The Never Ending Question # 78
woensdag 23 januari 2008 om 17:09
quote:TheEmpress schreef op 23 januari 2008 @ 14:45:
Doktersassistente, apothekersass afgerond, en ga binnenkort starten met HBO-V.
@WinniethePooh en Deesi: Alles terwijl ik kleine kinderen had, gecombineerd met werken als dokters/apo ass. Ik vind het goed te doen!
Heb jij geverfd haar?@ Empress, dan heb/had je wellicht ook iemand thuis die er dan voor je kinderen is?
Doktersassistente, apothekersass afgerond, en ga binnenkort starten met HBO-V.
@WinniethePooh en Deesi: Alles terwijl ik kleine kinderen had, gecombineerd met werken als dokters/apo ass. Ik vind het goed te doen!
Heb jij geverfd haar?@ Empress, dan heb/had je wellicht ook iemand thuis die er dan voor je kinderen is?
woensdag 23 januari 2008 om 17:44
@ Winnie, Ik ben begonnen met de doktersassistenteopleiding toen ik een peuter en een baby had, MBO niv 4 via het LOI dus het meeste kun je dan thuis doen, en in blokken op zaterdag naar school. Tijdens examenperiodes nam mijn man dan vrij. Het werd moeilijker tijdens de stage, toen heb ik een advertentie in de super opgehangen dat ik een oppasmoeder zocht en zo ben ik aan een oppasmoeder gekomen, betaald. Mijn (schoon)ouders werkten zo ook vriendinnen, ik was destijds 18 en 20 toen mijn meiden geboren werden, dus zodoende stond ik er vrij alleen voor, had ook geen vriendinnen ofzo die op konden passen. Ik ben na het halen van mijn diploma gaan werken op een huisartsenpost omdat je dat in de avond/weekend uren doet en dan was mijn man thuis dus had ik geen oppas nodig. Een aantal jaar later ben ik begonnen met de opleiding Apothekersassistente, op dezelfde manier maar de kinderen zaten toen al wel op school dat scheelt wel maar had natuurlijk wel oppas nodig wanneer ik op mijn werk/stage was.
Het scheelt natuurlijk dat dit thuisopleiding zijn, wel volledig MBO niveau 4 en het kost natuurlijk veel tijd en geregel maar je hoeft dan niet 5 dagen naar school.
Straks de HBO-V ga ik werkend leren doen, 1 dag in de week naar school en de rest werken in een ziekenhuis. (Daar werk in nu al en krijg deze kans) Ook weer veel geregel en hulp van buurvrouw maar daar is wel een mouw aan te passen. De kinderen zijn nu ook alweer een stuk groter als ik ga beginnen in september 9 en 11, dus dat scheelt een berg. Maar ja, ik wil me ook ontwikkelen, en met een beetje medewerking van iedereen komt dat echt wel goed.
Wat voor opleiding denk jij aan, deeltijd of volledig of ook via het LOI? Ik vind het alle moeite meer dan waard!
Het scheelt natuurlijk dat dit thuisopleiding zijn, wel volledig MBO niveau 4 en het kost natuurlijk veel tijd en geregel maar je hoeft dan niet 5 dagen naar school.
Straks de HBO-V ga ik werkend leren doen, 1 dag in de week naar school en de rest werken in een ziekenhuis. (Daar werk in nu al en krijg deze kans) Ook weer veel geregel en hulp van buurvrouw maar daar is wel een mouw aan te passen. De kinderen zijn nu ook alweer een stuk groter als ik ga beginnen in september 9 en 11, dus dat scheelt een berg. Maar ja, ik wil me ook ontwikkelen, en met een beetje medewerking van iedereen komt dat echt wel goed.
Wat voor opleiding denk jij aan, deeltijd of volledig of ook via het LOI? Ik vind het alle moeite meer dan waard!
anoniem_61263 wijzigde dit bericht op 23-01-2008 17:51
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 24 januari 2008 om 13:28