Internet dating

05-07-2011 16:58 11 berichten
Misschien is er hier al een topic over, maar dan moet ik al die pagina`s doorspitten.

Ik lees regelmatig verhalen over stelletjes die elkaar gevonden hebben via internet.

Ben er altijd een beetje huiverig voor geweest omdat je toch geen idee hebt met wie je contact hebt, maar wil het binnenkort gaan proberen. (als ik mijn liefdesverdriet een beetje verwerkt hebt)

Maar mijn vraag is welke sites goed en betrouwbaar zijn.

Misschien kunnen jullie hier je ervaringen opschrijven en bijv. tips over waar je goed op moet letten om de "verkeerde mannen" er tussen uit te halen.
Juist die ervaringen vindt je op "Internetdating verder kletsen",

daar staat alles bij elkaar. Met steeds nieuwe topics raakt de boel zo versnipperd!

Met de zoekfunctie kun je zo de posts eruit pikken die voor jou interessant zijn, dan hoef je niet alles te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam uit verveling ooit op Paiq.nl . Ik heb me aangemeld om te kijken wat het was want er werd over gezegd dat het heel anders was. En dat was het ook. Het is eigenlijk een chatprogramma, maar dan met profielen. Je word dan ook gelinkt aan iemand waar je dan mee kan chatten. Het is zonder cam dus je hoeft je geen zorgen te maken over vieze mannetjes die dingen voor de cam doen. Ook zie je niet meteen foto's, maar pas na zoveel woorden over en weer.

Ik vond het zeer vermakelijk en leuk, mede omdat je eerst kletst, en daarna pas ziet met wie.

Maar lekker de straat op gaan en mensen ontmoeten kan ook nog he!
ik en mn vriend via relatieplanet

Daar kan je zonder te betalen alleen elkaar een interesse hartje sturen en zn pofiel bekijken. Ook kan je dan maar 1 foto zien en niet meerdere als diegene dat heeft.

Als je betaald dan kan je alle fotos zien en ook berichtjes sturen.

Wij hebben nadat we elkaar een aantal berichtjes over en weer hadden gestuurd emailadres gegeven.

Ik ga niet meteen afspreken.

Eerst msnen, webcam, smssen en of bellen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb al wel wat ervaringen gelezen, maar ik vind het moeilijk om te beslissen welke site. Als je je inschrijft bij een site, is dat dan zichtbaar via zoekmachines?

Kan ik me ook ergens inschrijven zonder gelijk een profiel aan te maken zodat ik rustig rond kan kijken of ik het wat vind?
Ik vraag me af,

Waarom vind je internet daten enger dan iemand leren kennen in de kroeg?

je kent de kroeg man net zo min als de internet man...

Gewoon niet thuis afspreken als je dat eng vind...

En verder gewoon genieten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Volgens mij moet je je overal wel echt aanmelden, maar met een nick die niets met je naam te maken heeft kun je best onopvallend gewoon eens even rondkijken (geen foto, geen openingsbericht en geen interesses invullen; kan in principe en ben je niet herkenbaar). Of vragen of je op de account van een vriendin mag kijken (al je vriendinnen hebt die via i-net daten).

Ik ken mijn vriend via reltieplanet en heb daarvoor ook met wat mensen gedate via e-matching (voor hbo en wo opgeleiden). Verder ken ik wat mensen die paiq hebben en daar enthousiast over zijn.

Ikzelf vond/vind internetdating juist gemakkeijker dan in de kroeg; ik ben niet zo'n held en via internet is het dan toch wat makkelijker om aan de praat te raken. Kan me overigens de drempel om je aan te melden wel voorstellen hoor; die had ik ook, maar het is echt zo gewoon tegenwoordig, niets om je voor te schamen! Dus gewoon lekker doen!

Tip: spreek de eerste keer op een openbare plek af en licht bijv een vriendin in dat je een date hebt.

Veel succes en vooral plezier!
Ik ben ook niet zo vrij om op iemand af te stappen dus dan is internet dating misschien juist wel een optie voor mij.

Een nicht van mij had ook een keer iemand leren kennen en dat bleek achteraf een fout figuur te zijn. Ik denk dat ik daarom een beetje twijfel, maar natuurlijk zitten er ook goede mensen op deze sites. Er zijn immers ook zat positieve verhalen.

Ik ga binnenkort gewoon eens mezelf aanmelden op zo`n site en dan kijk ik eerst even rond met alleen een nickname.
ik zou je wel willen waarschuwen er zitten ook een hoop fackers op ,ik dacht dat het bij betaalde sides wel mee zou vallen .

ik denk dat je elkaar pas een beetje kan leren kennen face to face ,ze kunnen je zoveel wijs maken ,en als ze al gelijk je msn of de cam wil ,niet doen als het voor hun de moeite waard is om te wachten doen ze dat toch wel succes
Het grootste nadeel van internetdaten is dat de werkelijkheid niet overeenkomt met hetgeen je verwacht. Foto' s zijn slecht, je hoort iemand zijn stem voor het eerst bij de ontmoeting, z'n houding... doordat er verwachtingen aan zitten, kan het tegenvallen.. Als je iemand tegen komt zonder verwachtingen vooraf, kan je helemaal jezelf zijn..zonder dat je dat plaatje van internet moet zijn waar ook hij bepaalde verwachtingen van heeft..

maaaaar als je in het dagelijks leven verlegen bent; dan zou ik het proberen en juist zo snel mogelijk real life afspreken; feromonen doen altijd hun werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven