Hoe voelt het om...

29-06-2011 20:33 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
oraal bevredigd te worden?? Ben nog nooit oraal bevredigd, ik zou het graag een keer ervaren. Maar is het helemaal het einde of hangt het sterk van je partner af?? Ik lees veel dat de kans op klaarkomen klein is.
Ik heb weleens een date gehad met een meisje dat een vaste vriend had, haar eerste vriendje. Ze wilde toch een keer weten hoe het met een andere man zou zijn voordat ze ging trouwen.

Ze vertelde me vooraf dat ze vrijwel nooit klaar kon komen maar dat bleek toch reuze mee te vallen: ze kwam 3 x op één avond tot haar stomme verbazing.

Het hele probleem bleek te zijn dat haar vriendje te ongeduldig was, die begon na 10 minuten te vragen of er nog niets gebeurde en daar werd ze nerveus van.

Ik heb nooit haast, als het een half uur of nog langer doorgaat vind ik het ook prima. Toen ze dat doorkreeg kon ze veel beter ontspannen en had ze de avond van haar leven volgens eigen zeggen.

Helaas bleef het bij die ene keer maar ik denk er met plezier aan terug. En zij ook, vermoed ik.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
als mijn vent dat doet stopt de wereld met draaien en draait alles om mij! Zaaaaalig!
Als 'ie het goed doet: heerlijk

Als 'ie het fout doet: verschrikkelijk

Maar is dat niet met alles zo? Ik vindt het geweldig! :D
quote:hans66 schreef op 01 juli 2011 @ 17:58:

Je zou de vraag moeten stellen aan die vrouwen waarom zij niet van beffen klaarkomen. Het kan komen omdat de sekspartners op de verkeerde manier beffen.

Beter gezegd met de verkeerde intentie of hoop (kom op jongens een beetje likken, hoe moeilijk kan het zijn? :-S )quote:Het kan ook zijn dat de vagina gewoon ongevoelig is. Zij komen klaar van gepenetreerd worden, maar dus niet van beffen.Bullshit...
En toch zijn er vrouwen (zelfs op het forum) die niet onder de indruk van beffen zijn. Die houden niet van het "gekriebel aan hun vagina met hun tong", zoals ze dat omschrijven.

Ik blijf erbij dat je verkeerd kunt likken: op plaatsen die geen opwinding veroorzaken, en waardoor de vrouw niet klaarkomt. Zij kan dan proberen om instructies te geven: "Lik daar eens, en dan langzaam op en neer; dat is veel geiler."
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 05 juli 2011 @ 23:33:

Zij kan dan proberen om instructies te geven: "Lik daar eens, en dan langzaam op en neer; dat is veel geiler."

Als je let op de vrouw in zijn geheel en niet alleen en niet alleen op die spleet tussen haar benen hoeft ze geen aanwijzingen te geven.

Het is beter haar te sturen, dan door haar gestuurd te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven