Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
quote:betwins schreef op 08 juli 2011 @ 01:27:

Nou, is het nog een beetje gezellig hier?? Ben wel in voor wat afleiding! jeeeeeejj betwins, welcome, heb je gemist
valt ook niet te begrijpen, het is steeds het zelfde Calimero gedrag van 1 persoon die een aantal mensen met zijn sneue gedrag heeft weg gejaagd.
-edit.
jullie hebben de cocktails gemist, intussen heb ik mijn kit alweer ingeladen..
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:27:

[...]

Nee ik deed het niet met een doel, bv dat je een relatie met haar wilt ofzo.nee, dat begreep ik al lang
Ik mag geen coctail tenzij het een jurk is!
matth, idd je verhaal wat je hebt ge-edit. Ik begrijp het hoor.
ronnie, ben je al geopereerd dan?
.
pffffffff ik ga zo maar eens duiken ,in bed nog ff tv kijken lief een beetje plagen en dan lekker slapen
Wat is Calimero gedrag, Ronnie?

Zoiets van: ik ben klein en zij zijn groot, boehoe?
enne, ik snap dat sommigen hier geen touw aan kunnen vastknopen, maar we hebben het naar onze zin. Das beter dan al dat gezeur toch?
Ik vind matth geen calimero hoor
.
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:36:

Maar er zijn inderdaad mensen met hele slechte bedoelingen, zo vertelde een vrouw toen ze een meisje van 16 jaar was en was weggelopen. Ze wist niet wat ze moest doen, was daar een man die haar trooste en dat ze voor een bepaald bedrag met iemand kon gaan slapen.

volgens mij zijn er veel te veel mensen met slechte bedoelingen. In allerlei vormen van dien.

Maar ander onderwerp gaarne...
.
quote:gaia9 schreef op 08 juli 2011 @ 01:36:

ronnie, ben je al geopereerd dan?Was dat maar waar , dat is vandaag niet doorgegaan omdat mijn bloeddruk heel erg veel te hoog was, ik kon vandaag pas bij de huisarts terecht en heb Betablokkers meegekregen, morgenochtend moet ik er mee starten, dinsdag word er weer gemeten, en op mijn uitdrukkelijke verzoek of tewel hem onderdruk gezet om mij een formulier te geven om dinsdag a.s bloed te laten prikken om de waarde's van mijn schildklier na te kijken, wie weet is de medicatie die ik slik (euthyrox) sinds ik gestopt ben met roken wel te hoog
quote:gaia9 schreef op 08 juli 2011 @ 01:38:

Ik vind matth geen calimero hoorIk wel en een hele vervelende ook, maar dat is ieder voor zich.
Ik ook niet maar wil wel graag weten wat ie ermee bedoeld!

Sorry, maar het was een lange werkdag, Ben niet heel scherp meer!
.
quote:betwins schreef op 08 juli 2011 @ 01:41:

Sorry, maar het was een lange werkdag, Ben niet heel scherp meer!

Zeg maar zij

Je interpretatie klopt
quote:betwins schreef op 08 juli 2011 @ 01:41:

Sorry, maar het was een lange werkdag, Ben niet heel scherp meer!betwins je hebt geen tijd gehad om alle ellenlange paginas op diverse topics door te nemen, het zij je vergeven, harde werker
.
quote:ronniemitchel schreef op 08 juli 2011 @ 01:40:

[...]

Was dat maar waar , dat is vandaag niet doorgegaan omdat mijn bloeddruk heel erg veel te hoog was, ik kon vandaag pas bij de huisarts terecht en heb Betablokkers meegekregen, morgenochtend moet ik er mee starten, dinsdag word er weer gemeten, en op mijn uitdrukkelijke verzoek of tewel hem onderdruk gezet om mij een formulier te geven om dinsdag a.s bloed te laten prikken om de waarde's van mijn schildklier na te kijken, wie weet is de medicatie die ik slik (euthyrox) sinds ik gestopt ben met roken wel te hoogHe, das niet fijn Ronnie. Kan schildklier te maken hebben met hoge bloeddruk? Mijn schildklier is ook meermaals getest, maar dan op evt. trage schildklierwerking, welke dan weer depressieve klachten kan veroorzaken.
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 01:41:

Dit vind ik een hele slechte zaak http://nos.nl/video/25435 ... met-opvang-illegalen.html

Juist hierin vind ik dat kerken door moeten gaan en barmhartig zijn. Ze willen mensen uitzetten, die in hun eigen land worden vermoord.

yep helemaal mee eens.

Ben op de hoogte van dergelijke praktijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven