Ervaringen omafiets Hema?

05-07-2011 19:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag medeforummers,

heeft iemand van jullie ervaringen met de omafiets van de Hema? Ik wilde al langere tijd een nieuwe fiets kopen, maar moet er onverwachts toch sneller aan, aangezien mijn fiets vanochtend verdwenen is De fiets van de Hema ziet er wel goed uit.

hema fiets

Iemand ervaringen?
Laatst nog een topic over geweest. Even hiernaast zoeken. ik heb een hema fiets, prima prijs, kwaliteit verhouding.
En hij is geloof ik ook bij Radar geweest!
Bedankt voor de tip Heleen....zal straks even gaan zoeken:)
Bij de V&D heb je in die prijsklasse ook fietsen met versnellingen (dat lijkt mij wel prettig).
quote:NepBlond schreef op 05 juli 2011 @ 20:01:

En hij is geloof ik ook bij Radar geweest!Positief of negatief?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, ik vind 'm top. Ben er elke dag weer blij mee.
Ik heb er een jaar of 8 geleden één gehad en die roesteweg waar je bij stond. Terwijl ik echt super Hema fan ben....
Ik heb even gegoogled en kwam uit de op de test van Radar in 2009. Daar is hij destijds als beste getest!

Link: http://www.trosradar.nl/a ... s-barrel-of-buitenkansje/
Ik heb een HEMA fiets! Ik vind 'm prima! Leuke fiets voor een leuke prijs.. Geloof niet dat er nog 10 jaar mee doe (nu 4 jaar oud) maar da's prima wat mij betreft ;)
Dames, bedankt voor de reacties! Deze fiets die nu verdwenen is kwam destijds van de halfords voor een mooi prijsje. Toch een jaar of 5 mee gedaan. Omdat hij voornamelijk buiten zal staan wil ik er niet al te veel geld insteken. Dan kijk ik over een paar jaar wel weer verder:) geloof dat ik al om ben haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven