Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:48
Alle reacties
Link kopieren
Ik ging net hetzelfde typen! Kutreclame.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:49
Alle reacties
Link kopieren
Waarom heeft Sabrina altijd die bloem in haar haar? Staat raar.
Jillian is grappig met haar: we kunnen wel de spice girls zijn waarom niet? euhmm omdat zij met zijn 5e waren.
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:49
Alle reacties
Link kopieren
Ik wilde net gaan zeggen: wat een kutreclame van Dove. Dat liedje is tenenkrommend slecht. Gadver
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 21:51
Alle reacties
Link kopieren
En het blijft helaas in je kop zitten
Summerdance
woensdag 6 juli 2011 om 21:51
Alle reacties
Link kopieren
Gebruiken jullie de reclame niet om te piesen dan?
Ik heb die hele Dove reclame gewoon gemiste hoor
Niets gemist want nu bij de Appie...2 Rexona's voor de prijs van 1
Who needs Dove
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_126187
woensdag 6 juli 2011 om 21:52
Alle reacties
Link kopieren
Ja ik ga dan wel piesen maar daarom hoor ik hem nog wel Sumi en dat liedje. Grrrrr verschrikkelijk.
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:53
Alle reacties
Link kopieren
Ik moet niet zovaak pissen als dat er reclames zijn.
Vind die bloem van Sabrina wel leuk eigenlijk. Alleen ze kan wel eens afwisselen met een ander kleurtje, deze heb ik al 4 keer achter elkaar gezien.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 21:55
Alle reacties
Link kopieren
Ik moet niet elke x als er reclame is...
Anders had ik ook die handige rimpelmeter gemist...pfff
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:56
Alle reacties
Link kopieren
Russell mag van mij vandaag weg. Wat een lul is het toch.
Heb met MCUSA toenet ook geluk gehad, misschien nu ook.
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 6 juli 2011 om 21:57
Alle reacties
Link kopieren
Ja die rimpelmeter
Er is dus echt iemand die op een kantoortje zit en ineens denkt
EUREKA!!!!!
Ik maak een klein kartonnen reepje met heul veul rimpels, veel rimpels, ietsje minder rimpels en geen rimpels...en dan noem ik het de rimpelmeter...
Zou zijn vrouw heel trots zijn als hij met dit verhaal thuiskomt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 21:59
Alle reacties
Link kopieren
*kent de rimpelmeter niet*
Zet vaak het geluid uit tijdens de reclames.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 22:00
Alle reacties
Link kopieren
Jaaaaa, diep triest. En het ergste is is dat er vrouwen met dat ding voor de spiegel gaan staan en denken dat die crème echt werkt..... Dream on!
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 22:01
Alle reacties
Link kopieren
die rimpelmeter heb ik ook even gemist
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 22:01
Alle reacties
Link kopieren
Maar volgens mij gaat Rob eruit.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
Ai, dan hebben jullie echt de uitvinding van de eeuw gemist. Wie weet heeft Gordon er wel wat aan
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
of Nona
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
worden jullie ook steeds uitgelogd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 22:04
Alle reacties
Link kopieren
fix your fucking hair. Geweldig!
Kalliope
woensdag 6 juli 2011 om 22:05
Alle reacties
Link kopieren
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 6 juli 2011 om 22:05
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 06 juli 2011 @ 22:03:
worden jullie ook steeds uitgelogd? Ja net 2x, ik vond het al zo raar dat ik ineens niet meer kon reageren...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 22:06
Alle reacties
Link kopieren
Jeuj, Russell vindt zichzelf zo geweldig en die mag nu ook wieberen. Heerrrrrlijk
Summerdance
woensdag 6 juli 2011 om 22:06
Alle reacties
Link kopieren
Roos....LET OP, de rimpelmeter komt vast zo weer voorbij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 22:06
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 juli 2011 @ 22:05:
[...]
Ja net 2x, ik vond het al zo raar dat ik ineens niet meer kon reageren... oh gelukkig, dan ligt het iig niet aan mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
koreveen
woensdag 6 juli 2011 om 22:07
Alle reacties
Link kopieren
rosanna08
woensdag 6 juli 2011 om 22:07
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 juli 2011 @ 22:06:
Roos....LET OP, de rimpelmeter komt vast zo weer voorbij mijn hartje klopt vol verwachting
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.