Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:Fashiongirl19 schreef op 08 juli 2011 @ 23:04:

@ Charly - Hoe voelde je toen? Daarna had je toch niets meer gestuurd?

Toen ik de sms net had gekregen, was ik erg aan het giebelen. Net of er een spanning los kwam.

Ik voelde me een stuk positiever en zekerder. Alsof ik de hele wereld aan kon. Dat was wel even wennen, want de afgelopen paar weken voelde ik me heel down.

De laatste paar dagen voel ik me sowieso beter. Meer ontspannen. En dat wil ik wel even zo houden!
En nee, na mijn antwoord-sms heb ik niets meer gestuurd!
Dit was mijn avond; zo leuk! Echt lol gehad met vriendinnen! Goed met een jongen gepraat die de verkering ook nog maar net uit heeft. Heb met hem gezoent, voelde niet raar! Maar morgen als ik wakker word voelt het wel heeeeel erg maar nu niet door de alcohol! Hij heeft mij uitlegt dat dit niks word tussen mij en mijn ex en hij heeft meer relaties achter de rug dus weet er meer van. Ik ga nu slapen.. Hoop dat ik morgen niet te veel spijt krijg!!!
En @bloem55, hoe voel je je?

Ik heb over mijn ex gedroomd. We waren in de supermarkt. Dat had ik al een keer eerder gedroomd. Ik heb even opgezocht wat het kan betekenen.

Boodschappen doen kan betekenen dat je iets nog niet (genoeg) hebt gekregen. Dat kan iets zijn, maar ook liefde of kennis.

Je ex in je droom kan betekenen dat er iemand is die dezelfde gevoelens bij je oproept als bij je ex. Het kan ook zijn dat het de positieve ervaringen van je ex benadrukt.

Weer privé zijn (voor zover boodschappen doen iets privé is) kan betekenen dat je bepaalde eigenschappen van je ex hebt geaccepteerd. (www.droominfo.nl)

Ik heb al eerder gedroomd dat ik met hem in de supermarkt liep, heel apart!
@ Bloem - Neeeeeee haha ik dacht dat jij dat niet wilde haha! Maar je hoeft toch geen spijt te krijgen, het moment was zo! Alleen dit soort dingen vullen geen leegte als dat jouw bedoeling was. Was het een leuke handsome guy?
@ charly, wat apart van je droom! Ik heb ook wel eens dezelfde dromen maar dan niet over mijn ex. Al heb ik in de tijd dat we een relatie hadden wel gedroomd dat het ooit weer mis gaat en dat is gebeurt. Ik voel mij goed, alleen zeer hoofd maar dat komt door de nodige drank hahaha! Ik heb vandaag ook geen spijt, was een leuke jongen en heb al eens vaker met hem gezoend nog voor ik mijn ex kende! Ik ben alleen wel verder gegaan als zoenen, hij wou nog verder gaan maar dat wou ik niet! Ik voel mij ook niet schuldig of wat dan ook. Hij heeft al meerdere lange relaties gehad en hij heeft mij veel dingen duidelijk gemaakt en het voelde goed om er even over te praten met iemand die ervaren was in gevoelens en dat het nooit zo gaat als je wil dat het gaat! Hebben jullie een fijne avond gehad?
Ik ben weer wezen stappen en ik mis 'm alleen maar harder, aaah Met smsen kan ik me ook niet inhouden, hate it..:-(
Heb vannacht wel gedroomd over iemand anders..haha
@ Bloem - haha zie je nou ; je valt van al je dat wil ik nooit met iemand anders principes af. Gelukkig heb je geen spijt is ook nergens voor nodig. Je mag ook weer lekker gaan genieten en hoop dat het ook genieten was. Je was op een feest ofzo of bij iemand thuis.

Zeker is het ook fijn om met mannen erover te praten, zij kijken er soms weer heel anders op.. Miss word het wel wat tussen jullie.. Maar je was al eerder met hem geweest? Ik vind het fijn voor je meis!

Vandaag al contact met hem gehad?
@ Rally - Dat heb ik nou ook als ik ga stappen, denk ik lekker erop uit mis ik hem juist meer en meer.. Dus het contact is weer volop? En hoe vind je dat en gaat het wel ergens over? Doet ie nog een beetje lief?
Ja wel is paar keer gezoend met elkaar, 6 keer ofzo op een feestje en gisteren was ik inderdaad ook op een feestje ergens. Hij is bijna mijn buurjongen haha dus dichtbij! Ik weet niet of het iets tussen ons word.. Ik heb wel eens aan hem gedacht omdat we wel leuke 'zoen' avonden met elkaar konden hebben. Gisteren voor het eerst echt serieus gepraat en ondanks dat het echt een leuke jongen is weet ik dat ik niet verliefd op hem kan worden. Hij heeft 2 weken geleden ook zijn relatie verbroken van 4 maand omdat hij niet verliefd was. Hij wil nu voorlopig ook geen relatie zei die, lekker vrijgezel zijn! Ik heb vandaag geen contact met hem gehad maar dat hoeft ook niet voor mij! Ik heb hem wel een smsje gestuurt met slaap lekker maar hij heeft daar helemaal niet op geantwoord maar dat vind ik ook niet zo erg! Het is alleen een beetje mis gegaan want ik vroeg hem iets en hij vatte dat totaal anders op en nu heeft die volgens mij het beeld dat ik denk dat hij mij gebruikt heeft! Maar zo bedoelde ik het niet. Maarja daar ga ik niet mee zitten. Ik heb hem vertelt dat ik het niet zo bedoelde en voor hem kwam het gewoon verkeerd over. Noja niks ergs toch! We komen elkaar wel vaak tegen op feestjes. Vanavond heb ik weer een feestje, zin in! Gister heb ik voor het eerst weer echt zo'n leuke avond gehad met mijn vriendinnen! Daar was ik vooral blij om. Ik heb echt een jaar niet meer zo'n leuke avond gehad! Ga jij vanavond nog iets leuks doen fashiongirl? En heb je de sms van zijn moeder nog gelezen? En de brief? Die heb je verstuurd neem ik aan? Haha wat een vragen!
quote:Fashiongirl19 schreef op 09 juli 2011 @ 14:46:

@ Rally - Dat heb ik nou ook als ik ga stappen, denk ik lekker erop uit mis ik hem juist meer en meer.. Dus het contact is weer volop? En hoe vind je dat en gaat het wel ergens over? Doet ie nog een beetje lief?

Nee ik heb terug gestuurd op zijn sms dat het niet zo goed ging met me (namelijk ook slecht nieuws met gezondheid gehad) en dan smst ie niet meer terug... Ik denk dat hij ook worstelt maar dat is gewoon echt onaardig van 'm..pfff

Ik heb weer te veel gesmst.. en dat moet ik niet meer doen. Ik ga vanavond weer uit en stiekem hoop ik 'm te zien, maarja ik moet niet te veel hopen en wensen. Dit is iig niet goed voor me. Ik moet door.
quote:rally schreef op 09 juli 2011 @ 16:49:

[...]

Ik heb weer te veel gesmst.. en dat moet ik niet meer doen. Ik ga vanavond weer uit en stiekem hoop ik 'm te zien, maarja ik moet niet te veel hopen en wensen. Dit is iig niet goed voor me. Ik moet door.

Oke, als jij je niet goed voelt bij wat je nu doet, moet je dat niet meer doen! Dat heb ook gedaan. En nu voel ik me zoveel beter!

Inderdaad zal je niet te veel hopen en wensen. Dat doe ik ook niet. Ik heb zoiets van: komt het goed, dan komt het goed, zo niet dan niet.

Veel plezier vanavond! Geniet ervan!
En hebben jullie nog een leuke avond gehad gisteren?

Mijn avondje uitgaan is een avondje in de kroeg blijven zitten, opzich best saai.

Vandaag moet ik naar de familie bbq, heb er helemaal geen zin in! Iedereen zit steeds aan mijn hoofd te zeuren dat ik gewoon moet gaan en dat ik niet alleen thuis moet blijven zitten..

Maar ik heb zo geen zin om tussen heel veel mensen te zijn.
@ Bloem - Moppie wat is er aan de hand? Heb je een terugval? Als je geen zin hebt moet je je eigen ding doen! Maar het is wel je familie ;)Jammer van je avondje, hoe kwam dat zo? Blijven hangen in de kroeg
Ik heb hele leuke stapavonden gehad, maar het voelt een beetje leeg ofzo.. Vandaag uur gebeld met C. Dat was wel even fijn, ook al kwam er niet veel positief vanuit hem. Dat hij zo lang met me belt, is volgens mij toch wel ergens positief. Hij zegt alleen dat ik er zo erg mee zit en hij minder, dat misschien dan wel iets zegt. Misschien is dat wel zo, maar ik denk sowieso dat mannen en vrouwen daarin verschillen en ik zit nu ook met andere dingen waardoor ik extra emotioneel ben zeg maar.. Hij zegt dat ik maar met anderen moet daten als ik dat wil om hem te vergeten.. dat is dan weer minder, maar dat moet ik misschien dan ook maar doen. Zucht.
Ik heb besloten dat ik wel ga maar zin heb ik niet. Iedereen zit mij zo te dwingen dus kon ik geen nee zeggen. Ik heb soms van die dagen dat ik nergens zin in heb, vandaag is zo'n dag! Ben dan steeds chagerijnig en doe arrogant, pff dat wil ik niet maar dan voel ik mij gewoon zo! We bleven in de kroeg omdat er geen bussen gingen. Mannen kunnen alles makkelijker verdragen rally!
quote:bloem55 schreef op 10 juli 2011 @ 14:39:

Ik heb besloten dat ik wel ga maar zin heb ik niet. Iedereen zit mij zo te dwingen dus kon ik geen nee zeggen. Ik heb soms van die dagen dat ik nergens zin in heb, vandaag is zo'n dag! Ben dan steeds chagerijnig en doe arrogant, pff dat wil ik niet maar dan voel ik mij gewoon zo! We bleven in de kroeg omdat er geen bussen gingen. Mannen kunnen alles makkelijker verdragen rally!Dat is natuurlijk onzin.
Jeeh Chardonnay is er weer even. Bloem heeft alweer een leuke avond gehad met een andere man/jongen gehad. Wat ze al wel niet had afgezworden haha ben zo benieuwd wat jullie nu denken!
@ Bloem - Er zijn natuurlijk ook mannen die een gebroken hart hebben en helemaal down zijn. Geloof mij
quote:Fashiongirl19 schreef op 10 juli 2011 @ 17:11:

Jeeh Chardonnay is er weer even. Bloem heeft alweer een leuke avond gehad met een andere man/jongen gehad. Wat ze al wel niet had afgezworden haha ben zo benieuwd wat jullie nu denken!Ik lees gewoon nog mee hoor. Maar ik heb verder niet zoveel meer te zeggen.
Ik lees ook nog steeds elke keer wat jullie allemaal uitspoken. En idd ook mannen kunnen zwaar gebroken zijn van relaties hoor, kijk maar naar mijn ex. Die is er na bijna 3 maanden nog niet overheen en is zwaar naar de klote ervan. Een man heeft vaak net zoveel verdriet hoor alleen verbergen ze het beter.

het ego enzo.

Maar heb vaak zat ex vriendjes jankend af zien druipen hoor. Alleen wat jij vergeet bloem is dat niet elke vrouw zo over emotioneel reageert op een break als jij.

( Hoi Char )
Weer nieuws, het moet niet gekker worden!

Vanmiddag weer een sms van hem: of hij het boek van mijn zus moest opsturen of dat hij het langs zou brengen.

Ik smste terug dat hij dat met mijn zus moest overleggen, het is tenslotte haar boek.

Smst hij weer terug: of ik het leuk vind als hij langskomt als hij dat boek heeft langsgebracht. En of ik nog contact wil blijven houden of dat hij moet wachten tot ik contact opneem of juist niet.

Ik heb nog niets teruggestuurd, want ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik ga er nog even over nadenken.

Detail: hij woont hier 170 kilometer vandaan.
Hoi Rogue.
Ik vind dat ik best een leuk avondje mag hebben met een man zonder gevoelens of wat dan ook voor hem toch?!

Ik ben blij dat ik gegaan ben vanmiddag, het was gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven