Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Ik was een beetje aan het lezen bij andere topic's over verlatingsangst en bindingsangst enzo, en ging op internet dingen opzoeken. En alle punten van verlatingsangst komen bij mij voor! En veel punten bij bindingsangst komen bij mijn ex voor. Hmmm.....
@ Bloem.. Ik had gestuurd ; Wat aardig dat je het aan mij vraagt maar het gaat prima met mij.

(niet eens over het meisje begonnen) Het is heel kinderachtig al vraagt zij via hem hoe het met je gaat. Hij wilt het gewoon zelf weten, maar laat zijn ego niet los.

Fijn, dat je toch een gezellig avondje heb gehad. Werk je in de horeca dat je vanavond moet werken?

Verlatingsangst dat kan, maar als je een relatie begint kun je ook weten dat het een keer weer kan uitgaan. Je moet reeel blijven denken, niet een relatie beginnen met we zien wel waar het strand. Persoonlijk heb ik die instelling nooit!

@ Rally - Dus je hoopt nog heel erg. Ja, wat wil je.. Vrienden of meer. Natuurlijk kun je nu blijven afspreken om maar te kijken of het iets word. Maar hoogstwaarschijnlijk ben jij degene die het meeste voelt en ook het meeste gekwetst kan worden. Volg je verstand en laat jezelf niet kennen!

Niet jezelf gek maken dat hij vanavond zoiets heeft. Hij zit dus waarschijnlijk op voetbal en kent die meiden al langer als vandaag als hij niet wilt veranderen of vertellen dat het uit is dan wil hij het denk ook niet uit. En waarom verlang je van hem dat hij het veranderd, terwijl je dat zelf ook kunt doen op FB. Hij wilt het niet, je kan niet alles nu meer van hem verlangen

@ Charly - Je wilt hem dus graag terug.. Maar je weet dus niet hoe hij erover denkt. Hoe denk je dat niet te gaan oplossen of laat je het maar gaan?! Kijk jij wilt hem terug en zo weet hij daar toch niets vanaf? Misschien kun je een keer wat gaan drinken en het vertellen (als je daar sterk genoeg voor voelt)

Nog even over mijn verhaal, weet niemand enige tips?
quote:Fashiongirl19 schreef op 03 juli 2011 @ 15:38:

@ Rally - Dus je hoopt nog heel erg. Ja, wat wil je.. Vrienden of meer. Natuurlijk kun je nu blijven afspreken om maar te kijken of het iets word. Maar hoogstwaarschijnlijk ben jij degene die het meeste voelt en ook het meeste gekwetst kan worden. Volg je verstand en laat jezelf niet kennen!

Niet jezelf gek maken dat hij vanavond zoiets heeft. Hij zit dus waarschijnlijk op voetbal en kent die meiden al langer als vandaag als hij niet wilt veranderen of vertellen dat het uit is dan wil hij het denk ook niet uit. En waarom verlang je van hem dat hij het veranderd, terwijl je dat zelf ook kunt doen op FB. Hij wilt het niet, je kan niet alles nu meer van hem verlangen

Nog even over mijn verhaal, weet niemand enige tips?Ik wil dat hij het doet, zodat ie mij laat zien dat ie het meent. Nu krijg ik door zulke dingen juist een soort van hoop. Maar morgenavond doe ik het als het gesprek is geweest. Beloofd.
@ Fashion

Wat betreft die vriendinnen... dat is klote, maar zo gaat het wel vaker. Heb je ze nog een bericht ofzo gestuurd? Gewoon vragen hoe het gaat? Je moet toch ook denken dat als ze zo doen, ze je gewoon niet waard zijn. Hoe leuk de vriendschap toen ook was. Geef het even tijd, zij weten vast zelf ook niet hoe ze met de situatie om moeten gaan.

(sorry staan zoveel pagina's, kan het best gemist hebben)
Dus fashion je denkt dat dat meisje helemaal niet aan hem gevraagt hoe het met mij gaat maar dat hij het als smoesje gebruikt? Ik denk wel echt dat ze het gevraagt heeft, ze zat voor hem in de bus zei die.

Ja ik werk in de horeca, wel zwaar hoor, moet vandaag ook tot een uur of 12 en om 6 uur weer uit bed.

Ik vind het ook raar want sinds het uit is stuurt hij elk weekend een smsje met hoe het gaat..

Maar aan de andere kant, waarom wil hij dat nog weten?

Ik vind het ook raar want dit is de 2e keer dat hij over haar begint, komt bij mij ook zo over van dat hij mij moet laten weten dat zij nu misschien in zijn leven is.
quote:bloem55 schreef op 03 juli 2011 @ 15:50:

Dus fashion je denkt dat dat meisje helemaal niet aan hem gevraagt hoe het met mij gaat maar dat hij het als smoesje gebruikt? Ik denk wel echt dat ze het gevraagt heeft, ze zat voor hem in de bus zei die.

Ja ik werk in de horeca, wel zwaar hoor, moet vandaag ook tot een uur of 12 en om 6 uur weer uit bed.

Ik vind het ook raar want sinds het uit is stuurt hij elk weekend een smsje met hoe het gaat..

Maar aan de andere kant, waarom wil hij dat nog weten?

Ik vind het ook raar want dit is de 2e keer dat hij over haar begint, komt bij mij ook zo over van dat hij mij moet laten weten dat zij nu misschien in zijn leven is.Hij weet toch dat je met dat meisje zit? Hij wil je dan op 1 of andere manier gek/jaloers maken lijkt het.
Hij weet niet dat ik met haar zit, ik heb tegen hem nooit iets stoms over haar vertelt dus dat is het niet. Misschien wil die mij inderdaad jaloers maken, maar dan is die heel kinderachtig bezig vind ik!
quote:bloem55 schreef op 03 juli 2011 @ 15:55:

Hij weet niet dat ik met haar zit, ik heb tegen hem nooit iets stoms over haar vertelt dus dat is het niet. Misschien wil die mij inderdaad jaloers maken, maar dan is die heel kinderachtig bezig vind ik!Je had toch wel met dat meisje gehad over hem?
Ja dat wel! Maar wel altijd op een positieve manier.
@ Bloem - Hij was toch 22.. Kom op dan ga je toch niet voor iemand anders vragen hoe het met degene is en ook vertellen dat je het voor degene moet vragen.. Heel kinderachtig! Hij wilt het gewoon zelf weten!

Hij blijft vast nog geïnteresseerd in je, maar miss niet meer voor een relatie!

@ Rally - Precies wat je zegt over die vriendinnen zei mijn moeder ook. Ik heb hen meerdere malen gesmst maar weinig respons en niets op die kaart ontvangen. Ze zijn vast met hun eigen wereld bezig en de groep en nu ik er niet meer toe behoor is het uit het oog uit het hart..
Fashiongirl, als die meisjes niks van zich laten horen nu, dan moet je het ook maar met rust laten! Jammer misschien, maar je moet niet gaan smeken bij mensen als hun er ook niks voor doen.

Ik weet zeker als ik mijn ex had gesmst met; Ik moest van .... (jongen) vragen hoe het met je gaat.

Dan had hij gedacht, wat is dit voor iets geks! Want hij vind dat soort dingen zelf ook heel erg dom want we hebben het wel is over dat soort dingen gehad. En nu doet hij het zelf, noja ik lach erom, hij is kansloos bezig en ik niet.
@ Bloem - Inderdaad, ik laat het nu al wel vieren.. Maar toch is wel het dubbel zo hard. Raak ik een liefde kwijt plus ook nog eens vriendinnen waarvan ik dacht dat we op elkaar konden bouwen.. Blijkbaar leer je dan pas echt de waarheid te kennen.. Maar soms denk ik wil het niet geloven ofzo?! Ik kan het gewoon niet in zien dat ze nu zo reageren en doen. Zo zijn ze namelijk niet, eigenlijk sociale meiden maar niet tegenover mij! Naja dan niet!

Hij is heel kansloos bezig, wat een rare manier om aandacht van je te trekken!
Dan moet je ze maar laten gaan! Hoe hard het ook is, heel stom van hun dat ze nu zo doen.

Komt allemaal goed meid

Ja echt een rare manier, denk ook wel genoeg om te weten dat hij toch nog wel aan mij denkt.
@ Bloem - Werk ze!
quote:bloem55 schreef op 03 juli 2011 @ 15:09:

Ik was een beetje aan het lezen bij andere topic's over verlatingsangst en bindingsangst enzo, en ging op internet dingen opzoeken. En alle punten van verlatingsangst komen bij mij voor! En veel punten bij bindingsangst komen bij mijn ex voor. Hmmm.....

Bloem, je moet geen dingen gaan opzoeken op internet. Bindingsangst is een term die veel gebruikt wordt, maar er zijn maar weinig mensen die dit echt hebben.

Waarom accepteer je nou niet gewoon dat hij een relatie met jou niet ziet zitten? Het heeft helemaal geen zin om te zoeken naar antwoorden. Hij wil niet je niet, that's all.
Eens met Char dus.

Ik word een beetje moe van dit topic dus ik ga me er vanaf nu buiten houden. Dat veel van jullie verdrietig zijn snap ik heel goed hoor, maar ik kan mezelf niet meer oppeppen om jullie elke keer ervan te overtuigen geen contact meer op te nemen.

Ik ben ook verdrietig, ik voel me ook shit.

Maar ik ben niet constant met mijn ex bezig, er zijn nog meer dingen in het leven. Laat het gewoon eens gaan.

Dat is de laatste raad die ik ga geven in dit topic meiden. Sterkte met het verwerken.
Ik ben het wel eens met Roque. Jullie blijven maar ronddraaien in hetzelfde cirkeltje. Natuurlijk hebben jullie verdriet, dat is logisch. Maar geef jezelf eens een schop onder je kont. Ga niet analyseren waarom iemand de relatie heeft verbroken. Het doet er namelijk niet toe. Het werkte niet, klaar!

En ga nou zeker geen labeltjes plakken en psychische stoornissen zoeken. 9 van de 10 x maakt iemand het uit omdat diegene je niet leuk genoeg vindt en niet omdat diegene met zichzelf in de knoop zit.
Bloem je ex heeft echt geen bindingsangst

Die vindt jou gewoon niet leuk genoeg voor een relatie!!!

Dat klinkt niet aardig, maar zo is het wel.

Zo is het namelijk altijd als 1 van de 2 de relatie verbreekt

Heeft weinig tot niets met bindingsangst te maken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
idd Char, weet je ik word moe van dat 'zwakke' gedrag. Ik noem het even zwak maar zo hard bedoel ik het niet. Kan er geen ander woord voor vinden.

Ik begrijp echt niet waarom jullie jezelf door deze hel heen laten gaan, jullie kiezen ervoor om contact te blijven houden.

Al dat analyserende gedoe. Hou er nou eens mee op. Geef jezelf een trap onder je kont en move on.

Jank wanneer je wilt, doe wat je wilt. Maar laat die mannen met rust en ga je eigen leven leiden.
@ Sum, Roque, Chardonnay - Jullie hebben echt gelijk en na gisteravond als jullie 't verhaal van mij hebben gelezen heb ik een nog grotere schop gegeven! Ten eerste over m'n vriendinnen (naja kan ik ze zo nog wel noemen) en over hem.. I move on

Go on girls (neyo)

Maar de anderen hebben nog continue contact, ze hopen nog of vinden het fijn al komt dat hier niet naar voren! Ik heb nu echt ervaren dat geen contact 't beste is voor jezelf!
Nou dames, kom ik terug van het werk, heb ik WEER een berichtje van meneer. Met: Mijn familie vond het jammer dat je vandaag niet op de familie dag was, was het gezellig gisteren bij je neef? Xxx OMG, wat maakt mij het nog uit dat hun het jammer vonden! Waarom smst die dat nog? Ik zei; Waarom dan? Mijn neef vroeg of je mee komt de volgende keer. Toen zei die; oh ze kregen vandaag pas te horen dat het uit is. En wat zei je tegen je neef terug? Dat je mij nooit meer wil zien? Sorry maar wat denken jullie hiervan? Wat een aandacht trekkerij! Slaap lekker mensjes
@ Bloem; laat je niet gek maken!

En ja ik maak mezelf momenteel wel gek, maar dat komt vast goed...
@ Bloem - Heeft hij nog gereageerd op wat je als laatste vroeg ; wat hij tegen zijn neef zei ? Maar wat wil jezelf eigenlijk? Wil je steeds contact blijven houden? Op het forum vraag je steeds dingen af mbt het contact. Hij is nog wel beetje interested.. Maar dat moet jij ook willen anders moet je het laten gaan? En anders zeg je toch dat hij even geen contact moet zoeken om zulke sullige dingen.
Nee hij heeft verder niks terug gestuurd, ik heb nog gevraagt waarom hij de vriend van mijn vriendin heeft getrapt maar ook geen antwoord op, maar dat komt denk nog wel. Tja of ik contact wil, het maakt mij niet uit, het doet niet echt veel met mij alleen vraag ik mij echt af waarom hij voor de domste dingen contact zoekt! Ben daar wel nieuwsgierig na, maar hij wil mij toch niet terug want hij maakte het zelf uit. Heb je nog iets over de brief gehoord van je ex? Want die had je toch opgestuurd naar hem?
Ow wat vervelend dat je je zo voelt.

De laatste keer dat ik me zo ellendig voelde ( een aantal jaar geleden) heb ik veel gehad aan de volgende liedtekst:

Soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je t nooit hebt gehad.

Heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven