Advies nodig! please help?

03-07-2011 18:38 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het even niet meer.

2,5 jaar geleden heb ik iemand leren kennen die 14 jaar ouder is dan ik. Ik ben 20 en hij is 34. Hij was helemaal gek op me en ik ook op hem. Opeens wilde hij geen contact meer en tot de dag van vandaag weet ik nog niet waarom.

Ik ben de fout in gegaan om hem niet met rust te laten. Natuurlijk en heel logisch werd hij heeel erg boos. We zijn nu ruim 2 jaar verder en ik slaap soms bij hem, maar soms heb ik ook ruim een maand geen contact. Als ik bij hem ben dan praat ie nauwelijks, maar hij is wel heel lief voor me. We hebben soms seks, maar heel vaak ook niet.

Het contact komt iedere keer van mijn kant. We hebben constant spelletjes met elkaar gespeeld, maar dat wil ik niet meer.

Ik ben zo gek op hem nog, ook al heeft hij me respectloos behandelt.

Ik zit er nu heel erg mee, want het liefst wil ik opnieuw beginnen. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij een persoon. Maar als ik met hem wil praten negeert ie mij of gaat hij over op een ander onderwerp. Dus ik durf eigenlijk nergens meer over te beginnen.

Hoe groot schatten jullie de kans dat hij nog van me houd?

En wat vinden jullie ervan? Ik kan er niet meer objectief naar kijken en weet mezelf geen raad.
Sorry ik kan er niks aan doen maar ik moet het gewoon kwijt.

Ik vind het echt sneu, dat je zo blijft hopen op een man die jou niet ziet zitten.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:driewieler schreef op 03 juli 2011 @ 19:07:

Blijkbaar wil je niet hard genoeg.Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik wel hard genoeg wil?
quote:madness90 schreef op 03 juli 2011 @ 19:05:

[...]

Ja dat wil ik ook! Alleen zou ik zo graag willen dat hij dat was. Ik weet niet hoe ik hem los moet laten. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd...

Het zal ook wel even moeilijk voor je zijn om hem helemaal niet meer te zien. Maar beter toch dan zo naar hem verlangen en af en toe bij hem zijn maar toch eigenlijk steeds afgewezen worden, want dat gebeurt nu eigenlijk...

Wat heb je allemaal al geprobeerd dan?

Wis zijn nummer, gooi hem van je facebook (of wat dan ook) af en laat het gaan. Dit is echt niet goed voor je.
quote:madness90 schreef op 03 juli 2011 @ 19:09:

[...]

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik wel hard genoeg wil?Wat dacht je ervan om aan je eigenwaarde te werken? Want als je een beetje van jezelf houdt, dan accepteer je het niet dat iemand zo met je omgaat.
To een relatie moet een aanvulling zijn. Niet de een geeft meer dan een ander.

Een gelijkwaardige relatie.

Hoe je hem vergeet dat is voor iedereen anders.

Beginnen met geen contact is een goeie.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik snap zelf ook niet waarom ik het zover heb laten komen.
Wat chardonnay zegt dus.

Je realiseren dat je meer waard bent dan een of andere tuthola die zich laat gebruiken als een kerel zin in sex heeft. Kom zeg, dit wil je toch niet voo jezelf? Als je jezelf als shit ziet, zal een ander dat hoogstwaarschijnlijk ook zien.
Je hebt het zo ver laten komen Omdat je dacht dat hij wel bij zOu draaien, dat je hem wel op andere gedachtes zou brengen als hij je maar zou leren kennen. Nou, niet dus. Dus kappen dan om je zo goedkoop te gedragen.
Je houd jezelf voor de gek denk ik zo. Als er echt liefde in het spel was zou hij wel meer moeite doen
quote:madness90 schreef op 03 juli 2011 @ 19:09:

[...]

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik wel hard genoeg wil?Het heeft alles te maken met je eigenwaarde. Als jij genoeg waardering en liefde hebt voor jezelf zou je dit niet accepteren, dan zou je jezelf het beste gunnen en geen enkele concessie accepteren. Dus de kernvraag is waarom denk jij dat je een man verdient die jou behandelt als een vervelend hondje?
90 is je geboortejaar, ga ik even vanuit. Meid, je bent 21. Een-en-twintig. Niet dat je niet je hart kan verliezen hoor, op je 21e, maar dit is nog maar het begin van je gebroken-harten-carriere, en dat gaat, pak hem beet, nog een jaartje of (gemiddeld) 25 zo door. Dus echt, doe wat aan dat zelfbeeld van je. Beloofd?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 03 juli 2011 @ 20:17:

90 is je geboortejaar, ga ik even vanuit. Meid, je bent 21. Een-en-twintig. Niet dat je niet je hart kan verliezen hoor, op je 21e, maar dit is nog maar het begin van je gebroken-harten-carriere, en dat gaat, pak hem beet, nog een jaartje of (gemiddeld) 25 zo door. Dus echt, doe wat aan dat zelfbeeld van je. Beloofd?

Ok, beloofd!

En bedankt allemaal voor jullie reacties! :-)
Misschien kun je voor jezelf een periode afspreken waarin je geen contact met hem opneemt? En dan kijkt of hij reageert? Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om cold turkey hem uit je hoofd te zetten, dat je nog te veel hoop hebt. Maar stel dat je nu eens een maand niks van je laat horen, en dat volhoudt, ook al belt of mailt hij jou. Of hij nu wel reageert of niet, en op welke manier, en trek dan je conclusies. Want als hij echt om je geeft, zal hij snel doorhebben dat je niet meer op zijn deurmat zit te wachten en hopelijk zijn best voor je gaan doen (en niet alleen voor een bedmaatje). Doet hij dat niet: duidelijk toch? Eerlijk gezegd schat ik het niet goed voor je in, maar op deze manier kun je voor jezelf 'bewijs' verzamelen. Hou de eer aan jezelf, je maakt het hem veel te makkelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven