Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
maandag 4 juli 2011 om 16:57
Yesssssss ons eigenste topic!
Khemam mag ik je bedanken voor het openen ervan!
Ik heb vanavond een date met mijn eigen eikelman!
Die had nog wat goed te maken van vorige week
Hebben jullie daar nou ook last van, dan HEB je vakantie en dan zit je nog chronisch in tijdnood..
Als ik met iedereen wil afspreken die ik wil zien mag ik nog wel 4 weken vakantie opnemen
Morgen wordt het trouwens bloody hot hoorde ik net...
Nice!
Khemam mag ik je bedanken voor het openen ervan!
Ik heb vanavond een date met mijn eigen eikelman!
Die had nog wat goed te maken van vorige week
Hebben jullie daar nou ook last van, dan HEB je vakantie en dan zit je nog chronisch in tijdnood..
Als ik met iedereen wil afspreken die ik wil zien mag ik nog wel 4 weken vakantie opnemen
Morgen wordt het trouwens bloody hot hoorde ik net...
Nice!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 juli 2011 om 17:13
maandag 4 juli 2011 om 17:14
ja xal, vooral die vieze ronnie, die beweerde dat alle vrouwen hoeren zijn hahahaaa!!!!
Volgens mij issie geband, want hij had allerlei topics geopend en op velen topics gereaguurd, en plots is ie weer weg....
halloooo lieve allemaal!!!
ik heb mij even bewust terug getrokken, zij het om tot bezinning te komen, zij het omdat ik vreselijk shacherijnig ben ondermeer door mn ex, zij het omdat al het slechte nieuws zich heeft opgestapeld de afgelopen dagen, zij het ....
Maarrrrr mooie actie Khemam!! Mooie titel en OP ook
Volgens mij issie geband, want hij had allerlei topics geopend en op velen topics gereaguurd, en plots is ie weer weg....
ik heb mij even bewust terug getrokken, zij het om tot bezinning te komen, zij het omdat ik vreselijk shacherijnig ben ondermeer door mn ex, zij het omdat al het slechte nieuws zich heeft opgestapeld de afgelopen dagen, zij het ....
Maarrrrr mooie actie Khemam!! Mooie titel en OP ook
maandag 4 juli 2011 om 17:18
quote:gaia9 schreef op 04 juli 2011 @ 17:14:
ja xal, vooral die vieze ronnie, die beweerde dat alle vrouwen hoeren zijn hahahaaa!!!!
Maarrrrr mooie actie Khemam!! Mooie titel en OP ook Hoi lieve Gaia
Maarrrrr mooie actie Khemam!! Mooie titel en OP ook Hoi lieve Gaia
maandag 4 juli 2011 om 17:21
quote:khemam schreef op 04 juli 2011 @ 17:17:
Ojee Gaia, gaat het allemaal wel met je? Is ook een hoop zo in een paar dagen.
Ben een beetje ingestort inderdaad. Moet weer ff pas op de plaats en rustig terug trekken in mn huisje. Het waren al met al een paar enoverende en stormachtige dagen.
Ach ja het komt wel weer goed hoor.
Jullie zijn super lief, dat mag ff gezegd worden!!
Ojee Gaia, gaat het allemaal wel met je? Is ook een hoop zo in een paar dagen.
Ben een beetje ingestort inderdaad. Moet weer ff pas op de plaats en rustig terug trekken in mn huisje. Het waren al met al een paar enoverende en stormachtige dagen.
Ach ja het komt wel weer goed hoor.
Jullie zijn super lief, dat mag ff gezegd worden!!