de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Arrwen, mijn zus heeft mij wel verteld dat ze graag een derde wilden en dat ze met de pil gestopt was. Ik vond dat op dat moment maar stom dat ze me dat vertelde, want ik mocht er verder niet over praten van haar. Ik mocht het ook niet tegen mijn vriend vertellen en dat kan ik gewoon niet. Ik heb het hem uiteindelijk dus wel verteld, maar dat weet zij niet. Mijn vriend vond het stom dat ze mij dat verteld had, ik vond het uiteindelijk wel prettig. Het deed me alsnog pijn toen ze vertelde dat ze zwanger was, maar ik wist natuurlijk wel dat dat telefoontje een keer zou komen. Ze heeft mij direct gebeld nadat ze een positieve test had, dus zelfs nog voor onze ouders of haar schoonouders. Dat vond ik dan wel weer heel lief. Nu tijdens haar zwangerschap is ze soms wat te ongevoelig en denkt ze niet na. Toen ik met overstimulatie in het ziekenhuis lag heeft ze het hele bezoekuur geklaagd over haar kwaaltjes en of ons nichtje nu een jongen of een meisje zou krijgen. Niet heel tactisch.

Ik vind het echt heel lief van je dat je hierover nadenkt en dat je je beseft dat dit voor je vriendinnen moeilijk is. Het zal misschien moeilijk voor ze zijn als hij snel zwanger wordt, maar als het echte vriendinnen zijn dan zullen ze ook blij voor je zijn. Ze weten namelijk als geen ander hoe groot een kinderwens kan zijn.
Arwen, misschien wel je twijfels uitspreken maar niet de beslissing dat jullie ook daadwerkelijk voor een 3e gaan. Gewoon eens zijdelings noemen dat je soms het idee hebt dat je toch nog wel graag een 3e zou willen. Als ze denken dat je echt niet meer aan een derde gaat beginnen valt het ze misschien rauw op hun dak. Ik vind het ook lief van je dat je daar over nadenkt hoewel ik ook wel vind dat je je eigen gevoel ook niet in de steek moet laten. Als je het liever niet verteld ben je natuurlijk niets verplicht.
Arwin, Ik zou het wel graag willen weten. Hoe pijnlijk misschien ook, ik zou me er dan op kunnen voorbereiden. Het onverwachtse bericht dat je zwanger zou zijn zou me meer pijn doen dan van te voren weten dat jullie misschien voor nog een kindje willen gaan..

Hier nog steeds niks te zien.. Zit nu op dag 34..
Arrwen, ik sluit me aan bij Kaetje.

Heel lief dat je daar over nadenkt, volgens mij ben je een hele lieve vriendin! Ik hoop dat het voor jullie voorspoedig zal gaan!

Merel, dan is het toch wel spannend geworden, of niet? Blijf je nog afwachten?
Merel wat is dat nu? Heb je dat al eens eerder gehad? En begin je stiekem toch hoop te krijgen?

Ik heb vandaag echt een super goede dag. Heerlijk gewerkt, ben helemaal in mijn element. Heb alles weer op orde op mijn werk en het voelt gewoon goed. Vandaag alleen maar leuke gesprekken gehad. Nu alweer weekend Morgen naar de psych en naar de acupuncturist. Laat die cryo maar komen!
Thats the spirit Dolfijntje !
Ik heb wel eens vaker een lange cyclus gehad, hoewel dat inmiddels al een tijdje geleden is..

Ik durf geen hoop te hebben, en denk elke keer nu zal het wel komen. Voorlopig wil ik dan ook niet denken dat het misschien wel zo zou kunnen zijn.

Voor nu ga ik er vanuit dat mijn menstruatie verlaat is..

Dolfijntje, fijn te horen dat je een super goede dag hebt gehad. Je kan het gewoon in de tekst voelen..
Pfff... Wat een gedoe merel! Ik snap dat je geen hoop durft te hebben, maar toch ergens maalt het wel een beetje denk ik...

Dolfijn, wat lekker dat je een goede dag hebt gehad! You dappere bikkel bitch!

Arwen, wat lief dat je er zo over nadenkt. Ik denk dat het meeste wel gezegd is en ik sluit me daar bij aan.

Ik heb ook een goede dag gehad! Mijn ondernemingsplan is goedgekeurd! Hij had nog wel wat commentaar op mijn marketing plan, maar dat kon ik beargumenteren en toen snapte hij het helemaal. Ik krijg nu in ieder geval het hele jaar nog een uitkering en ik mag aan de slag!

Dus ik ben meteen doorgegaan naar de KvK, en ik sta nu weer ingeschreven. Lekker onder mijn oude naam dus dat valt weer mee.

Nu hard bezig met de voorbereidingen voor komend weekend. Ik sta dan al meteen op een evenement (t/m dinsdag).

Net een iPhone besteld, dus dan hoor ik er eindelijk ook echt bij!
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat voor werk je precies doet Karan!!

Merel, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, ik hoop natuurlijk op een hele positive manier!
Hi meisjes, ben op vakantie maar probeer een beetje bij te blijven door te lezen hier.

Karan, van harte met je goedgekeurde ondernemingsplan!!!
Merel moeilijk hoor.....

Dolfijn, wat super dat je zo'n fijne dag gehad hebt

Karan, gefeliciteerd! En meteen van start dus, lekker hoor!

Ik ga vandaag flink opruimen op school. Volgend jaar in de 1e klassen een nieuw boek dus ik wil ook vast nieuwe toetsen maken en nieuwe antwoordbladen. En dan nog 2 dagen werken en woensdag personeelsdag en dan zit het er op voor Kaetje! Heerlijk, zeven weken vakantie. Vorige week zat ik nog vol energie maar nu heb ik er toch wel heel erg veel zin in.
Oh, Beng, een fijne vakantie!!!
HEEFT IEDEREEN AL GESTEMD??????

( en vraag ook je vrienden en familie te stemmen. !! )

stem op je werk en thuis...

Iedere stem is er één...

We zijn hier allemaal zo betrokken bij de zoon van Peggysue,

Dit is je kans , nu kun je echt wat doen !! nu kun je het verschil maken!
Ik heb hem ook in mijn WWW staan en heb uiteraard gestemd! Ik ga zo op school ook nog even stemmen, met een ander mailadres.
quote:kaetje schreef op 08 juli 2011 @ 07:25:

Ik heb hem ook in mijn WWW staan en heb uiteraard gestemd! Ik ga zo op school ook nog even stemmen, met een ander mailadres.vergeet niet te vragen of je collega's ook even stemmen !!
(arwen, wat leuk en lief! X)

Meissies, ben er even heel snel...zal ik snel een datumplanner opzetten voor een meet dan?

Hier ff ego: had een plekje in mijn borst :( Arts heeft punctie gedaan en morgen uitslag. Zelf was hij niet zo bezorgd, maar ik heb er veel stress van. Stomme borsten :(

Nihtynight!
Sophy oei ! kan me indenken dat dat stress geeft !

ik ga voor je duimen dat alles in orde is !
Sophy, . ik weet wat je doormaakt! Ik heb zelf ook een knobbeltje in mijn borst, mijn arts was toen ook niet bezorgd. En uit ik moest ook binnen 2 dagen terug komen voor de uitslag. de 2 meest spannende dagen, de wachtweken zijn er bijna niks bij!! Gelukkig was alles goed, hoeft ook niet weggehaald te worden.

Wel moet ik jaarlijks gecontroleerd worden, maar dat komt omdat er borstkanker in de familie voor komt.

Sterkte morgen (en tot aan morgen)..
Karan proficiat! Wat goed joh. Hopelijk gaat alles snel weer lekker lopen en wie weet heeft manlief ook snel weer een andere EN leuke baan.

Merel; wat moeilijk...

Dolfijn wat heerlijk om je zo positief te horen. Je bent een kanjer!!

Arwen; boven alles is het gewoon super lief dat je er uberhaupt over nadenkt hoe je dat moet doen. Ik zou het terloops een keer vertellen dat je erover dubt om misschien een derde kindje te willen hebben. Dat lijkt me voldoende voor hen. Dat is beter dan inderdaad 'ineens' zwanger zijn, dat komt denk ik harder aan.

Hoop dat je wat aan al onze antwoorden hebt. Succes!

Sophy, wat spannend zeg, wat een schrik voor je. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

Eva, je vroeg wanneer ik mijn echo heb; 18 juli. Aankomende maandag over een week dus. Dan ben ik 7,5 week.

Eergisteravond had ik wat lichtroze afscheiding. Ik schrok me kapot! Het zag er namelijk uit zoals mijn menstruatie soms begint. Maar ik heb gelezen dat dan kan gebeuren en inmiddels is het gelukkig ook weer helemaal weg... Een eenmalige happening.... Kanonne. Pff...

Dag lieve allemaal! En goed luisteren naar Yam: Stemmen! Ik heb hem ook op mijn facebook gezet.

Lekker laten leven...
Arwen, ik sluit me aan bij de post van MagicC. Lief dat je er zo aan denkt! Kan menig vriendin een voorbeeld aan nemen.

Merel, waarom kan t nou niet normaal gaan he, zo weet je ook niet waar je aan toe bent. Moeilijk hoor.

Dolfijn, wat een heerlijke positieve post! Hou vast die stemming!

Karan, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws!

Beng, lekker op vakantie, geniet er maar van! Waar ben je naartoe?

Yamuna, ik heb gestemd hoor, super goed doel. Ik had er ook nog niet eerder van gehoord, hoe meer mensen er van op de hoogte komen van deze ziekte, hoe beter. Ook heb ik de link gedeeld op FB.

Magic, spannend allemaal, kan me voorstellen dat de schrik er even in zit, maar het kan idd vaker voorkomen. Ik heb dit zelf ook gehad rond de 7e week. Daarna de hele zwangerschap niet meer.

Hier geen ontwikkelingen, as maandag mag ik me weer melden voor de eerste follikelmeting.

Duimen draaien hier nog hard voor diegene die in de wachtweken zitten, hoe gaat t met jullie??
Gezellig ramiaatje, dat lopen we precies gelijk. Ik mag maandag ook voor FM.

MagiC, wat spannend joh volgende week maandag de 1e echo!

Sophie, getverderrie wat een stress en een spanning. Getver, moet er niet aan denken hoe je je zult voelen. Sterkte, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Kaetje, wat goed dat je nu al bezig bent voor het volgende schooljaar! Volgens mij ben jij een super efficiente werker, goed hoor! Hoe voel jij je verder?

Ik kom net terug van de psych en ik hoef niet meer terug te komen. Na ruim 3 jaar bij haar te hebben gelopen (soms met tussenpozes van 5 maanden) zijn we er beiden over uit dat ik het alleen ga doen. Ik mag haar altijd bellen, wat ik een heel fijn gevoel vind, en ze wil graag een mailtje over een tijdje om te laten weten hoe het met me gaat.

Nu even het huis flink opruimen, want mijn moeder komt vanavond eten en ik moet zo ook nog naar de acupuncturist.
niet meer naar de psych! goed op weg dolfijn !
voor dolfijn!!!!
Hier ook een voor Dolflijn! Goed zeg!
He Dolfijn, wat een goed nieuws allemaal. Vasthouden die positieve vibes!

Merel, meid, wat de natuur jou het toch moeilijk, potjandrie zeg. Veel sterkte, een sprankje hoop is zo menselijk, ik hoop en wens vurig met je mee...

Sophy, wat naar van je borst en ook zo onzeker. Sterkte ermee!

Karan wat geweldig van je ondernemingsplan, toitoitoi! Ben ook wel benieuwd wat je zo'n beetje doet.

Arwen, ik zou het toch graag weten al is het op dat moment niet fijn. Weten dat de wens er is, is één. Weten dat jullie er actief voor gaan is twee. Ik zou het graag vooraf weten, zeker omdat je eerder er ook zo open over bent geweest. Wat maakt het dat je nu twijfelt?

Gisteren heb ik de intake gehad bij de acupuncturiste. Wat ze mij vertelde doet wel pijn, ze verwacht over vijf maanden resultaat te hebben. Dat is erg slikken, ik ben al zo oud (stokoud ) en ik wil niets liever dan zwanger zijn. Nu te weten weer zo lang te moeten wachten is bijna niet acceptabel maarja. Ik ga braaf doen wat ze vroeg. Zo ga ik op hormoonyoga, heeft een van jullie daar ervaring mee? In Amerika krijgen vrouwen dat standaard voorgeschreven bij een fertiliteitsbehandeling. Heb mij aangemeld.

Verder heeft ze ook voedingsadviezen gegeven, de lifestyle adviezen waren allemaal al ingepast. Wel raar, het is bijna tegenovergesteld aan wat mijn diëstiste heeft voorgeschreven. Daar ben ik 10 kilo mee kwijt maar ik sta al wel sinds maart stil. Dus ik geef het graag een kans maar het is wel lastig. Geen zuivel, geen volkoren/tarwe en geen rauwe groenten. En een warm ontbijt met soep is essentieel. Oke dan....

Zit verder niet heel lekker in mijn vel. Ging vanmorgen naar vriendinnetje toe maar ook zij woont nieuwbouw. Ik heb na bijna een halfuur rondgereden te hebben, huilend de weg naar huis genomen. Zelfs autorijden kan ik niet meer. Zucht, ik voel me zo'n enorme mislukkeling.

Vanavond naar musical Mary Poppins, nu even bedje in. Even wat energie bijtanken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven