H staat tussen haakjes, omdat ik niet een stuiterbal type ben. Maar er staat wel een H, omdat de onrust in mijzelf zit.

Volgende week willen ze bespreken of ik aan de medicatie ga. Zoja, dan kies ik voor de kortwerkende pil, de ritalin. Want ik ben ook met veel artistieke dingen bezig, en dan wil ik niet een pil op hebben, omdat ik dan waarschijnlijk niet creatief ben.

En ik krijg natuurlijk nog gesprekken, maar daar heb ik niet zoveel zin in. Ik wil maar aan 2 dingen werken met hulp. De rest, wat voor anderen storend als storend wordt ervaren, kan ik zelf mee aan de slag.

Ik zou zo graag ook eens 2 weken met een deken over mijn hoofd liggen.

Jij?

Toch gaat het geloof ik met mij steeds betre.

Maar ik val bij elke tegenslag wel snel terug in diep dal. Alleen ben ik er nu ook veel sneller weer uit.

Maar joh, ik heb geen kinderen.

Ik moet veel denken aan je hoor Muisje.

Het lijkt me zo moeilijk. Je wilt alles voor je kinderen en je wordt gek van liefde als je ze ziet, of ze zeggen iets liefs. Maar je bent zo moe........en wat lijkt het me vreselijk KUT voor je dat je dan moeilijk even als een zandzak een paar uur op de bank kan zitten.

Ik hoop dat muisman gauw vrij is, en dat jullie dan weer es samen wat kunnen doen. Net als laatst. En dat je dan ook een keer een "bed" dag ofzo kan lrijgen?

Gaan jullie 's avonds gewoon lekker snacken ofzo :-)

Nou, ik lees je wel weer.

Eerlijk gezegd dacht ik : " OF Muisje gaat weer wat beter, en dan ben je hier niet meer zo graag. (da's heel niet gek hoor), OF het gaat heel erg slecht met Muis en het forum is al teveel, of ze is even opgenomen.

Gelukkig dat je ons gewoon even kwijt was.

Trouwens...nog paniek gehad?

En wat moet je doen als je weer zo'n aanval gaat krijgen?

Vraag dat anders aan de huisartats. Ga gewoon nog een keer naar haar toe. Dat mag gewoon hoor. En zij kan je misschien vertellen wat je moet doen, mocht er weer paniek zijn.

Liefs van Zjeen (sorry, ik kan het nooit kort houden)
Muis,

Ik heb net het topic nog eens helemaal gelezen.

Was alweer een hoop kwijt.

Hoe gaat het met de psych? heb je dezelfde of een ander?

Voel je je nog schuldig?

Als je vandaag vergelijkt met dag 1 van dit topic, hoe is dat dan?

Heb je je erbij neergelegd dat het nu niet gaat zoals je wilt, en dat je even pas op de plaats moet doen?

God, er was nog zoveel wat ik las, waarvan ik dacht : Oh ja, even navragen.......ben ik het alweer kwijt.

Ik las dat ik al over de ADD had geschreven. nu is het helemaal echt, want er is een soort EEG gemaakt en daarin was te zien dat ik (schaam schaam) ergens iets kleinere hersens heb dan normaal, haha! En ze konden zien hoe ik op prikkels/informatie van buitenaf reageerde.

Die ritalin had ik ooit ook even van een kennis gekregen. Toen dat werkte, was het voor mij eigenliijk al zeker. Maar toch, nu dringt het tot me door.

maar ik wilde nog veel meer over jou vragen en nu weet ik het niet meer.

Ik heb nog nieuws, maar ik wist niet of ik al over dat probleem had geschreven. MIJN HUIS IS GISTER VERKOCHT!!!

Over een maand wegwezen...pfffffffff.

Ik ga bij vriend zitten. We hebben samengewoond, een tijd geleden. Maar toen we even wat problemen hadden ging ik weg, en dat heeft lang geduurd. Niet de problemen, maar dat ik ergens anders (hier) ging wonen.

En nu willen we allebei liefst alleen wonen, maar wel heeeel dicht bij-elkaar. RAAAR, maar waar. Maar tot ik een woning heb, ben ik weer bij hem thuis.

Met mijn nieuwe " richting" (dus niet gezondheidszorg, maar iets voor publiek zeg maar) gaat het de goede kant op.

Ik schijn ergens talent voor te hebben.

Maar dodnderdag ging het even iets minder en ik viel toch meteenin een gat!!!! veeel te perfectionistisch ben ik. En toen hoorde ik dus dat het huis was verkocht en ik kon niet eens blij zijn.

Nou, ik hoop dat jij nu met iets fijns bezig bbent.

En hoe staat het op dit moment met Miezeman?

Heeft hij door dattie allen maat hoeft te luitsteren, of komt hij nog met advies wat je MOET doen?

Ik hoop dat hij het snapt.

Oh ja...durf je tegen je vriendin "nee" te zeggen? En uit te leggen waarom je niet wilt afspreken?

Dat helpt tegen schuldgevoel.

Pakkerd nogmaals van Zjeen.
Ha Zjeen,

Wat super dat je huis verkocht is! Lijkt me echt en zorg minder.

Hoe heb je het opgepakt; de diagnose die je hebt gekregen. Lijkt me aan de ene kant best heftig en aan de andere kant misschien wel een soort van opluchting...

Fijn dat het beter met je gaat. Dat je snel in een dal komt herken ik wel.

Er zijn dagen dat ik denk, he ik ben beter en dan bij het minste of geringste lijk ik weer terug bij af. Zo frusterend soms.

Miezeman doet zijn best, maar heeft het zelf ook heel druk op zijn werk. Soms best lastig.

Muizekindjes gaan hoop ik nog logeren, tis best wel heel zwaar alle muizenkindjes steeds thuis.

Ben echt helemaal gebroken, zo moe.

Die hulpverleenster blijft er maar op hameren dat ik dingen voor mezelf moet doen maar ik kan me er niet toe zetten. Er is gewoon zoveel wat moet gebeuren in en om huis.

kHeb zo veel zin in de vakantie(als we weggaan bedoel ik)

Lekker een comfortabel huis in buitenland met BAD, zo heerlijk vind ik dat. kVerheug me er echt op.

He, ik kom later terug, moet ff wat kinderen in bed helpen.

Dikke knuffel,

Muisje
Ha Muis,

Ik lees dat er zoveel in en om het huis MOET gebeuren? Zijn dat alledaagse dingen, of grote klussen?

Die hulpverleenster kan ook bedoelen, of jij mag het natuurlijk ook zo invullen, dat dat "iets doen voor jezelf" gewoon lekker NIKS doen is.

Ik herken het wel hoor : Dit moet nog en dat moet nog. Ik heb geen tijd om niks te doen. Maar nu heb ik toch wel de onbelangrijke dingen laten varen. Komt wel.

Het zou fijn zijn als de kinderen een paar nachtjes kunnen logeren ja. Kan ik wel voorstellen.

Moet je nog lang wachten op de vakantie?

Zou inderdaad heerlijk zijn ; Een lekker huis met een bad! En geen post die je hoeft te openen!

Ik ben inderdaad dubbel over mijn diagnose, maar ik moet mijn kwaadheid op al die knullige huisartsen (en een paar psychologen) laten varen. Ik bedoel : HOE konden ze dit nou over het hoofd zien? Mijn klachten waren zoooo AD(H)D....dat ik het niet kan voorstellen dat ze dit hebben gemist. had ik het maar 15 jaar eerder geweten.

maar goed, daar schiet ik niks mee op, dus nu denk ik : OK, aan de slag dan maar.

Maar eerst ga ik (jou jaloers maken) een paar dagen NIKS doen. Vriend en hondje weg, ik in bed.

Daarna ga ik denken aan de verhuizing. MOET kunnen in 3 weken tijd.

Veel sterkte,

hug van Zjeen
Muisje,

Gaat het goed, of juist heel slecht, of ben je lekker op vakantie?

Of heb je gewoon geen zin.

Kan ook hoor.

Ik ben weinig op forum, want zit in verhuizing.

Dat is JAK, maar voor de rest wel goed met me.

Zjeen
Ha Zjeen,

Lief dat je me niet vergeten bent! Toen je schreef was k op vakantie. Was echt heerlijk, we hebben echt genoten.

Helaas heb ik nu een erge terugval, baal zo erg! Ik moet nu op zoek naar een psycholoog omdat de psychiatrisch verpleegkundige niets voor me kan doen.

Mijn werk heeft ook gebeld, na 3 maanden. Ze willen me maandag zien, k zie het totaal niet zitten maar moet natuurlijk wel. Ik ben tijdens mijn afwezigheid van afdeling gewisseld. Leidinggevende wilde me ook al weer inroosteren. Zo vreemd allemaal. Van muizeman mag ik geen toezeggingen doen en hij wil echt alles via de arboarts laten gaan. Ben blij als ik het achter de rug heb.

Is je nieuwe huis al op orde?

Ik ga stoppen, hoop snel van je te horen

xxx
Hoi Muis,

wat lekkr=er datde vakantie geslaagd iis.

Shit van de terugva;.

Je komt van de ene, zorgeloze, rijd zomaar weer in re realeteit.,

Bij mij heeft een arts nu eindelijk hezegd : Slape, slp=lapen en slapem. En eten.

Dus ikslaap. \het rare is dat ik nu dus WEL jan slapen...rarr.

verhuizing vreselijk. Be nu bij vriend in huis, maar waarschijnlijk duuer dat wel lang, omdat ik niet zp 1,2,3 een woning heb. maar gelukkig sbapt hij het van he slapen en doet totaal niet moeilijk,

Muizenan heeft gelijk. \niet inroosteren. \ook niet voor maar een halve dag.

Zou fijn zijn als hij meekon naar gesprel.

\Wat een trut zeg,

ps let niet op spelfouten, mijn ogens zijn in een paar dagen ineens achteruigegaan. \misschien es een hema bril kopen.
Ha Muis,

En hoe gaat het met jou?

Hebe je al weer eens een gesprek gehad?

Dat de vakantie alweer over is zeg....ik heb niks van vakantie gemerkt.

Zjeen
Ha Zjeen,

Meis, wat een verhalen lees ik toch van je, brrrr wat naar allemaal. Ik hoop dat de dr je vrijdag niet weer zomaar laat gaan.

Nee ik heb nog geen gesprek gehad, heb het ff helemaal gehad met gesprekken. Jaja ik weet het, ik ben erg en moet echt aan mezelf werken.

Ben nog steeds op zoek naar een goede psych, morgen ga ik bellen, echt ik beloof het.

Het gaat gewoon van geen meter eigenlijk. Hoe kan ik toch in vredesnaam ooit nog blij worden? En daarbij ben ik nog altijd zo ontzettend moe. Donderdag moet ik weer naar de arbo, geen idee wat ik tegen die man moet zeggen. Moet eerst al een kl*re eind fiets, 9 km ongeveer, als ik daar aankom kan ik geen pap meer zeggen.

Echt, zit zwaar in de shit. Merk ht echt aan alles. Gewoon op de fiets ergens heen is een hachelijke onderneming omdat ik bepaalde dingen gewoon niet zie . Zo stom. kMoet eigenlijk naar bed maar heb geen zin. Slaap zo beroerd.

Pffff, wat een zeurverhaal weer. Xsorry meis...

Wel heel lief dat je nog altijd aan me denkt. Ik zou je wel als vriendin in real life willen(of zeg ik nu iets heel geks???)

xxx

(ik weet niet meer hoe ik dat leuke poppetje neer kan zetten

)

muisje
Hee Miezemuis,

wat naar allemaal!

En als je nog zoveel hebt om aan te werken....pfff, daar krijg je ook geen energie van.

Ben je bv al bezig met "de rommel" van vroeger op te ruimen?

Ik kan me heel erg goed inleven in het feit dat je helemaal niks meer wil.

Kon je maar een tijd naar bed in een lux hotel. Even bijkomen.

Gaat de arbo nou zeggen og je terug moet komen? Voor halve of hele dagen?

Joh, probeer je niet te concentereren op het gesprek. je weet niet waar het over gaat, en bovdendien : JIJ weet toch hoe het gaat>

Ik denk dat gesprek echt wel vanzelf gaat lopen hoor.

Mijn plas avontuur is (hopenlijk) voorbij.

Maar ik loop dus all jaren en jaren met heel veel urine in me, want ze zeiden dat er nog wel meer dan 300 cc inzat NA de kathererisatie.

Volgende week terug.

Over vrienden in real life heb ik geen ervaring.

Ik ga ook nooit naar een meeting ofzo.

Maar aan de andere kant lijkt het me ook leuk.

Maar eerst moet mijn familie mij zien....is al weken en weken niet gebeurd, omdat ik zo moe ben.

herkenbaar?

Zo doe je de

dubbele punt hug dubbele punt.

Maar er zijn veel meer smileys hoor, dan moet je op een andere reageerbutton klikken.

Zal even uit proberen.
Ja, hier is hij. Hij staat in het rrod REAGEER. Dan krijg je een balkje helemaal rechts met een gele smiley. kan niet missen.

Succes, dit is je huiswerk voor dit weekend

Heey Zjeen,

Wat een gedoe met jou zeg. Pfff.Heb je dan niet veel buikpijn? Ik hoop dat ze snel een oplossing voor je probleem weten meid!

Nou ben bij de arbo geweest, was geen fijn gesprek.

Hij geloofde me niet geloof ik, zo lastig. Hij wil dat ik nu op heel korte temijn een psycholoog zie. Noemde een naam, daar moet je eerts een eigen bijdrage van 200 euro betalen en dan kun je binnen 2 weken terecht. Volgens hem ben ik niet depressief omdat ik me op vakantie beter voelde dan thuis en dat hoort niet bij een depressie. Ikvoelde me echt waardeloos.

Ben ook bij mijn nieuwe huisarts geweest.Is een hele aardige man gelukkig. Hij was erg verbaasd over de werkwijze van de arbo en vond dat ik het advies niet op moet volgen, alleen als mijn werk de bijdrage betaald.

Hij wil anders de periode samen met mij overbruggen tot ik bij de psych terecht kan(5 weken ongeveer) en wil desnoods ook met de arbo bellen. Ben ik wel blij mee.

Ik ga ook nooit naar een meeting, ben ik te verlegen voor denk ik.

Ik zie mijn ouders wel elke week omdat ze mijn jongste zoon dan mee nemen zodat ik dan ff wat tijd voor mezelf alleen heb(die ik dan vul met het huishouden en boodschappen, hoe dom kun je zijn...)

Voor andere contacten heb ik ook niet veel energie. Dat van die intense moeheid herken ik. Ik heb het zelf ook, verlammend soms.. Alsof je gewoon niet meer weet hoe je vooruit moet.

kBen net met Muizeman uitgeweest. Was echt heerlijk... Lekker uit eten en naar een film, we hebben echt genoten.

Ik ga mijn bed opzoeken

Miezemuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven