Volleybal in Zwolle?
woensdag 6 juli 2011 om 00:15
Hallo allemaal,
Ik weet niet of deze vraag in de juiste pijler staat, hoewel het natuurlijk gezond is om te sporten...en goed voor de lijn....
Ik ben vorige maand naar Zwolle verhuisd en ben nu opzoek naar een volleybal vereniging hier in Zwolle en/of omstreken. Het liefste zou ik wedstrijden spelen op 3e of 2e klasse niveau.
Wie van jullie heeft ervaring of tips bij welke club ik zou kunnen aankloppen?
Ik heb op internet wel wat verenigingen hier gevonden maar daar kan je niet uit opmaken hoe de sfeer etc is.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Just
Ik weet niet of deze vraag in de juiste pijler staat, hoewel het natuurlijk gezond is om te sporten...en goed voor de lijn....
Ik ben vorige maand naar Zwolle verhuisd en ben nu opzoek naar een volleybal vereniging hier in Zwolle en/of omstreken. Het liefste zou ik wedstrijden spelen op 3e of 2e klasse niveau.
Wie van jullie heeft ervaring of tips bij welke club ik zou kunnen aankloppen?
Ik heb op internet wel wat verenigingen hier gevonden maar daar kan je niet uit opmaken hoe de sfeer etc is.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Just
woensdag 6 juli 2011 om 08:21
woensdag 6 juli 2011 om 08:53
@maja82:bedankt voor de tip, maar had ze ook via internet al redelijk gevonden. Het gaat mij er meer om of mensen iets meer specifieker kunnen vertellen over de sfeer etc. Misschien uit eigen ervaring?
Maar wellicht ben ik niet duidelijk genoeg geweest hoor
@Anthonius: enthousiast!!Ik weet dat Landstede een vrij grote vereniging is, dus er zal vast wel plek voor mij zijn maar hoe is de vereniging op zich? Als het zo groot is, blijft het dan nog wel gezellig?
Dat van die Hanzestad weet toch iedereen?No offence...
Maar wellicht ben ik niet duidelijk genoeg geweest hoor
@Anthonius: enthousiast!!Ik weet dat Landstede een vrij grote vereniging is, dus er zal vast wel plek voor mij zijn maar hoe is de vereniging op zich? Als het zo groot is, blijft het dan nog wel gezellig?
Dat van die Hanzestad weet toch iedereen?No offence...