Mijn eerste relatie...

04-07-2011 14:23 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoojj ten eerste ik ben nieuw hier

ten 2e ga ik me dus even voorstellen

Ik ben GelderlandseRdammer ... hoi

Oke, ik heb nu sinds 25 feb een relatie voor het eerst en ik ben ook zijn eerste vriendin, we zijn allebei een beetje onervaren en we willen ook niet te ver gaan in het seksleven

(na ons gesprek kwam de regel: we mogen spelen met elkaar maar niet meer dan dat .. dus geen neuken zeg maar)

Mijn vraag is: wat vind een man lekker
quote:gelderlandserdammer schreef op 04 juli 2011 @ 14:51:

[...]

ik heb net 7 weken zomervakantie gehad joh en er komen er nog 8 aan

Joh....

Ik voorspel nog heel veel topics van tieners deze zomer, standaard in vakanties.
quote:gelderlandserdammer schreef op 04 juli 2011 @ 14:52:

[...]

ik ben bang dat ik hem teleurstel ... hij is heel lief en zo en ik weet ergens ook wel dat hij het eens is met mijn grenzen maar ik ben gewoon bang dat ik hem teleurstelAls jij hem teleur zou stellen door je grenzen aan het geven en hij zou daar blijk van geven, is het tijd om heel hard weg te rennen. Dat zou namelijk betekenen dat hij je niet respecteert. Maar weet je: praat met elkaar. Het is aan hem om dit gevoel bij jou weg te nemen. Als hem dat niet lukt, heeft hij pech. Je moet niets doen vanuit het oogpunt dat je iemand niet teleur wilt stellen. Je moet iets alleen doen als je er zelf ook achter staat.
Teleurstellingen horen bij het leven.

Hij wil misschien sneller sex dan jij, hij is dan ook 3 jaar ouder. Dat is een consequentie van het hebben van een jongere vriendin.

Als hij echt verliefd op je is zal hij je alle tijd willen geven die je nodig heeft. Voel je je dus niet verplicht iets voor hem te doen, voordat jij daar aan toe bent.

Als hij niet wil wachten is hij jouw niet waard.

Houd dus echt je grenzen in de gaten!
quote:baby_ernie80 schreef op 04 juli 2011 @ 14:56:

[...]

Als jij hem teleur zou stellen door je grenzen aan het geven en hij zou daar blijk van geven, is het tijd om heel hard weg te rennen. Dat zou namelijk betekenen dat hij je niet respecteert. Maar weet je: praat met elkaar. Het is aan hem om dit gevoel bij jou weg te nemen. Als hem dat niet lukt, heeft hij pech. Je moet niets doen vanuit het oogpunt dat je iemand niet teleur wilt stellen. Je moet iets alleen doen als je er zelf ook achter staat.

weet ik, en ik weet ook wel dat hij me respecteert en mijn grenzen. Ik denk inderdaad dat ik beter kan gaan praten.

Bedankt
Ik vind het knap van je dat je alsnog afspraken hebt gemaakt na jullie eerste keer sex. Je staat sterk in je schoenen, houd dat zo!

Ik hoop dat je vriendje inziet wat voor leuke meid je bent en je alle tijd van de wereld geeft!
quote:elfje26 schreef op 04 juli 2011 @ 14:57:

Teleurstellingen horen bij het leven.

Hij wil misschien sneller sex dan jij, hij is dan ook 3 jaar ouder. Dat is een consequentie van het hebben van een jongere vriendin.

Als hij echt verliefd op je is zal hij je alle tijd willen geven die je nodig heeft. Voel je je dus niet verplicht iets voor hem te doen, voordat jij daar aan toe bent.

Als hij niet wil wachten is hij jouw niet waard.

Houd dus echt je grenzen in de gaten!doe ik ook, ik ga niet meer verder dan ik zelf wil. Gelukkig sluit hij zich daar bij aan. Ik weet zeker dat hij me nergens toe zou dwingen. Maar toch blijft het gevoel, gewoon omdat het mijn eerste vriend is denk ik. Er word altijd gezegd dat jongens allemaal hetzelfde zijn en zo : dat het eikels zijn die alleen maar seks willen. Ik weet dat het niet waar is want mijn vriend heeft het tegendeel bewezen. Maar het gevoel dat ik hem teleurstel heb ik nog steeds.
je moet erin vertrouwen dat jij hartstikke leuk bent ook zonder sex! En je vriendje klinkt als een leuke jongen die naar je luistert.

Wat andere zeggen of daarvan vinden doe er helemaal niet toe.
Ik heb ontdekt dat de mensen op Viva veel leuker zijn als op Fok! ...

Bedankt voor jullie hulp: mijn eerste vraag is weg gevallen en dat is misschien wel goed.
Graag gedaan!

Fok forum ken ik niet zo goed. Hier zijn de mensen ook weleens vervelend maar vaak krijg je ook echt goed advies!

Veel geluk jullie twee!
quote:gelderlandserdammer schreef op 04 juli 2011 @ 14:28:

[...]

we mogen het wel , we willen het nog niet... ik ben 16Te jong voor de Viva meid....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven