Volleybal in Zwolle?

06-07-2011 00:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet niet of deze vraag in de juiste pijler staat, hoewel het natuurlijk gezond is om te sporten...en goed voor de lijn....

Ik ben vorige maand naar Zwolle verhuisd en ben nu opzoek naar een volleybal vereniging hier in Zwolle en/of omstreken. Het liefste zou ik wedstrijden spelen op 3e of 2e klasse niveau.

Wie van jullie heeft ervaring of tips bij welke club ik zou kunnen aankloppen?

Ik heb op internet wel wat verenigingen hier gevonden maar daar kan je niet uit opmaken hoe de sfeer etc is.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Just
*
Ha Alexiss,

daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, goed idee. Wordt wel aug/sept denk ik, ivm vakantie. Dank voor de tip.
Kijk eens in de gemeentegids. Daar staan altijd wel lijsten met sportverenigingen.
Hè wat leuk! Net in Zwolle komen wonen? Ik ook!! Ik ken wel n paar teams hier maar niet veel..

Landstede heeft n leuk team, meer ken ik er nog niet sorry!

Veel woon plezier in Zwolle!

PS: Wist je eigenlijk dat Zwolle een heuze Hanzestad is?? Echt waar!!
@maja82:bedankt voor de tip, maar had ze ook via internet al redelijk gevonden. Het gaat mij er meer om of mensen iets meer specifieker kunnen vertellen over de sfeer etc. Misschien uit eigen ervaring?

Maar wellicht ben ik niet duidelijk genoeg geweest hoor

@Anthonius: enthousiast!!Ik weet dat Landstede een vrij grote vereniging is, dus er zal vast wel plek voor mij zijn maar hoe is de vereniging op zich? Als het zo groot is, blijft het dan nog wel gezellig?

Dat van die Hanzestad weet toch iedereen?No offence...
Gewoon de verschillende verenigingen even bellen en vragen of ze uberhaupt een plekje voor je hebben op het gewenste niveau en of je een keer mee kan trainen. Het is bij elke vereniging mogelijk om een keer mee te trainen.
*
Dat bedoeld ze ook..

Dat er nu niet getraind wordt wegens vakantie!!

Succes TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven