Wat te doen na deze date?
woensdag 6 juli 2011 om 23:10
1: Nee. Dat kan aan de zenuwen liggen, én aan het bier. Dat ligt dus niet aan jou, als ie je niet aantrekkelijk vond oid was ie ook niet begonnen om met je te sexen.
2: Lief zijn, niet haasten, geduld hebben, niet pushen, geen issue van maken als hij dat ook niet doet.
3:Als je hem graag weer wilt zien: nodig hem dan vooral weer uit voor een date! Gewoon je gevoel volgen en je enthousiasme laten spreken als je dat voelt.
4:Zie 3.
2: Lief zijn, niet haasten, geduld hebben, niet pushen, geen issue van maken als hij dat ook niet doet.
3:Als je hem graag weer wilt zien: nodig hem dan vooral weer uit voor een date! Gewoon je gevoel volgen en je enthousiasme laten spreken als je dat voelt.
4:Zie 3.
woensdag 6 juli 2011 om 23:14
1. 5 bier kan zeker effect hebben op het krijgen van een erectie, zijn afstandelijkheid kan te maken hebben met schaamte, of misschien was hij bedweld door de alcohol en dacht hij in nuchtere toestand OMG wat heb ik gedaan euh...niet gedaan
2. tja...hangt af van de reden, maar het lijkt mij lastig
3. nee
4.ja
Ik zou even wachten, laat het een paar dagen, dan kun je altijd nog bellen. SMS-en zou ik niet doen, zo onpersoonlijk. Kom er in een gesprek met hem op terug
2. tja...hangt af van de reden, maar het lijkt mij lastig
3. nee
4.ja
Ik zou even wachten, laat het een paar dagen, dan kun je altijd nog bellen. SMS-en zou ik niet doen, zo onpersoonlijk. Kom er in een gesprek met hem op terug
woensdag 6 juli 2011 om 23:23
quote:cup_of_cha schreef op 06 juli 2011 @ 22:54:
Heej!
Normaal gesproken ben ik heel erg van het praat er met hem gewoon over maar omdat dit allemaal nog zo pril is wou ik eerst even weten wat jullie hiervan vinden!
xx
Zou ik deze keer dan ook doen. Misschien via mail of msn? of telefoontje?
Anyway,ik denk dat er niks aan de hand is, hij gaf zelf aan dat ie je nog een keer wil ontmoeten.
Heej!
Normaal gesproken ben ik heel erg van het praat er met hem gewoon over maar omdat dit allemaal nog zo pril is wou ik eerst even weten wat jullie hiervan vinden!
xx
Zou ik deze keer dan ook doen. Misschien via mail of msn? of telefoontje?
Anyway,ik denk dat er niks aan de hand is, hij gaf zelf aan dat ie je nog een keer wil ontmoeten.
donderdag 7 juli 2011 om 07:54
Dat hij een beetje afstandelijk doet komt doordat het nu twee keer 'slappe hap' was. Dat is voor een man erg frustrerend.
Ga voor een volgende keer en let er dan op dat hij geen alcohol van tevoren drinkt. Dat is gelijk een mooie controle voor jou of het nu wel- of niet door de drank komt.
Heeft hij ook zonder drank problemen met het krijgen van een stijve dan is hij waarschijnlijk heel zenuwachtig en/of onervaren.
Er kan dan natuurlijk ook nog iets medisch aan de hand zijn.
Ga voor een volgende keer en let er dan op dat hij geen alcohol van tevoren drinkt. Dat is gelijk een mooie controle voor jou of het nu wel- of niet door de drank komt.
Heeft hij ook zonder drank problemen met het krijgen van een stijve dan is hij waarschijnlijk heel zenuwachtig en/of onervaren.
Er kan dan natuurlijk ook nog iets medisch aan de hand zijn.
donderdag 7 juli 2011 om 19:41
Kan gebeuren, ligt niet aan jou want anders was hij nooit aan sex begonnen. Mijn ex kwam zeer vroegtijdig nog voordat we echt sex hadden, puur uit zenuwen, nare ervaring en onervarenheid. Tweede keer ging prima. Mijn huidige vriend kreeg wel een stijve maar kon niet komen, omdat het al een tijd geleden was en hij geestelijk blokkeerde. Tweede keer ging prima. Opstartproblemen vind ik dan ook niet zo vreemd. Zelf kan ik ook de eerste keer niet, dan moet ik toch wennen. Denk dat het zoiets is geweest en dan ook nog eens na een paar biertjes is het niet iets om je druk om te maken. Voor de volgende keer geen druk op leggen, niet meer erover hebben en gewoon genieten. Kan misschien nog een paar keer gebeuren, omdat hij zich nu druk gaat maken of het niet nog een keer gebeurd.
Zou het nu nog even laten rusten, misschien dat hij er nog op terug komt. En anders kan jij altijd nog een smsje sturen of jullie de date over kunnen doen.
Zou het nu nog even laten rusten, misschien dat hij er nog op terug komt. En anders kan jij altijd nog een smsje sturen of jullie de date over kunnen doen.
donderdag 7 juli 2011 om 20:18
Hallo TO,
Belangrijkste is wat jij wilt, je vind hem leuk, hij geeft je de ruimte en je hebt lol. Dus met deze info wil je ieg meer van hem ontdekken (op welke manier dan ook)
1. Is het raar dat hij geen stijve kreeg en ligt het dan aan mij?
Ach overkomt de beste, kan me herinneren dat bij mijn eerste vriendinnetje ze plots bij mij bleef crashen en we zouden het doen. Condooms op de gang, koud en weg was ie. Gewoon extra lang voorspel en uiteindelijk lukte het, binnen een minuut klaargekomen. Dan kan je het vervelend vinden maar ik keek haar aan en zei nou dit was ook niks he HAHAHA. Die avond nog genoeg andere dingen gedaan zodat we beiden tot het gerief zijn gekomen. Ligt het aan jou, nee. shit happens volgende keer beter.
2. Is er iets wat ik daar aan kan doen? Er ieg niet te zwaar aan tillen en gewoon lekker met elkaar bezig gaan.
3. Moet ik hem smsen om hem uit te nodigen voor een volgende date en daarmee gerust te stellen dat ik het niet erg vond.
Gewoon sms-en en ik zou er geen big deal van maken, mocht het de volgende keer ook niet lukken dan zijn er genoeg manieren om
4. Moet ik hem juist even met rust laten en als hij een nieuwe date wil dat hij dat wel laat weten aan mij.
Waarom? Jij wilt hem graag weer zien en nu lijkt het een punt te worden.
Kortom, dit komt bij de beste voor dus gewoon volgende keer beter.
Belangrijkste is wat jij wilt, je vind hem leuk, hij geeft je de ruimte en je hebt lol. Dus met deze info wil je ieg meer van hem ontdekken (op welke manier dan ook)
1. Is het raar dat hij geen stijve kreeg en ligt het dan aan mij?
Ach overkomt de beste, kan me herinneren dat bij mijn eerste vriendinnetje ze plots bij mij bleef crashen en we zouden het doen. Condooms op de gang, koud en weg was ie. Gewoon extra lang voorspel en uiteindelijk lukte het, binnen een minuut klaargekomen. Dan kan je het vervelend vinden maar ik keek haar aan en zei nou dit was ook niks he HAHAHA. Die avond nog genoeg andere dingen gedaan zodat we beiden tot het gerief zijn gekomen. Ligt het aan jou, nee. shit happens volgende keer beter.
2. Is er iets wat ik daar aan kan doen? Er ieg niet te zwaar aan tillen en gewoon lekker met elkaar bezig gaan.
3. Moet ik hem smsen om hem uit te nodigen voor een volgende date en daarmee gerust te stellen dat ik het niet erg vond.
Gewoon sms-en en ik zou er geen big deal van maken, mocht het de volgende keer ook niet lukken dan zijn er genoeg manieren om
4. Moet ik hem juist even met rust laten en als hij een nieuwe date wil dat hij dat wel laat weten aan mij.
Waarom? Jij wilt hem graag weer zien en nu lijkt het een punt te worden.
Kortom, dit komt bij de beste voor dus gewoon volgende keer beter.
anoniem_63638eca76802 wijzigde dit bericht op 07-07-2011 20:20
Reden: flauw
Reden: flauw
% gewijzigd
vrijdag 8 juli 2011 om 01:46
vrijdag 8 juli 2011 om 12:40
quote:michelle301 schreef op 07 juli 2011 @ 19:10:
Ik hoor net dat, hoe meer bier je als man drinkt, hoe mooier de vrouwen worden.Bedoel je zoiets? http://www.youtube.com/watch?v=L11fQ6-Q ... re=related
@TO, gewoon leuke dingen doen dan komt de rest vanzelf of niet.
Ik hoor net dat, hoe meer bier je als man drinkt, hoe mooier de vrouwen worden.Bedoel je zoiets? http://www.youtube.com/watch?v=L11fQ6-Q ... re=related
@TO, gewoon leuke dingen doen dan komt de rest vanzelf of niet.