Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Haha, Gordons scheldwoorden vermeerderen al.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 06 juli 2011 @ 20:41:

Daarom moet je ook internet op je mobiel hebben Sum.





Heb ik ook, maar die ligt op de wc, en dat vind ik vooralsnog te ver lopen.

Ik heb ten slotte vakantie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
hoi meisjes.

Hoe bevalt je vakantie sumi?



Niet nodig om te zeggen dat ik voor het rode team ben zeker haha. Sharone is zo hot.

Oh en ik heb op werk een collega rondlopen die ik altijd Mcsteamy noem. Hij zou volgend jaar op een ander bedrijf gaan werken maar blijft nog een schooljaar. Jeey. Kan ik nog ene jaar tegen wat leuks aan kijken
oeh leuk!!! een topic over de programma's van gordon ramsay!!! Ik vind hem echt zo ontzettend leuk!!! In masterchef vind ik hem wel enigzins soft, maar ik merk dat hij nu toch echt zijn ware karakter begint te tonen, heeft alweer een aantal keren gevloekt



Ik zou het ook niet aan durfen om mijn bruiloft door een dergelijk iets te laten organiseren, maar ik denk ook dat het wel een hele bijzondere ervaring is, en dat ongeacht of het lukt of niet, het daardoor wel een onvergetelijke dag is!!
Alle reacties Link kopieren
Rook



hoi Plopsje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Mijn vakantie bevalt heerlijk Rook

GEEN wekker is zo ongeveer de grootste luxe die ik me kan voorstellen



Morgen lekker een paar dagen met lief ervandoor

En dan volgende week nog een paar dagen met een vriendin

En dan heb ik NOG een week



Moet ook wel, want mijn vakantie doel was om aan het eine van de vakantie 12 km te kunnen lopen, dus moet nog wel even doortrainen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hoi rosanna 08!! En de rest natuurlijk ook!! :):):)
Alle reacties Link kopieren
tssssk laat je ons helemaal alleen Sumi!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
*zet het beeld stil op Gordon die zich omkleedt*
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Hi Plops
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 06 juli 2011 @ 20:53:

tssssk laat je ons helemaal alleen Sumi! ik whatsapp wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Plops.
Liever elitair dan een pauper!
He summer dance!!! Oeh vergeten om het beeld stil te zetten, damn!!!! dan amaar eindeloos terug kijken op youtube
Alle reacties Link kopieren
Euhh....wanneer zijn de geel wit gestreepte blouses weer hip geworden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sum, ik verwacht wel dat je je tv meeneem en gewoon bij blijft schrijven. Anders vrees ik een spoedvergadering. Je kan niet zomaar een leven hebben ala jou dat ff uitkomt.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 juli 2011 @ 20:54:

[...]



ik whatsapp wel deal! maar graag zonder de juicy details
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 06 juli 2011 @ 20:57:

Sum, ik verwacht wel dat je je tv meeneem en gewoon bij blijft schrijven. Anders vrees ik een spoedvergadering. Je kan niet zomaar een leven hebben ala jou dat ff uitkomt.Eigenlijk verwacht ik gewoon een update van 2 A4tjes in mijn mailbox als ik weer terug kom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
iedere keer wint het mindere team he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Tsss, eerst weggaan, en dan nog eisen stellen ook.



Goed gedaan rood. Hebben ze wel verdiend na die goede come back.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
WOW...2 man naar huis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
och jemig, er gaan twee mensen masterchef verlaten!!! Ik gok op tracey en mike
Alle reacties Link kopieren
Kon het toch proberen Kalli, ik dacht jij bent toch zo lekker aan het schrijven met je essays en zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik hoop iig dat Jake en Lee doorgaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jeey Sharone wint. Goed gedaan ook.

Vind die kabouter nog steeds irritant hoop dat hij nu naar huis gaat.

Lekker he zo lang vakantie Sumi. Hoop dat je er lekker van geniet en lekker uitrust.

Ik heb straks 2 maanden vrij, vanaf vrijdag! Dat is het fijne aan schoolvakanties
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komt het omdat er altijd maar 1 gekozen team is en andere team bestaat uit 'overblijfsels'. Die eerste groep lijkt altijd wat arroganter, de laatste groep probeert zichzelf te bewijzen.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven