Terug van weggeweest! Deel 5

01-03-2011 19:14 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen het toch niet missen!

Een nieuw en fris topic!

We zijn er weer!
Kijk maar eens op onze eigen groep, je weet wel.

Vind je het sporten leuk?

Ik heb vandaag lees 18 van Evi gedaan en het lukt me nog steeds. Ben eraan begonnen met het idee van 'lekker buiten' en 'hoofd leegmaken' en niet eens zozeer voor conditie of zo, maar merk dat het echt lekker is om zo buiten bezig te zijn. Een paar keer zelfs de hond meegenomen, maar dan was ie de volgende dag bijna niet meer vooruit te branden, haha. Hij kan me niet meer bijhouden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik lees niet goed, geloof ik.

Je vindt het nog steeds leuk.

Vandaag duurde de les 35 minuten en dat zijn blokjes van 2, 4, 5, 6 en 7 minuten met daar tussenin 2 minuten gewoon lopen.

Manuscript is klaar, moet nu alleen nog uitzoeken waar ik het ga laten printen. Het zijn veel pagina's en het moet een boek worden. Titel heb ik ook al.
Ha Ev, we lopen gelijk op. Hier ook Evy, en ook les 18 net gedaan.

Moet vandaag eigenlijk les 19 lopen, maar net een pizza weggevroten, dus komende uren beweeg ik alleen mn vingertopjes over de laptoptoetsen.

Ik vind het alleen niet leuk maar retezwaar. Geeft niet, mij is jong, koppig en zal conditie kweken.

Saar ook hard aan de sport. Wat zijn we sportief met zijn allen!

He Ev, weer een boek af! Creatief creerend mens dat je bent! Leuk!

Saar, hoe is het met je?

En Lyn, jij ging toch op vakantie?
Goed bezig met lopen dames!

Wat zijn we ineens sportief geworden..

Ik heb er ook weer 2 uur sporten opzitten vanavond. Zal morgen wel flinke spierpijn worden.

Heb net bijgelezen op onze groep, zal later nog wel reageren. Leuk dat daar ook weer wat leven in zit.

Zz: goed je hier weer te zien!

Dacht vorige week toevallig nog aan je en bedacht me dat het toch eigenlijk tijd wordt om eens jouw kant op te rijden.

Ben zo benieuwd naar die kleine en je nieuwe huis.

Dus als je het leuk vindt binnenkort eens wat plannen??

EV, alweer een boek af dus? Ga je het ook uitgeven?
Hé, wat leuk Zaza, dat je óók loopt en even ver bent als ik. Haha, en ik moest lachen om die opmerking over de vingertopjes op de toetsen, zo leuk om je grappige schrijfstijl weer te lezen, heb het gemist.

Saar, nee, dat wordt niet uitgegeven, is voor eigen gebruik. De blogs hebben op mijn hyves gestaan, dus men heeft ze wel kunnen lezen. Het is meer een naslagwerk (voor mijn kinderen, ooit, hoop ik). Maar ik zit nog wel te denken hoeveel ik er ga laten printen, misschien hebben anderen ook wel belangstelling. Ik ben wél al een hele tijd met een *ander schrijfproject* bezig en dat moet wél een echt boek worden.

Wat voor sporten doe je?
Ev, denk dat je me zojuist ingehaald hebt.

Moest gisteren voor les 19, maar dus niet na die pizza, en vandaag na een lange dag zat het er weer niet in.

Zucht.

Morgen dan maar? :S

Saar, ben helemaal verbaast en verlegen. Echt?
Ja tuurlijk echt gekkie! Zou het heel leuk vinden je weer eens te zien, had eigenlijk al veel eerder willen komen.

Dus laat maar weten of je het ziet zitten. Zo ja, dan tuf ik snel een keer jouw kant op.

En als je het niet ziet zitten even goede vrienden hoor.

EV, nog meer aan het schrijven dus?!

Ik wacht vol spanning je boek af, dus het eerste boek heb je bij deze al verkocht ;)

Ik volg een aantal lessen, doe Bodypump, Bodybalace en BBBB.

Alle anderen: joehoe!! Waar zijn jullie??
Ik vind het heul erg spannend -was/ben er eigenlijk van overtuigd dat ik irl beetje tegenviel/val - maar wel gezellig.

Komende weken vakantie, dus tiet zat. Ohnee, kind gekegen... Tijd zat.

Ev, kan je er ook wat in kwijt, in al dat geschrijf?

Ik vind het zo mooi dat jij van alles creert!

Glas in lood kunst, quilts, mozaiek, boeken, gedichten.

Ik kom niet verder dan beetje forummen. .
quote:Zaza_zebra schreef op 06 juli 2011 @ 08:35:

Ik kom niet verder dan beetje forummen. .

En wat denk je van dat mooie kind creëren? Oké, dat heb je niet helemáál alleen gedaan, maar toch wel het allergrootste gedeelte.

Hebben jij en Saar elkaar eens eerder IRL ontmoet of is dit voor het eerst? Spannend!

Ja, waar is iedereen? Lynne is op vakantie, dat weet ik iig.

Fijne dag allemaal!
Wel eerder.

Bij Iry, en ze heeft zelfs een keer hier gelogeerd.

Dat was toen in vakantiepaviljoen Zebra.

Okee, dus mijn creatieve kant is kindjes maken.

Nou, dat zal me een lucratieve hobby worden zeg.

Iemand geld en ruimte over?
Je valt helemaal niet tegen irl hoor! Probeer die overtuiging van je dus maar te laten varen.

Tot wanneer heb je vakantie? Ik ben 6-11 aug vrij, dus een van die dagen zou ideaal zijn.

Laat maar weten, spreken we anders wel even af via hyves of mail.

Hier helemaal niets creatiefs, zelfs geen kindjes maken..
Zo... druk dagje met goeie vriendin gehad vandaag. Koffiedrinken bij haar thuis, anderhalf uur door het bos gewandeld in flink tempo; geluncht en daarna de hele middag in de stad rondgestruind (en één hemdje gekocht, maar wel bij de running-kleding gekeken en niets gekocht, ik loop nu gewoon in mijn oude kloffie), en dan nog een heel eind naar huis rijden. Ben kapot!

ZaZa, hier van beide items niets over.
Jammer Ev.

Leuke dag hoor, druk!

En Saar, ik en Lief hebben vakantie, dus wij en het Veulen zijn bijna altijd thuis.

Tenzij we op het strand zitten. Of in de speeltuin. Of bij Neefje. Of veulen door oma gekidnapt is (Oma-Lief). Ofzo.

Maar verder echt alllltijd.

Hier ook drukke dag.

Vanochtend al vroeg op de been, stofzuiger en dweil door huis, wasje hier, beetje tas pakken, les 19 gelopen, jammerlijk gefaald.

Gehoord wat les 20 inhoud, en besloten komende weken les 19 te blijven doen.

Vanmiddag lekker ons Veulen in de speeltuin losgelaten. Daar heeft ie zich vermaakt met achter andere kids aankruipen, Loopwagens jatten (die van hem was echt niet interessant), gillen dattie op de glijbaan wilde, glijen-glijen-nog een keer glijen, en met open mond zitten kijken wat er allemaal wel niet gebeurd.

Heelrijk hoor.
Klinkt genieterig, Zaza. Leukleuk! Spelen!!

Hier niet toegekomen aan les 19, gisteren interessante quilt-excursie gehad. Ongelooflijk wat een 82(!)-jarige vrouw allemaal heeft gecreeërd. Zoveel indrukken dat ik er gisteravond nog helemaal van stuiterde. Nu wel weer wat bijgekomen. Ik weet niet of ik vandaag aan die les toe kom, dadelijk bezoek en als de zon zo schijnt vind ik het veel te warm en gaat dat zeker niet lukken. Ik luister nooit vooruit naar de volgende lessen

Fijne dag allemaal!
Als jullie er toch wel zijn, dan wordt het dus ergens die week in augustus, voor mij het makkelijkst. Spreken we nog wel even af.

Vanochtend op kraambezoek geweest, zo even wat in huis doen (hoognodig) en vanavond de kroeg in. Heb een vrij weekend, heerlijk!

Fijn weekend!!
Nou zeg, die les 19 is wel even heel iets anders dan les 18 van Evi.

Poeh poeh, pittig!
Dat zeg ik Ev. En dan verteld ze ook meteen wat les 20 is he?

Heb afgelopen weekend nogmaals les 19 gelopen, en nogmaals afgehaakt vòòr de laatste 8 minuten. (onder het mom, ik ben gekke henkie niet, sta al bijna te kotsen)

Wat een enorrrme stappen ineens, voor mij zielige zachtloperT.

Saar, leuk kraambezoek. Hoe is het met je nichtje? Die zal ook al een lekkere Peuter zijn?! Nog steeds enthouisast tante?

Veulens tante ziet hem alleen met feestdagen en heeft hem nu in totaal 2 keer vastgehouden denk ik.

Daar waar mijn nichtjes, neefjes, ooms en tantes op een verjaardag bijna ruzie hebben wie het Veulen mag voeren, op schoot mag of mag badderen 'heeft mijn zusje niet zoveel met babys'. Zoals ze zegt. .

Whatever. Haar gemis, het Veulen heeft nog een tante, en die is heeel leuk en gek met m, en heeft een heeeeel leuke neef voor hem gemaakt waar hij graag mee speelt.

Hier heerlijk weekend gehad.

Weggeweest met een stel vriendinnen, huisje op een Park. Relaxen, wandelen, nog meer relaxen, praten, relaxen, ouwehoeren, relaxen. Echt heel fijn.
Ja, ik zit nu aan te hikken tegen les 20. Maar eerst even was ophangen, klussers bellen, stukje schrijven, ik ben benieuwd of ik er nog aan toe kom vandaag.

Oh ja, en de zon gaat nu ook schijnen, wat vervelend, want ik loop ook niet graag als het zo warm is.

Klinkt als super weekend, Zaza!

Jullie zijn er weer!!!

heb jullie gemist!

Ik ben ook eens gestart met Evy maar nooit verder gekomen dan les 1

Respect voor jullie dat het wel lukt!
Ben je zonder het veulentje weggeweest Zaza?
Hallo Appel!!
Hey Appel! Hoe gaat het met jou?

Zaza, klinkt goed jouw weekend!

Jammer dat jouw zusje niet zoveel interesse heeft in haar neefje. Misschien komt dat dan nog als hij wat ouder wordt?

Met mijn nichtje gaat het heel goed. Altijd vrolijk en veel energie. Nu al de droge humor van haar vader, moet altijd erg om haar lachen.

EV, gewoon lekker van het zonnetje gaan genieten vandaag. Evy loopt niet weg.
EV en Saar!

Hoe het gaat?

Op zich best wel goed. Ik kan weer genieten en dat doe ik dus ook heel veel!

Heb het druk maar het lukt me aardig om alles te willen doen waarvan ik vind dat ik het moet doen.

Ik ben aan het afbouwen met medicatie en dat is op zijn zachts gezegd niet fijn!

Wat een ellende zeg..

Maar ik zet door en uiteindelijk kom ik van die medicijnen af!

Hoe is het met jou Saar?

En met de rest?

Fijn dat jullie er weer zijn!
Appel, je bent echt een doorzetter. Respect. En fijn dat je ook weer kunt genieten; merk je ook dat dat meer terugkomt nu je afbouwt of heeft dat niets met elkaar te maken? (Geen ervaring hier.)

Saar, leuk zeg, zo'n vrolijk nichtje. Het is geen vergelijking, ik weet het, maar ik vind mijn hond ook zo leuk omdat ie altijd 'lacht'. Je wordt al vrolijk als je naar hem kijkt.

Ik heb wel gelopen met Evi, maar 't was zwaar. Het was ook al net iets te warm. 4 x 8 minuten, en over de volgende les zei ze dat we al 12 min. gaan lopen. Pfff. Wel trots op mezelf dat ik heb doorgezet, dat wel.
Elmervrouw, 4 uur geleden

Appel, je bent echt een doorzetter. Respect. En fijn dat je ook weer kunt genieten; merk je ook dat dat meer terugkomt nu je afbouwt of heeft dat niets met elkaar te maken? (Geen ervaring hier.)

Ja, het was er al een beetje maar nu ik aan het afbouwen ben voel ik inees heel veel.

Vreugde en geluk, maar ook verdriet. Het komt allemaal wat harder binnen.

Best heftig allemaal.

Maar dat komt vanzelf weer goed!

Ik heb respect voor jou! Zo knap dat je al zover bent met Evi!!

Ik zie al voor me hoe dehond eraan toe was toen hij mee moest.

Kan me voorstellen dat hij dat niet zo leuk vond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven