Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
zaterdag 9 juli 2011 om 23:24
quote:xalvadora schreef op 09 juli 2011 @ 23:22:
Zingende zaag sorry hoor maar ik moet er wel om lachen
Laten we nou niet alles enorm gaan opblazen...Mwah Xal, ik blaas niet op, maar na dagenlang achtervolgd te worden door deze mafketel heb ik er wel genoeg van. Je kunt ook op een normale manier melden dat je het niet eens bent met iemand. Dat doe ik ook, maar wat nerd betreft nú niet meer.
Zingende zaag sorry hoor maar ik moet er wel om lachen
Laten we nou niet alles enorm gaan opblazen...Mwah Xal, ik blaas niet op, maar na dagenlang achtervolgd te worden door deze mafketel heb ik er wel genoeg van. Je kunt ook op een normale manier melden dat je het niet eens bent met iemand. Dat doe ik ook, maar wat nerd betreft nú niet meer.
zaterdag 9 juli 2011 om 23:28
Ha! Had ik toch gelijk dat de aarde niet rond is!
En betwins, wat schrijf je dan weer wel met een t op het eind
Dat klinkt toch best wel die zingende zaag
http://www.youtube.com/watch?v=hE_9gYFE ... re=related
(dit was bedoelt als grapje, maar serieus dit moet je echt even zien!)
zaterdag 9 juli 2011 om 23:32
quote:idalee schreef op 09 juli 2011 @ 23:28:
Hey Xal, Het is inderdaad een leuk filmpje. Wel een kunst eigenlijk. Ik vat dus nerds opmerking maar op als een compliment.
Je hebt inderdaad gelijk! Moet beter op mijn schrijftaal letten.
Hey Xal, Het is inderdaad een leuk filmpje. Wel een kunst eigenlijk. Ik vat dus nerds opmerking maar op als een compliment.
zaterdag 9 juli 2011 om 23:34
Gaia (Oudgrieks: Γαῖα, Γαῖη of Γῆ) of Gaea (gelatiniseerd) is een figuur uit de Griekse mythologie. Zij is de oermoeder, de Aarde, die ontstond uit de Chaos aan het begin van de dingen. De Chaos bevatte alle basisbestanddelen, de vier elementen aarde, water, lucht en vuur. Daaruit ontstond onder anderen Gaea. Haar Romeinse naam is Tellus of Terra.
Gaia, de godin van de natuur, werd afgebeeld als een mollige vrouw, vaak oprijzend uit de grond, altijd eraan verbonden. De Aarde zelf werd door de oude Grieken gezien als een platte schijf, omringd door de rivier Okeanos (de oceaan), de hemelkoepel van Ouranos ondersteunend.
Gaia, de godin van de natuur, werd afgebeeld als een mollige vrouw, vaak oprijzend uit de grond, altijd eraan verbonden. De Aarde zelf werd door de oude Grieken gezien als een platte schijf, omringd door de rivier Okeanos (de oceaan), de hemelkoepel van Ouranos ondersteunend.
zaterdag 9 juli 2011 om 23:35
zaterdag 9 juli 2011 om 23:36
quote:betwins schreef op 09 juli 2011 @ 23:32:
[...]
was van idalee , wel bij de les blijven he
En idalee, tja... ik kan zooo mooi zingen het is werkelijk niet om aan te horen
[...]
was van idalee , wel bij de les blijven he
En idalee, tja... ik kan zooo mooi zingen het is werkelijk niet om aan te horen
zaterdag 9 juli 2011 om 23:37
Sorry maar ik vind het prachtig die zingende zaag....
http://www.youtube.com/watch?v=Kmft674X ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Kmft674X ... re=related
zaterdag 9 juli 2011 om 23:44
quote:xalvadora schreef op 09 juli 2011 @ 23:34:
Gaia (Oudgrieks: Γαῖα, Γαῖη of Γῆ) of Gaea (gelatiniseerd) is een figuur uit de Griekse mythologie. Zij is de oermoeder, de Aarde, die ontstond uit de Chaos aan het begin van de dingen. De Chaos bevatte alle basisbestanddelen, de vier elementen aarde, water, lucht en vuur. Daaruit ontstond onder anderen Gaea. Haar Romeinse naam is Tellus of Terra.
Die uiterlijke kenmerken doen het 'm vooral...
ik ben dan niet ultradun, maar ben níet mollig
Die uiterlijke kenmerken doen het 'm vooral...
ik ben dan niet ultradun, maar ben níet mollig
zaterdag 9 juli 2011 om 23:45
quote:gaia9 schreef op 09 juli 2011 @ 23:40:
ik kan al die mooie filmpjes niet zien, Adobe Flash Player wil het maar niet doen; ben al uuuuren mee bezig geweest met allerlei instellingen op pc, maar hij pakt m maar niet Misschien kan Nerd helpen , hij is ook een computer nerd maar hoop niet dat je um hebt weggejaagd ...
ik kan al die mooie filmpjes niet zien, Adobe Flash Player wil het maar niet doen; ben al uuuuren mee bezig geweest met allerlei instellingen op pc, maar hij pakt m maar niet Misschien kan Nerd helpen , hij is ook een computer nerd maar hoop niet dat je um hebt weggejaagd ...
zaterdag 9 juli 2011 om 23:51
ja daar dacht ik ook al aan Xal, weet het, ik had een tijdje terug met nerd een leuk - ja toen was het nog gezellig - onderonsje... We wilden toen evt. samen een topic openen over de avator problematuur... Maarja, we zijn allebei slim genoeg, en konden niets bedenken alleen het doen alsof het om een noodkreet ging van meisjes die een pyjamaparty wilden houden. En dat ze een avator nodig hadden om mensen te kunnen uitnodigen hier op het forum, zodoende... Het is helaasss nooit meer iets geworden 
maarja ik kom er wel uit hoor, morgen weer n nieuwe dag
maarja ik kom er wel uit hoor, morgen weer n nieuwe dag
zaterdag 9 juli 2011 om 23:54
quote:nerd_ schreef op 09 juli 2011 @ 23:49:
"Weet niet of er onrecht en erge dingen op deze wereld voorkomen, maar god ziet alles, en straft eventueeel als ie z´n dag niet heeft"
yep, en de mods ook hoop ik bij deze
btw, het was toch "tot volgende week" nerd?
Ow, het is bijna volgende week nu natuurlijk....
"Weet niet of er onrecht en erge dingen op deze wereld voorkomen, maar god ziet alles, en straft eventueeel als ie z´n dag niet heeft"
yep, en de mods ook hoop ik bij deze
btw, het was toch "tot volgende week" nerd?
Ow, het is bijna volgende week nu natuurlijk....