en nu...

15-04-2011 12:40 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik het gewoon ff niet meer. Ik ben helemaal op.

Deze week bij de ha geweest en hij was er bijna zeker van dat ik een burnout heb. Ik ben zo boos nu, opmezelf en ik weet gewoon niet meer hoe ik nu verder moet.

Wie kan me hierbij helpen?

Volgende week heb ik weer een gesprek, dan samen met mijn man.
jaaaaa, ik weet hem weer

huiswerk is gelukt

Gefeliciteerd met de poppetjes :-)

Wat ee raar gesprken bij de ARBO.

En eerst waren ze toch nog volbegrip?

En zij mogen echt niet gaan bepalen welke psych je gaan nemen hoor. Dan nemen ze iemand die ervoor zorgt dat er in het dossier komt te staan dat je wel weer kan gaan werken.

nee...een psych moet goed voelen en die moet je niet door iemand anders in de schoenen geschoven worden.

Echt belachelijk. Ik zou hier nog eens over terugkomen als ik jounwas.

Oh ja...eerst een eigen bijdrage???

Geen woorden voor..

Je arts denke dat je burn out hebt, omdat je op vakantie geen last had.

Maar vergeet niet de tijd dat je "vrij" was van je werk. Toen ging het toch ook van geen meter?

Bovendien, je schrijft dat er nog veel ellende van vroeger ligt. Nou, da's bepaald geen Burn out hoor, lijkt mij eerder een depressie doie door middel van de burnout naar boven is gekomen. (maar ik ben geen psych)

Fijn dat je een nieuwe goeie huisaarts hebt.

Leuk dat je een lekker avondje met Muizeman hebt gehad.

Ikzelf weet nog niet wat te doen. Als ik de reacties op mijn topic lees, schrik ik,, maar aan de andere kant, zoals ik me nu voel, en altijd pijn i de buik heb, maak ik ne geen zorgen.

Het is gewoon de eontlasting. Niet dat dat niet serieus is, maar minder heftig..hoop ik.

Straks bellen voor afspraak (ben bereid niets te eten zodat ik "normaal" lijk. Lekker dom, daar schiet ik niks mee op.

Ik moet nog seetds dingen regelen voor huis enzo.

Die ga ik NU doen en daarna samen boodschappen doen met vriedn.

Sterkte van daag

Ha Zjeen.

Hoe ist met je? Met je buik enzo?

Ben je nog bij de dr. geweest?

Ik ben van de week weer bij de huisarts geweest. Heb echt al 3 jaar bijna continue buikpijn, echt zo ellendig.

De huisarts denkt dat de mirena niet goed zit, dacht ik ook al maar vorige ha zei van wel...

Moet nu volgende week naar de gynaecoloog, kan er ook wel ff bij

Ik kreeg vandaag een verslag van de arbo waarin hij schrijft dat ik nog volledig arbeidsongeschikt ben, maar dat hij vind dat er door de behandelend psychiatrisch verpleegkundige niet adequaat is gehandeld. Hij heeft het er niet over dat hij wilde dat ik binnen 2 weken bij een psych zou zitten. Snap jij het nog/

Ben wel blij dat hij me dus blijkbaar wel serieus heeft genomen. Zit er wel aan te denken om de ha weer te bellen of ik toch antidepressiva kan krijgen. Het gaat gewoon niet meer. Voel me zo super rot. Ik weet gwwoon niet meer wat ik moet doen.

Morgen weer naar die verpleegkundige en dan hoor ik als het goed is meer over het vervolgtraject.

Ik moet echt van de een naar de ander, wordt er dol van, voor zover ik dat al niet was...

Nou ja, weer genoeg gezeurd...

Ik hoop echt dat het goed met je gaat meis

muisje
Lieve Miezemuis,

wat verdririetig om te horen.

Ik moet je ietst vtretellen.

Vandaag hoorde ik dat ik snel mnar de nueroloog moest, omdat er mishien iets is mis mmet mij hersens.

Ik ben bang, zomvrselijk bang, MUis.

Ik ben ban dat ik hier niet veel kan zijn, watn ik heb stede allerleij onderzoeken en ik ben bang.

Ik vind het heel merg voor je dat ik er nu niet voor je kan zijn.

Lief meisje, pas goed op jezelf. Ik hoop vreselijk dat het op een keer beter gaat met jou.

Je bent erg lief,

Ik hoop zo dat je gauw iets betdr bent, maar ik ben bang van niet.

Dat vind ik erg.

Maar ik ben hir niet zo vaak,

Als ik er wel ben, dan schrijgt ik jou meteen.

Dag lieve Muis.

Houd je taai en huil een keer hheeeeel erg goed uit en ga dan slapen,

Je bent lief. Kaat je niet kisten!

Ik wens je alles wat nodih hebt, Heel erg veel ieefs van Zjeen,

Lieve Zjeen,

Wat mlees ik nu toch weer. Waar denkt de ha aan en wanneer moet je naar de neuroloog?

Heel veel liefs van mij, Zjeen, ik denk aan je

xxx
Hoi Miezemuis,

Het is vast wat eenzaam op dit topic voor jou, zo zonder Zjena.

Hoe gaat het met je? Weet je al meer over het vervolgtraject?
Ha Ises,

Wat lief dat je hier komt! Het is idd eenzaam zonder Zjeen, ik maak me zorgen om haar. Ik vind het ook erg jammer dat ik geen contact met haar kan hebben,

Het gaat heel wisselend met me. Bn net een weekend weg geweest met de hele familie, wat erg vermoeiend was. 3 november heb ik een intake gesprek met de psycholoog. Tot die tijd weet ik het niet.

Groetjes
Hoi Miezemuis,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen om haar maakt. Zag dat je gereageerd hebt op haar berichtje. Hopelijk lukt het jullie om mailgegevens uit te wisselen. Ik dat zag iemand had aangeboden dat je je mailadres aan haar kunt geven, zij zou het dan doorgeven aan Zjena. Ik weet niet of je dat gezien hebt?

3 november duurt nog best wel lang, zeg. Kan je rust of ontspanning vinden? Weet je eigenlijk wat jou ontspanning kan bieden?

Hoe is het nu tussen je werkgever en jou? Is er al meer begrip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven